SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kwam ze naar ons toe danquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:16 schreef ToT het volgende:
Of iets met leather blindfolds en cockrings enzo!![]()
![]()
Ik had "Daten in de Escaperoom" als TT.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had "Daten in de Escaperoom" als TT.![]()
![]()
Oh is dat weer ja?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Samen voor de tv, Expeditie Robinson kijken
Dat volg ik niet echt
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had "Daten in de Escaperoom" als TT.
Weer geen bijlwerpen
Nee dat snap ik, jij moet gaan borrelenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh is dat weer ja?
Dat volg ik niet echt![]()
Wel een goede test datequote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had "Daten in de Escaperoom" als TT.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, prioriteiten Harrie, dat snap je toch zeker wel?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, jij moet gaan borrelen
Is wel in Geldrop, niet zo gek ver bij jou vandaan geloof ik
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Zien we nog welquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:14 schreef maily het volgende:
en wat gaan jullie doen op die date @:sinterklaaskapoentje ?
bowlen?
koffiedrinken?
wandelen?
gourmetten?
:')![]()
Sinterklaas is jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarig gaat daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaten
met zijn nieuwe lief
wat zouden ze gaan doen saam ....
hij en zijn hartedief![]()
![]()
Oh, ik heb geen idee, ik verzon maar wat. Ik kijk geen tv.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh is dat weer ja?
Dat volg ik niet echt
O wacht, Big Brother begint ook weer.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mensen ik ga ff een fijne T-Bone in de pan gooien en daarna lekker wat eten (op de bank) dus succes met de liefdedie van mij gaat door de maag vandaag
![]()
![]()
Smakelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:20 schreef Harrie het volgende:
Mensen ik ga ff een fijne T-Bone in de pan gooien en daarna lekker wat eten (op de bank) dus succes met de liefdedie van mij gaat door de maag vandaag
![]()
![]()
Ja dat heb ik ook gehoord, maar dat kijk ik ook al nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen idee, ik verzon maar wat. Ik kijk geen tv.
O wacht, Big Brother begint ook weer.....
afblussen met een koude paterquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:20 schreef Harrie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Geniet van de bank en het eten! Beste liefde!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:20 schreef Harrie het volgende:
Ik heb in het BB forum even gekeken naar de beschrijving van de kandidaten. Tsja, geen idee of het interessant wordt dit jaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gehoord, maar dat kijk ik ook al nietAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon eens kijken,kom je er vanzelf achterquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb in het BB forum even gekeken naar de beschrijving van de kandidaten. Tsja, geen idee of het interessant wordt dit jaar.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:21 schreef maily het volgende:
wat een prachtig begin van het nieuwe jaar @:sinterklaaskapoentjeeps
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb in het BB forum even gekeken naar de beschrijving van de kandidaten. Tsja, geen idee of het interessant wordt dit jaar.
Kijk jij het wel altijd trouw?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon eens kijken,kom je er vanzelf achter
Ik ga inderdaad wel even kijken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je videoland of ga je eerst de uitzendingen kijken?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga ik inderdaad wel even kijken."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb alleen BB 1 gezien, in 1999. De 2e kon me al niet meer boeien.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen
Kijk jij het wel altijd trouw?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Komt het niet op Ziggo?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je videoland of ga je eerst de uitzendingen kijken?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Livestreamenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je videoland of ga je eerst de uitzendingen kijken?
Nee, ik heb alleen Netflix en Prime.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je videoland of ga je eerst de uitzendingen kijken?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hmmm.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee op tv rtl 5 en videoland streamsAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:21 schreef maily het volgende:
wat een prachtig begin van het nieuwe jaar @:sinterklaaskapoentje:')![]()
Ah ja, die heb ik ook gezien.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb alleen BB 1 gezien, in 1999. De 2e kon me al niet meer boeien.
En daarna nog een stukje van De Bus en iets van De gouden kooi, met terror Jaap (geloof ik). Daarna ben ik ook wel afgehaakt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik ga er niet speciaal een Videoland abo voor nemen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ben wel benieuwd naar de groep..quote:![]()
En hopelijk geen stelletje
Wat ik tot nu toe zie vind ik mwehhhquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de groep..![]()
Maar goed eerst maar eens kijken hoe ze echt zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is van alles wat.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de groep..![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sowieso, altijd even weer wennen nieuwe gezichten etcquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe zie vind ik mwehhh
Maar goed eerst maar eens kijken hoe ze echt zijn"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als mensen zeggen dat ze dit 'als een uitdaging zien', dan heb ik gelijk gegeten en gedronken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe zie vind ik mwehhh
Maar goed eerst maar eens kijken hoe ze echt zijn
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Veel jonge mensen,maar er komen nog 6 er bij laterquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
weet ik nietquote:
maar sowieso al heel de dag zenuwachtig natuurlijk zal ik wel zal ik niet zal ik wel zal ik niet een berichtje sturen![]()
![]()
Nee. De oudste kandidaat is in de 40.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat zeggen ze elk jaarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als mensen zeggen dat ze dit 'als een uitdaging zien', dan heb ik gelijk gegeten en gedronken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, maar dan misschien nu juist goed slapen, omdat die zenuwen weg zijn?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
weet ik niet
maar sowieso al heel de dag zenuwachtig natuurlijk zal ik wel zal ik niet zal ik wel zal ik niet een berichtje sturenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hmm ja, dat is niet oudquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. De oudste kandidaat is in de 40.
of nog tot heeeeeeel laat blijven appenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dan misschien nu juist goed slapen, omdat die zenuwen weg zijn?
en telkens als hij denkt; oke nu ga ik slapen
ping![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
O, ik zie er een die is 53.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ooh ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:28 schreef maily het volgende:
[..]
of nog tot heeeeeeel laat blijven appen
en telkens als hij denkt; oke nu ga ik slapen
ping![]()
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-01-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 506 / +145 / +188 / 1853 / 1918
2. _UserName_ / 151 / +0 / +151 / 124 / 152
3. Harrie / 102 / +74 / +20 / 367 / 402
4. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
5. roos94 / 64 / +58 / +3 / 75 / 95
6. loveyoulongtime / 38 / +0 / +24 / 215 / 233
7. ToT / 34 / +10 / +13 / 557 / 587
8. AardappelSchotel / 34 / +5 / +29 / 163 / 195
9. KillemWieft / 33 / +11 / +13 / 193 / 223
10. MizzezAmy / 29 / +9 / +10 / 566 / 613
11. Dr.Mikey / 26 / +7 / +19 / 126 / 153
12. hemarookworst / 24 / +13 / +5 / 210 / 243
13. sp3c / 23 / +22 / +1 / 120 / 132
14. mascara-klodder / 21 / +13 / +2 / 384 / 417
15. sinterklaaskapoentje / 20 / +14 / +3 / 491 / 524
16. kree / 19 / +18 / +0 / 339 / 362
17. Fogel / 15 / +9 / +4 / 310 / 354
18. gebrokenglas / 15 / +11 / +1 / 273 / 290
19. Grrrrrrrr / 12 / +0 / +0 / 39 / 46
20. Sally / 10 / +8 / +2 / 15 / 22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Iemand die haar mindset kan veranderen. Nou, ik ben nu al gespannen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah, nog geen reden voor mij om te gaan kijken dusquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-01-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 506 / +145 / +188 / 1853 / 1918
2. _UserName_ / 151 / +0 / +151 / 124 / 152
3. Harrie / 102 / +74 / +20 / 367 / 402
4. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
5. roos94 / 64 / +58 / +3 / 75 / 95
6. loveyoulongtime / 38 / +0 / +24 / 215 / 233
7. ToT / 34 / +10 / +13 / 557 / 587
8. AardappelSchotel / 34 / +5 / +29 / 163 / 195
9. KillemWieft / 33 / +11 / +13 / 193 / 223
10. MizzezAmy / 29 / +9 / +10 / 566 / 613
11. Dr.Mikey / 26 / +7 / +19 / 126 / 153
12. hemarookworst / 24 / +13 / +5 / 210 / 243
13. sp3c / 23 / +22 / +1 / 120 / 132
14. mascara-klodder / 21 / +13 / +2 / 384 / 417
15. sinterklaaskapoentje / 20 / +14 / +3 / 491 / 524
16. kree / 19 / +18 / +0 / 339 / 362
17. Fogel / 15 / +9 / +4 / 310 / 354
18. gebrokenglas / 15 / +11 / +1 / 273 / 290
19. Grrrrrrrr / 12 / +0 / +0 / 39 / 46
20. Sally / 10 / +8 / +2 / 15 / 22En die JustinK tikt alweer de 500 punten aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Gewoon negerenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En die JustinK tikt alweer de 500 punten aan
boeiequote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En die JustinK tikt alweer de 500 punten aan
die heeft geen date![]()
![]()
Als jullie 's nachts de telefoon een ping hoort geven omdat er een berichtje binnenkomt, ga je dan kijken? Of doe je dat pas de volgende ochtend?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb al die geluiden uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Als jullie 's nachts de telefoon een ping hoort geven omdat er een berichtje binnenkomt, ga je dan kijken? Of doe je dat pas de volgende ochtend?![]()
ik heb 's nachts mijn geluid uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Als jullie 's nachts de telefoon een ping hoort geven omdat er een berichtje binnenkomt, ga je dan kijken? Of doe je dat pas de volgende ochtend?
behalve als er calamiteiten zijn, dan mogen ze bellen.![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, nog geen reden voor mij om te gaan kijken dus
Ik heb gewoon de telefoon op slaapstand staan zodat er geen pling komt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Als jullie 's nachts de telefoon een ping hoort geven omdat er een berichtje binnenkomt, ga je dan kijken? Of doe je dat pas de volgende ochtend?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mijn telefoon staat altijd stil. Als ik t via t trillen van mn horloge merk, kijk ik wel gelijk en anders gewoon de volgende dag.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Als jullie 's nachts de telefoon een ping hoort geven omdat er een berichtje binnenkomt, ga je dan kijken? Of doe je dat pas de volgende ochtend?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Geluid staat hier altijd uitquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Als jullie 's nachts de telefoon een ping hoort geven omdat er een berichtje binnenkomt, ga je dan kijken? Of doe je dat pas de volgende ochtend?Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Mijne geeft wel pings maar ik weet nooit waarom. Dus ik kijk eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Als jullie 's nachts de telefoon een ping hoort geven omdat er een berichtje binnenkomt, ga je dan kijken? Of doe je dat pas de volgende ochtend?
Ligt eraan hoe wakker ik er van word, soms hoor ik het maar slaap ik door. Maar heb mijn telefoon op tril staan dus slaap ik er meestal doorheenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Als jullie 's nachts de telefoon een ping hoort geven omdat er een berichtje binnenkomt, ga je dan kijken? Of doe je dat pas de volgende ochtend?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb het geluid gewoon aan staan. Maar ik hoor het doorgaans niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de telefoon op slaapstand staan zodat er geen pling komt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
geen vliegtuigstand?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de telefoon op slaapstand staan zodat er geen pling komt.![]()
![]()
Nee, zie daar nog niet echt iets kijkwaardigs tussen zitten.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Volgens mij de transgenderquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
die derde van links met die krullen .... wat een nepperdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, alleen als ik in een vliegtuig zitquote:![]()
Ik zit veelste weinig in een vliegtuig
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik hoor geen meldingenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Als jullie 's nachts de telefoon een ping hoort geven omdat er een berichtje binnenkomt, ga je dan kijken? Of doe je dat pas de volgende ochtend?dus nee..
Straalt er wel vanaf...quote:I'm surrounded by morons!
Dan slaap ik echt nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het geluid gewoon aan staan. Maar ik hoor het doorgaans niet.Uw ADH vitamine Worst
Mijn paper is nog steeds niet af
I'm surrounded by morons!
toch maar in de gaten houden nuquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijne geeft wel pings maar ik weet nooit waarom. Dus ik kijk eigenlijk nooit![]()
![]()
Je geluid van je telefoon aanhebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Als jullie 's nachts de telefoon een ping hoort geven omdat er een berichtje binnenkomt, ga je dan kijken? Of doe je dat pas de volgende ochtend?![]()
![]()
Je hebt nog een heel weekend om eraan te werken, hopelijk?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jazeker, je wil toch geen belangrijke berichtjes missen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je geluid van je telefoon aanhebben
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Boeiuhhhquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker, je wil toch geen belangrijke berichtjes missen?
Ik heb hem tegenwoordig permanent op trilquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je geluid van je telefoon aanhebbenUw ADH vitamine Worst
Snachts wel hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker, je wil toch geen belangrijke berichtjes missen?![]()
Morgen nog, zondag vertrek ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt nog een heel weekend om eraan te werken, hopelijk?I'm surrounded by morons!
En waar bewaar je 'm?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb hem tegenwoordig permanent op tril![]()
![]()
Last van FOMO?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker, je wil toch geen belangrijke berichtjes missen?Uw ADH vitamine Worst
Boksquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb hem tegenwoordig permanent op trilThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
90% van de appjes zijn toch dingen die kunnen wachten:')![]()
Gewoon alles uitgeschakeld hebbenquote:![]()
Alleen als ik een telefoontje verwacht zet ik het geluid aan.![]()
Ik verwacht snachts eigk nooit telefoontjesquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gewoon alles uitgeschakeld hebben![]()
Alleen als ik een telefoontje verwacht zet ik het geluid aan.![]()
Een paar belangrijke contacten geven wel geluid als ze me bellen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker, je wil toch geen belangrijke berichtjes missen?
Voor de rest is er niets zo belangrijk dat het niet tot de volgende dag kan wachten.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
90% van de appjes zijn toch dingen die kunnen wachten
Behalve nu even jouw date natuurlijk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Snoeiharde cyberseks vannacht!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt.
Behalve nu even jouw date natuurlijk![]()
![]()
Zo ongeveer, maar doel is 90%.quote:I'm surrounded by morons!
Ik heb nog steeds vrienden die het soms een goed idee vinden om mij 's nachts te bellenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik verwacht snachts eigk nooit telefoontjes![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
D'r komt een serie over Jerry SPringer op Netflix... lijkt me wel interessant. Wel pas dinsdag te zien.:')![]()
Ja nou.quote:
Benieuwd naar de komende ontwikkelingen.... En hoe de date straks is gegaan natuurlijk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar dat schaar ik niet onder 'verwachte telefoontjes'quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vrienden die het soms een goed idee vinden om mij 's nachts te bellen![]()
![]()
Overdag heb wel geluid aam staan maar niet van WhatsApp of nieuws berichten en mail..quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gewoon alles uitgeschakeld hebben![]()
Alleen als ik een telefoontje verwacht zet ik het geluid aan."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Pfff.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vrienden die het soms een goed idee vinden om mij 's nachts te bellen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
samen met haar kijken?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
D'r komt een serie over Jerry SPringer op Netflix... lijkt me wel interessant. Wel pas dinsdag te zien.![]()
Dan snap ik wel dat je het ding zo stil mogelijk hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vrienden die het soms een goed idee vinden om mij 's nachts te bellen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pro tip: vooraf flink wat oesters gaan eten!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nou.
Benieuwd naar de komende ontwikkelingen.... En hoe de date straks is gegaan natuurlijk![]()
En ananas natuurlijk!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Op het schoolplein speelden we dat na. Leraren vonden het geen succes. Waren er boos over dat het om 18.00 uur of zo op tv was en kinderen het te zien kregenquote:
nieuwsberichten? wtf ....quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Overdag heb wel geluid aam staan maar niet van WhatsApp of nieuws berichten en mail..![]()
Jaaahquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nou.
Benieuwd naar de komende ontwikkelingen.... En hoe de date straks is gegaan natuurlijk
Hopelijk geen Jerry Springer materiaalCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Klopt daarom altijd uit. Op de momenten van verwachte foontjes naquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dat schaar ik niet onder 'verwachte telefoontjes'![]()
Oesters?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Pro tip: vooraf flink wat oesters gaan eten!![]()
En ananas natuurlijk!
* gebrokenglas heeft wat gemist zo te zien.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die schijnen potentieverhogend te zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oesters?
* gebrokenglas heeft wat gemist zo te zien.![]()
![]()
Oh?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Die schijnen potentieverhogend te zijn.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Eieren eten, dat schijnt ook heel goed te zijn ook in dat kader....quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Die schijnen potentieverhogend te zijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik dacht lustverhogend, maar neem aan dat Kapoen dat helemaal niet nodig heeft
Ja docu. Staat op mijn tekijkenlijstjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
D'r komt een serie over Jerry SPringer op Netflix... lijkt me wel interessant. Wel pas dinsdag te zien.![]()
![]()
Ga je wel enorm van ruften, niet echt romantisch op het moment dat je een roosje en een doos bonbons overhandigt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eieren eten, dat schijnt ook heel goed te zijn ook in dat kader....![]()
![]()
Nou. De NOS App: breaking news dat de werkeloosheid met 1% was gedaald, ofzo.quote:
Ja, doeiiii.... Direct uitgezet die flauwekul.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht lustverhogend, maar neem aan dat Kapoen dat helemaal niet nodig heeft![]()
![]()
![]()
Direct met zo'n alarmerende maandelijkse alert-signaal natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou. De NOS App: breaking news dat de werkeloosheid met 1% was gedaald, ofzo.
Ja, doeiiii.... Direct uitgezet die flauwekul.![]()
![]()
Maar maakt nauwelijks geluid, dus niet storend en kan je daarna snel het belangrijke nieuws checkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou. De NOS App: breaking news dat de werkeloosheid met 1% was gedaald, ofzo.
Ja, doeiiii.... Direct uitgezet die flauwekul.![]()
Een man wil zich goed voorbereiden....quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht lustverhogend, maar neem aan dat Kapoen dat helemaal niet nodig heeftAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Altijd een condoom in de portemonnee hebben; je weet nooit wat je onderweg tegenkomt!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een man wil zich goed voorbereiden....![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Nee die heeft een stevige staf waar die goed aan vast kan houdenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht lustverhogend, maar neem aan dat Kapoen dat helemaal niet nodig heeftUw ADH vitamine Worst
Moet dan de vrouw niet de oesters eten?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een man wil zich goed voorbereiden....Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Maar die rare krul op het uiteinde kan wel een probleem worden bij het naar binnen gaan.....quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee die heeft een stevige staf waar die goed aan vast kan houden![]()
![]()
Ik wil een alert als er een oorlog uitbreekt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar maakt nauwelijks geluid, dus niet storend en kan je daarna snel het belangrijke nieuws checken
Maar niet van dit soort nieuws zeg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar zijn de noodberichten voorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wil een alert als er een oorlog uitbreekt of er een kerncentrale radioactiviteit lekt.
Maar niet van dit soort nieuws zeg.![]()
![]()
met de andere kant beginnenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar die rare krul op het uiteinde kan wel een probleem worden bij het naar binnen gaan.....![]()
![]()
Omdraaienquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar die rare krul op het uiteinde kan wel een probleem worden bij het naar binnen gaan.....Uw ADH vitamine Worst
ALERT! ALERT!!!!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wil een alert als er een oorlog uitbreekt of er een kerncentrale radioactiviteit lekt.
Maar niet van dit soort nieuws zeg.
De rechtszaak van Rochel Hazes tegen haar zoon Dré is zojuist de 2e dag in gegaan! Vooralsnog geen bijzonderheden te noemen!
ALERT! ALERT!!!!![]()
En dan kun je m eindelijk gebruiken, is die over datum!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd een condoom in de portemonnee hebben; je weet nooit wat je onderweg tegenkomt!
On a serious note: het is niet verstandig condooms in je portemonnee te bewaren ivm beschadigingenCause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Waar gaat die zaak over dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
ALERT! ALERT!!!!
De rechtszaak van Rochel Hazes tegen haar zoon Dré is zojuist de 2e dag in gegaan! Vooralsnog geen bijzonderheden te noemen!
ALERT! ALERT!!!!:')![]()
Dat is van de Telegraafquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
ALERT! ALERT!!!!
ALERT! ALERT!!!!![]()
![]()
Ik weet datquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar gaat die zaak over dan?![]()
![]()
dan moeten we het ook nog even over die schimmel hebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ow ik dacht dat die staf beeldspraak was voor zijn pen0r!![]()
![]()
En niet in het dashboardkastje in de auto. Bij zomerdag, die hitte is ook niet goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan kun je m eindelijk gebruiken, is die over datum!
On a serious note: het is niet verstandig condooms in je portemonnee te bewaren ivm beschadigingenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
ALERT! ALERT!!!!
ALERT! ALERT!!!!
Dat Dré zich niet meer André mag noemen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar gaat die zaak over dan?![]()
geef @sinterklaaskapoentje even goed advies danquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En niet in het dashboardkastje in de auto. Bij zomerdag, die hitte is niet goed voor de betrouwbaarheid van die dingen.![]()
![]()
Geen ondergoed onder dat lange gewaad dragen; scheelt weer gedoe op het moment suprème.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
geef @:sinterklaaskapoentje even goed advies dan![]()
Gewoon in het nachtkastje dus! En meenemen in de brillencondoomkoker als je ergens heen gaatquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En niet in het dashboardkastje in de auto. Bij zomerdag, die hitte is niet goed voor de betrouwbaarheid.
Nou, dat dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
geef @:sinterklaaskapoentje even goed advies dan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen ondergoed onder dat lange gewaad dragen; scheelt weer gedoe op het moment suprème.![]()
Going commando?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen ondergoed onder dat lange gewaad dragen; scheelt weer gedoe op het moment suprème.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
sinterklaaskapoentje heeft wel een probleem als het hard waait dan.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sint heeft wel een probleem als het hard waait dan.
Dan waait z'n vervoersmiddel om!![]()
![]()
Plattekaas is een soort verse kaas. Het is melk die is aangezuurd met melkzuurbacteriën. Daarna wordt er een stremsel toegevoegd om de melk te laten indikken. De melk lekt vervolgens uit, waarna een smeuïge verse kaas overblijft.![]()
En alvast omdoen voor je date?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan kun je m eindelijk gebruiken, is die over datum!
On a serious note: het is niet verstandig condooms in je portemonnee te bewaren ivm beschadigingenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Ook handig voor als je van plan bent veel te gaan drinken maar niet steeds naar de wc wil gaan!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En alvast omdoen voor je date?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan waait z'n vervoersmiddel om!
Vriend hüttenkäse @mario390quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zoiets als kwark en hüttenkäseUw ADH vitamine Worst
Vriend hüttenkäsequote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zoiets als kwark en hüttenkäse![]()
![]()
De gouden tip!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En alvast omdoen voor je date?
Zou proeven.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:52 schreef roos94 het volgende:
Plattekaas is een soort verse kaas. Het is melk die is aangezuurd met melkzuurbacteriën. Daarna wordt er een stremsel toegevoegd om de melk te laten indikken. De melk lekt vervolgens uit, waarna een smeuïge verse kaas overblijft.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
SHO / [HAZES-gate #116] Ziggo laat je horen!!!
Hoe heeft dit 116 delen![]()
![]()
Hij is moegebolkt.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
zo leutig
en wij zijn allemaal happy voor jou![]()
![]()
kind is pas ziek geweest gek!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
Wil je anders mijn plattekaas proeven@:roos94
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Geen idee wat leutig betekentquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
zo leutig
en wij zijn allemaal happy voor jou
Maar ben het met je eens
Brabants voor leukquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen idee wat leutig betekent
Maar ben het met je eens![]()
![]()
*mee eens!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
zo leutig
en wij zijn allemaal happy voor jousinterklaaskapoentje
![]()
Ah ja ik heb maar een half jaar in Brabant gewoondquote:
geeft niks hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah ja ik heb maar een half jaar in Brabant gewoond![]()
![]()
Da's iets wat 1 van je knechten is.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen idee wat leutig betekent
Maar ben het met je eenssinterklaaskapoentje
![]()
Ow ja dat moet je iets anders aanpakkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil ik ook maar dan een echte![]()
![]()
Zou ik ook wel willen.. lekker in de zon chillenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil ik ook maar dan een echte
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: