SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kwam ze naar ons toe danquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:16 schreef ToT het volgende:
Of iets met leather blindfolds en cockrings enzo!![]()
![]()
Ik had "Daten in de Escaperoom" als TT.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had "Daten in de Escaperoom" als TT.![]()
![]()
Oh is dat weer ja?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Samen voor de tv, Expeditie Robinson kijken
Dat volg ik niet echt
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had "Daten in de Escaperoom" als TT.
Weer geen bijlwerpen
Nee dat snap ik, jij moet gaan borrelenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh is dat weer ja?
Dat volg ik niet echt![]()
Wel een goede test datequote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had "Daten in de Escaperoom" als TT.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, prioriteiten Harrie, dat snap je toch zeker wel?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, jij moet gaan borrelen
Is wel in Geldrop, niet zo gek ver bij jou vandaan geloof ik
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Zien we nog welquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:14 schreef maily het volgende:
en wat gaan jullie doen op die date @:sinterklaaskapoentje ?
bowlen?
koffiedrinken?
wandelen?
gourmetten?
:')![]()
Sinterklaas is jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarig gaat daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaten
met zijn nieuwe lief
wat zouden ze gaan doen saam ....
hij en zijn hartedief![]()
![]()
Oh, ik heb geen idee, ik verzon maar wat. Ik kijk geen tv.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh is dat weer ja?
Dat volg ik niet echt
O wacht, Big Brother begint ook weer.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Mensen ik ga ff een fijne T-Bone in de pan gooien en daarna lekker wat eten (op de bank) dus succes met de liefdedie van mij gaat door de maag vandaag
![]()
![]()
Smakelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:20 schreef Harrie het volgende:
Mensen ik ga ff een fijne T-Bone in de pan gooien en daarna lekker wat eten (op de bank) dus succes met de liefdedie van mij gaat door de maag vandaag
![]()
![]()
Ja dat heb ik ook gehoord, maar dat kijk ik ook al nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen idee, ik verzon maar wat. Ik kijk geen tv.
O wacht, Big Brother begint ook weer.....
afblussen met een koude paterquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:20 schreef Harrie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Geniet van de bank en het eten! Beste liefde!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:20 schreef Harrie het volgende:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: