Gewoon normaal ja, afspraak is afspraak.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft gewoon werkverplichtingen zo raar is dat toch niet.
Dat nemen ze overdag op toch dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee want ze maken een podcast diep in de nacht.
Gisteren naar Duitsland gegaan en druk druk druk, pas vandaag de (samenvattingen van de) kwartfinales en halve finales kunnen kijkenquote:
Wie is Emma, welke zender?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:12 schreef Nober het volgende:
Emma die na elke zin lacht, ga eens koken kut.
Dat kan ook wel telefonisch voor een keer.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maikol heeft Viaplay nog gebeld, die waren wel overstag maar Vinsaint had ook verplichten bij zijn podcast.
Als ik NU naar buiten kijk zie ik de lokale schans, maar weinig actie helaas.quote:
Beste wensen makker, hoe gaat het sportief met uw geliefde?quote:
Dan moeten ze dat wel willen hé. Zijn de twee belangrijkste podcasts dit WK.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan ook wel telefonisch voor een keer.
Moet toch wel een lekker gevoel zijn. Om je nergens voor te schamen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Arjan schaamt zich ook absoluut niet voor zijn chauvinisme.
Ik hoop goed, morgenochtend wedstrijd en als het niet goed gaat is dat een zuur en duur tripje om haar aan te moedigenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Beste wensen makker, hoe gaat het sportief met uw geliefde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |