SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
]
[ Bericht 3% gewijzigd door Karzai op 03-01-2025 15:08:50 ]
Nee, inderdaad, zegt me helemaal niks.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van dat witte koude spul wat uit de lucht valt, maar dat kennen ze in Zeeland niet
En US vindt het prachtig.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Musk gaat gewoon president van de wereld worden.
*schaar pakt*quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:04 schreef Haags het volgende:
Wie haalt even de lampjes van mijn schutting af? Dank u!
4.774, maar goed, thuiswerkdagje en de dag is nog niet omquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, sneeuw was weer weg dus weer even een ommetje gemaakt. Meteen even de decemberkalenders gecasht. 8481 stappies alweer. Dit gaat goed
Ja en wat dacht je van die vergismoordenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:16 schreef Karzai het volgende:
maja de samenleving is verhard lijkt wel of iedereen met het minste of geringste omgelegd word
even een bommetje voor de deur leggen is heel normaal tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en wat dacht je van die vergismoorden
Gruwelijk
gewoon laten hangen , scheelt weer ophangenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:04 schreef Haags het volgende:
Wie haalt even de lampjes van mijn schutting af? Dank u!
Had ik gisteren nog twee keer, gelukkig viel het achteraf nog een beetje mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:16 schreef Karzai het volgende:
maja de samenleving is verhard lijkt wel of iedereen met het minste of geringste omgelegd word
Ik wil dit jaar de 3 miljoen halen. Daarvoor heb ik gemiddeld 8220 per dag nodig. En dus het liefst wat marge voor als er sneeuw aangekondigd wordtquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
4.774, maar goed, thuiswerkdagje en de dag is nog niet om
Gisteren was het 13.039
Oke Trump.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik gisteren nog twee keer, gelukkig viel het achteraf nog een beetje mee.
3 miljoen is een prima aantal, hopelijk gaat het je lukkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar de 3 miljoen halen. Daarvoor heb ik gemiddeld 8220 per dag nodig. En dus het liefst wat marge voor als er sneeuw aangekondigd wordt
Guns don't kill people. Beer kills people.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:23 schreef UitStraling het volgende:
Trump komt langzaam op stoom,
"Het Amerikaans Ministerie van Volksgezondheid en Sociale Zaken wil kankerwaarschuwing op bier, sterke drank en wijn"
Gaat wel lukken tochquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar de 3 miljoen halen. Daarvoor heb ik gemiddeld 8220 per dag nodig. En dus het liefst wat marge voor als er sneeuw aangekondigd wordt
Alcohol, 2,6 miljoen sterfgevallen per jaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Guns don't kill people. Beer kills people.
Zullen we een topic openen op Bokt.nl?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En US vindt het prachtig.
Het is dat ik het goede voorbeeld moet geven aan jullie uitschot als mod, anders had ik nu slechte dingen gezegd.
hij heeft meer macht dan trump hoor onie dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft er weer wat op nos.nl gestaan?
Nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij heeft meer macht dan trump hoor onie dan?
Ik ken een mooie paardendame met hele lange rode haren daar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we een topic openen op Bokt.nl?
Ja, allerlei mensen sturen tweetjes. Dat is niet ineens een big deal als het Musk is.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:40 schreef Karzai het volgende:
even een tweetje sturen en de hele wereld heeft het erover nu weer die flirt met afd in duitsland
tja big tech is de dealquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, allerlei mensen sturen tweetjes. Dat is niet ineens een big deal als het Musk is.
nouja hij heeft ook oekraine geholpen met zijn sattelieten en nu weer rusland jij onderschat die kerel de wereld is verandertquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar baseer jij je op? Behalve dat je weer eens wat hebt gelezen dat je hersenloos herkauwt?
Ik heb geen glazen bol.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja hij heeft ook oekraine geholpen met zijn sattelieten en nu weer rusalnd jij onderschat die kerel de wereld is verandert
geef jij dan eens een mening waar het naartoe gaat?
slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Niet een tweetje van Musk wat door de media opgeblazen wordt.
Musk doet het in ieder geval niet alleen in achterkamertjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, allerlei mensen sturen tweetjes. Dat is niet ineens een big deal als het Musk is.
Niet zo zuigen jij.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Musk doet het in ieder geval niet alleen in achterkamertjes.
Ja die wil ik een zo'n sluipuilquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, gezellig hier
Just passing by
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
En nu ben ik weer klaar met mijn recalcitrante uurtje.
@UitStraling ! terugkomen, je pauze is omquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
En nu ben ik weer klaar met mijn recalcitrante uurtje.
Film je dit?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:06 schreef kwiwi het volgende:
Onderweg naar de bouwmarkt om 5 planken van 150x250cm op het dak van m'n auto te binden. Dit kan natuurlijk niet anders dan goed gaan
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik drink een lekker flesje Club-Mate
quote:Club-Mate wordt graag gedronken door hackers, en dit vooral in Europa. Een mogelijke verklaring hiervoor is te vinden in de populariteit van het drankje bij de Chaos Computer Club, een Duitse computerclub en tevens een van de grootste computerclubs van Europa. Via hun jaarlijks congres zou de drank zich zo verspreiden, onder andere naar België en Nederland.
Bij mij werkt het echt stimulerend om fit en scherp te zijn, als een soort vooroorlogse Red Bull maar dan niet zo kwekzoet en een tikje sterker.quote:
Wa’s dat?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik drink een lekker flesje Club-Mate
Erudiete Red Bull?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duits weerbaarheidsdrankje.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Club-Mate
*Spitst orenquote:
Oh, laat maar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben het hiermee eens, Energydrank voor ekte heren
Is ook wel wat voor jou hoor, in plaats van de gebruikelijke ochtend Red Bullquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook wel wat voor jou hoor, in plaats van de gebruikelijke ochtend Red Bull![]()
Kun je nog zien wat je met je worstje doet.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook wel wat voor jou hoor, in plaats van de gebruikelijke ochtend Red Bull![]()
Kun je nog zien wat je met je worstje doet.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja die kun je dan overslaan.
Uhm.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:22 schreef UitStraling het volgende:
Hoppa;
4 Bevordert de spijsvertering
5 Helpt je je gewicht onder controle te houden
*kruipt gezellig bij koen66 onder de steenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:21 schreef Koen66 het volgende:
nog nooit gehad, Club-Mate. Weer eens onder een steen gelegen dat ik het niet eens ken
Ik ken het wel maar nooit gehad.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:21 schreef Koen66 het volgende:
nog nooit gehad, Club-Mate. Weer eens onder een steen gelegen dat ik het niet eens ken
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit weekend allemaal naar DUitsland om Club-Mate te gaan kopen
ja.., nee. beetje duur voor iets wat ik vergelijkbaar hier kan krijgenquote:Club-Mate is een cafeïne- en koolzuurhoudende frisdrank,
Lees nou, het is andersquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ja.., nee. beetje duur voor iets wat ik vergelijkbaar hier kan krijgen
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eens kijken of dat HOERIGE HOERE thuisbezorgd mijn voucher eindelijk eens wil accepteren.
een hoer die thuisbezorgd wordt, netjesquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eens kijken of dat HOERIGE HOERE thuisbezorgd mijn voucher eindelijk eens wil accepteren.
pijpen en neuken?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog steeds niet dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
En het is duur dus dan moet het wel goed zijn.quote:
Ja zit ook goudstof en unicorn pis in waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En het is duur dus dan moet het wel goed zijn.
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:56 schreef mschol het volgende:
is ook weer zoiets om de hele dag binnen te blijven
Punt is dat je dus die foutmelding krijgt. Dan kun je niks. Pas als je je voucher verwijdert uit je bestelling en gewoon betaalt, kom je bij een pagina met (uiteindelijk) een link waar je hulp kunt vragen.quote:
dat kan natuurlijkquote:
hop hop, even snel.. maar je kan het ook uitstellen tot morgenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:58 schreef Ama het volgende:
Even zin maken om een pakketje uit een pakketkluis te halen (bij het tankstation).
Nee morgen wil ik lekker thuis chillen en ben ook wel nieuwsgierig naar het pakketje.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:59 schreef mschol het volgende:
hop hop, even snel.. maar je kan het ook uitstellen tot morgen
wat heb je besteld dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee morgen wil ik lekker thuis chillen en ben ook wel nieuwsgierig naar het pakketje.
Een geluk bij een ongeluk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:14 schreef DaMart het volgende:
Is je pakketje er eindelijk, krijg je maar de halve bestelling.
Gelukkig wel het deel dat ik het hardst nodig heb.
Van de patatbaksters met de handrem erop?quote:
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van de patatbaksters met de handrem erop?
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:37 schreef kwiwi het volgende:
Auto nog heel en alle planken in de garage. Het is wonderbaarlijk genoeg allemaal goed gegaan @:4everblackeyed
Wat voor vis?quote:
Ga ik het nog een keer proberen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gebakken. Met een korstje eromheen.
Visstick?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gebakken. Met een korstje eromheen.
Lekkerbekjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga ik het nog een keer proberen.
Wat voor soort vis?
Waren ze twee minuten te laat?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het schandvoer zit er weer in. Wat mij betreft steken ze die voucher ook maar in hun gemankeerde reet bj dat klote thuisbezorgd. Waardeloze kutorganisatie.
gaat er toch niet in 1x inquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb forelfilet in huis. Maar het is van de picnic en het ziet eruit alsof er flink mee gegooid is![]()
Gewoon lekker op de markt halen dinsdag
uurtjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waren ze twee minuten te laat?
Balen, maar denk maar zo; beter laat dan nooit. En een uurtje te laat is ook gewoon een uurtje voor jezelf.quote:
Ja het had nog erger gekundquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zijn ze in iedergeval nog langsgekomen
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:30 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Fijn wel dat last.fm tenminste met realistische muziekgenres komt in dat lijstje.
dan ga je bij de film gewoon lekker even niets over jezelf voelen maar alleen maar kijken naar de film en voelen wat de film over wil brengenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben onderweg naar de film, maar heb er eignelijk niet zo'n zin in.
Zit me vandaag vooral een beetje een mislukt mens te voelen.
Niet doen. Morgen weer een dagquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben onderweg naar de film, maar heb er eignelijk niet zo'n zin in.
Zit me vandaag vooral een beetje een mislukt mens te voelen.
Gaat lekker met die stapjes de laatste tijd!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
9375 stapjes. Even een dutje. Wordt laat vanavond
Ja ik wil dus wat buffer hebben want zondag gaat het sneeuwen en ijzelen en dan wordt het niksquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat lekker met die stapjes de laatste tijd!
Had je je dansjurkje weer aan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Was in de muziek straat. Was erg gezellig
Nu snel snurken?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Discobalquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:49 schreef bitterbal het volgende:
Die jongen die mijn tattoo heeft gedaan had een heel leuk italiaans windhondje. En die jongen is nu in brazillie voor werk dus had iemand gevraagd om op te passen hier. Is het beestje ergens van geschrokken en ontsnapt. Was al 2 dagen missing en nu hebben ze hem dood gevonden
ja echt sneu dit. Super veel mensen zochten ook naar het beestje en er waren zelfs speurhonden ingezet. Was ook wel een leuk beestjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]Moet zeggen dat ik ook wel eens bang ben dat een buurdier precies wat overkomt als ik erop pas.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:49 schreef bitterbal het volgende:
Die jongen die mijn tattoo heeft gedaan had een heel leuk italiaans windhondje. En die jongen is nu in brazillie voor werk dus had iemand gevraagd om op te passen hier(in nederland). Is het beestje ergens van geschrokken en ontsnapt. Was al 2 dagen missing en nu hebben ze hem dood gevonden
Ceviche van makenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb forelfilet in huis. Maar het is van de picnic en het ziet eruit alsof er flink mee gegooid is![]()
Gewoon lekker op de markt halen dinsdag
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
Eerste nieuwjaarsborrel zit er weer op. Heel braaf gemberthee gedronken
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:55 schreef bitterbal het volgende:
beestje is blijkbaar geschrokken van vuurwerk en er vandoor geschoten en aangereden door iets
Ja eens.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik vind het ook wel een leuker overzicht dan Spotify
had gekund ja. Denk dat ik het morgen gewoon op geroosterd brood naar binnen schoffelquote:
dan is de jaloezie weer achter de rug dat die kinderen wel gewoon lekker op hun bed kunnen blijven stinken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:28 schreef CherryLips het volgende:
Thank god dat volgende week de scholen weer beginnen.
Zitten ze in elk geval niet te vapen in de bioscoop.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is de jaloezie weer achter de rug dat die kinderen wel gewoon lekker op hun bed kunnen blijven stinken.
Awwwquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:55 schreef bitterbal het volgende:
beestje is blijkbaar geschrokken van vuurwerk en er vandoor geschoten en aangereden door iets
Nu niet meer.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Awwwzulke leuke hondjes zijn dat.
Ewquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zitten ze in elk geval niet te vapen in de bioscoop.
Doen mensen dat echt? Gadverdammequote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zitten ze in elk geval niet te vapen in de bioscoop.
Heb nog wel whisky staan. Maar is misschien weer te lekker daarvoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doe er een scheut rum in.@:Koen66 zal je voorzien.
je mag ook niks meerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja je mag niet meer roken toch
Maar kaas welquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit lekker gevonden eigenlijk.
Duh. Mensen die geen kaas eten zijn echt raar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar kaas wel
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Duh. Mensen die geen kaas eten zijn echt raar.
Helemaal waus die luiquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Duh. Mensen die geen kaas eten zijn echt raar.
quote:
Oh nee. Veeeel te lekkerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb nog wel whisky staan. Maar is misschien weer te lekker daarvoor.
Bestaat er een ander soort schimmelkaas dan ranzige danquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de dimmy's volproppen met ranzige schimmelkaas
nee, daarom prop ik dimmy er ook helemaal mee vol.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bestaat er een ander soort schimmelkaas dan ranzige dan
Maar je krijgt er zoveel voor terug.quote:
Die pubertjes van tegenwoordig kijken toch ook series op 4x de snelheid omdat het anders zo lang duurtquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug.
Ook met hun telefoons boven hun hoofden zwaaien en hardop praten en steeds heen en weer lopen.
En ik ben zo'n watje dat er niks van durft te zeggenmaar goed, een zaal vol en niemand durfde er wat van te zeggen of het waren zelf ook Mongolen die het normaal gedrag vinden.
Die ontdooide ik altijd door met de föhn erin te blazen, ben je in een half uurtje klaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Vriezer is ook nog niet ontdooid. Wat een draaaaama vandaag.
Daar zou me de zin om de film te kijken van vergaanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug.
Ook met hun telefoons boven hun hoofden zwaaien en hardop praten en steeds heen en weer lopen.
En ik ben zo'n watje dat er niks van durft te zeggenmaar goed, een zaal vol en niemand durfde er wat van te zeggen of het waren zelf ook Mongolen die het normaal gedrag vinden.
Dit is eigenlijk best raar gedacht, stel dat je zo bij een man, vriend of kind ook denkt, oeh die is dood maar dat maakt niet uit, pak wel een andere van hetzelfde ras, ok doei.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja ze zijn nu niet uitgestorven toch?
Het zal je verbazen, maar toch denken mensen zoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk best raar gedacht, stel dat je zo bij een man, vriend of kind ook denkt, oeh die is dood maar dat maakt niet uit, pak wel een andere van hetzelfde ras, ok doei.
Vooral vrouwen dan denk ik?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar toch denken mensen zo
Gaat er nog wat in de Airfryer?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga langzaamaan naar de pijltjes hoor. Vanavond finale
In doe de föhn erin en de deur zo goed als dicht met een stuk ductape. Wat handdoeken eronder en dan ben je met 5 min klaarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die ontdooide ik altijd door met de föhn erin te blazen, ben je in een half uurtje klaar.
Je kan hier ook pijltjes kijken hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga langzaamaan naar de pijltjes hoor. Vanavond finale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat betwijfel ik. Had een collega en haar baby is na 9 maanden dood geboren. Toen ze na 3 maanden nog niet terug aan het werk was zei onze mannelijke manager: Wat is het probleem nou eigenlijk, ze kan toch gewoon een nieuwe maken?quote:
Even hart- en vaatziekten van de eerste plek afstoten als doodsoorzaak nr.1 wereldwijd.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In doe de föhn erin en de deur zo goed als dicht met een stuk ductape. Wat handdoeken eronder en dan ben je met 5 min klaar
Las laatst wel als reactie op Douwe Bobs stilgeboren kindje "dat hij er gelukkig nog drie had". Die persoon had het waarschijnlijk niet zo bot bedoeld als het overkwamquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk best raar gedacht, stel dat je zo bij een man, vriend of kind ook denkt, oeh die is dood maar dat maakt niet uit, pak wel een andere van hetzelfde ras, ok doei.
Of je aardlek springt er uit door kortsluiting in de föhnquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In doe de föhn erin en de deur zo goed als dicht met een stuk ductape. Wat handdoeken eronder en dan ben je met 5 min klaar
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Had een collega en haar baby is na 9 maanden dood geboren. Toen ze na 3 maanden nog niet terug aan het werk was zei onze mannelijke manager: Wat is het probleem nou eigenlijk, ze kan toch gewoon een nieuwe maken?![]()
Ja ga ik doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was altijd bang dat ik daar die metalen leidingen mee kapot zou maken, als de föhn te lang op 1 plek blies. Gelukkig nu geen vriezer meer doe ontdooid moet worden, wat een gedoe was dat altijd met handdoeken jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rationeel gezien klopt het natuurlijk wel, maar er is ook nog iets als empathie en emotie. Maar het is een manager, je wordt geen manager als je een ziel en medeleven hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Had een collega en haar baby is na 9 maanden dood geboren. Toen ze na 3 maanden nog niet terug aan het werk was zei onze mannelijke manager: Wat is het probleem nou eigenlijk, ze kan toch gewoon een nieuwe maken?![]()
Dit vriezertje heeft ook geen tuitje eronder waar het water mooi uit komt lopen dus het was even spannend toen ik net het deurtje openmaakte.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was altijd bang dat ik daar die metalen leidingen mee kapot zou maken, als de föhn te lang op 1 plek blies. Gelukkig nu geen vriezer meer doe ontdooit moet worden, wat een gedoe was dat altijd met handdoeken ja
Gelukkig geen hypocriet gedoe met goede voornemens om minder te zuigen enzo. Dat kan ik dan wel weer waarderen.quote:
Nee meen ik, collega had een enorme foto van een doodgeboren baby boven de bank hangen, dat was al iets van 10 jaar geleden destijds en ik ging op zoveel manieren de mist in toen ik dat onverwachts zag een keer bij haar thuis.quote:
Kortsluiting? Hoe dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je aardlek springt er uit door kortsluiting in de föhn
Als ik denk “niet over beginnen”quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee meen ik, collega had een enorme foto van een doodgeboren baby boven de bank hangen, dat was al iets van 10 jaar geleden destijds en ik ging op zoveel manieren de mist in toen ik dat onverwachts zag een keer bij haar thuis.
Sommige mensen zijn monsters.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet aan dat roze olifantje denken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik denk “niet over beginnen”
Dan begin ik er dus elke keer over.
Nou ja ik had ook iets anders kunnen zeggen dan "oeh ziet er eigenlijk nog best goed uit voor iets dat gewoon dood is"quote:
Laatste keer dat ik het heb gedaan had ik er een pannetje met kokend water in gezet, werkte ook nog best aardigquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kortsluiting? Hoe dan?
Je moet de föhn hoger leggen zodat er geen water in lekt. En als er maar iets water inkomt gaat de aardlek er wel uit. No problemo
Jullie zijn veel te bang joh. Zo werkt een elektrische ontdooiing in elke vriescel ook.
Dan voel je je ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee meen ik, collega had een enorme foto van een doodgeboren baby boven de bank hangen, dat was al iets van 10 jaar geleden destijds en ik ging op zoveel manieren de mist in toen ik dat onverwachts zag een keer bij haar thuis.
Dat zeg je over een steak.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik had ook iets anders kunnen zeggen dan "oeh ziet er eigenlijk nog best goed uit voor iets dat gewoon dood is"
Dat had ik nu ook gedaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het heb gedaan had ik er een pannetje met kokend water in gezet, werkte ook nog best aardig
Nu heb ik trek. Even wat opwarmen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar leek het ook al een beetje op.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar leek het ook al een beetje op.
Ik was haar baas en ze had al jaren een oogje op me.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega had ook beter moeten weten en US niet binnen moeten latne.
Meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om een nieuwe vrucht op sap te zetten dus?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was haar baas en ze had al jaren een oogje op me.
Je hebt het kind gewoon doodgebeten. Net als leeuwen op de prairie.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega had ook beter moeten weten en US niet binnen moeten latne.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Metee van de gelegenheid gebruik gemaakt om een nieuwe vrucht op sap te zetten dus?
Ik heb daarna dik twee maanden niet aan voortplanting gedacht.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Metee van de gelegenheid gebruik gemaakt om een nieuwe vrucht op sap te zetten dus?
Dan al helemaal, machtsmisbruik met ongelijke verhoudingen, als dat mis was gelopen had ze je kunnen aanklagen tot je allerlaatste centquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit biologisch gezien veel normaler gedrag dan wat mensen doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt het kind gewoon doodgebeten. Net als leeuwen op de prairie.
Wat ben je begripvol vandaag Los, ik herkende je bijna niet!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen die dat 9 maanden voelden leven daar heel anders over denken.
Na de postnatale terugkrimpfase kon je er weer overheen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb daarna dik twee maanden niet aan voortplanting gedacht.
Het is net Amerika hier tegenwoordig met de aanklaagziekte.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan al helemaal, machtsmisbruik met ongelijke verhoudingen, als dat mis was gelopen had ze je kunnen aanklagen tot je allerlaatste cent
Hamsters bijten hun nageslacht ook dood bij stress.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit biologisch gezien veel normaler gedrag dan wat mensen doen.
Nou ja dat kan ik me wel voorstellen i.i.g. hoor wel van vrouwen dat ze heel goed een 2e leven voelen. En natuurlijk daar een enorme binding mee krijgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ben je begripvol vandaag Los, ik herkende je bijna niet!
Samen de placenta opeten bij sfeervol kaarslicht.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na de postnatale terugkrimpfase kon je er weer overheen.
Flauwekul, als beide partijen het willen mag er toch wel geneukt worden? Dat is de kern van het kantoorleven.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan al helemaal, machtsmisbruik met ongelijke verhoudingen, als dat mis was gelopen had ze je kunnen aanklagen tot je allerlaatste cent
Sommige haaien eten hun broertjes en zusjes al op in de baarmoeder.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hamsters bijten hun nageslacht ook dood bij stress.
Daarom begin ik er maar niet aan.
Nee hamsters doodbijten lijken me ook geen leuke bezigheidquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Samen de placenta opeten bij sfeervol kaarslicht.
Ja precies. Waar het fout gaat is dat allerlei andere mensen er wat van gaan vinden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Flauwekul, als beide partijen het willen mag er toch wel geneukt worden? Dat is de kern van het kantoorleven.
Sommige vragen erom.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hamsters doodbijten lijken me ook geen leuke bezigheid
Ken wel iemand die als weddenschap een levende goudvis opat, in doorslikte.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die moet je tegen een rijdende trein aan gooien toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tuurlijk mag dat, maar als US na 3 maanden Gulzige Gerda een keertje beu is en haar er uit schopt maar zij wil nog wel dan kan ze US dus gewoon aanklagen, of hem daarmee chanteren. Of andersom, als US nog helemaal woest is van Dampende Doris maar zij is er klaar mee dan kan hij dreigen haar te ontslaan en zulks.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Flauwekul, als beide partijen het willen mag er toch wel geneukt worden? Dat is de kern van het kantoorleven.
Nee dat waren baby's.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die moet je tegen een rijdende trein aan gooien toch?
Vaak bi-j te bange.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tuurlijk mag dat, maar als US na 3 maanden Gulzige Gerda een keertje beu is en haar er uit schopt maar zij wil nog wel dan kan ze US dus gewoon aanklagen, of hem daarmee chanteren. Of andersom, als US nog helemaal woest is van Dampende Doris maar zij is er klaar mee dan kan hij dreigen haar te ontslaan en zulks.
Jij werkt op een groot kantoor toch, jij hebt toch ook wel de verschillende escapades om je heen gehoord?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat waren baby's.
Weet niet meer hoe we daar in godsnaam laatst op kwamen hier![]()
En hamsters tochquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat waren baby's.
Geen enkele kerel die zo denkt als de oven voorverwarmd is.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tuurlijk mag dat, maar als US na 3 maanden Gulzige Gerda een keertje beu is en haar er uit schopt maar zij wil nog wel dan kan ze US dus gewoon aanklagen, of hem daarmee chanteren. Of andersom, als US nog helemaal woest is van Dampende Doris maar zij is er klaar mee dan kan hij dreigen haar te ontslaan en zulks.
Valt wel mee eigenlijk. Maar moet zeggen dat ik me ook niet zo met de roddels bezig hou.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij werkt op een groot kantoor toch, jij hebt toch ook wel de verschillende escapades om je heen gehoord?
Sinds COVID periode stuk minder reizenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij werkt op een groot kantoor toch, jij hebt toch ook wel de verschillende escapades om je heen gehoord?
Vooral bij mannen en vrouwen icm congressen en beursbezoeken gebeurd er nogal wat soms.
Ik ben serieus nooit in de war.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:35 schreef Ama het volgende:
Zijn jullie ook zo in de war met de dagen de hele tijd.
Vandaar al die vertragingen. Stop er eens mee. Zwab wil ook eens op tijd thuis zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We gooien wel heel veel tegen die trein
Oh nou vast niet omdat ik erover begon danquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat waren baby's.
Je moet toch ook een keer schijten en zoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:42 schreef UitStraling het volgende:
In Borneo hebben pas getrouwde stellen een hele vreemde traditie. Het koppel mag 3 dagen en 3 nachten de badkamer niet gebruiken. Dat betekent geen toilet, geen douche en geen bad. De mensen denken dat als ze de 3 dagen volhouden, ze een lang, gelukkig en vruchtbaar huwelijk zullen hebben.
De hele familie van beide kanten let daarbij goed op het bruidspaar.
Als je in bed gepoept hebt is je relatie tegen alles opgewassen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:42 schreef UitStraling het volgende:
In Borneo hebben pas getrouwde stellen een hele vreemde traditie. Het koppel mag 3 dagen en 3 nachten de badkamer niet gebruiken. Dat betekent geen toilet, geen douche en geen bad. De mensen denken dat als ze de 3 dagen volhouden, ze een lang, gelukkig en vruchtbaar huwelijk zullen hebben.
De hele familie van beide kanten let daarbij goed op het bruidspaar.
@bitterbalquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je in bed gepoept hebt is je relatie tegen alles opgewassen.
Even keer uittesten dan maar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je in bed gepoept hebt is je relatie tegen alles opgewassen.
ja die achterlijke boeren gaan maar door, knal mooui joh1quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:49 schreef Ama het volgende:
Pff zijn ze hier nou nog niet klaar met dat vuurwerk.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de testresultaten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik had ook iets anders kunnen zeggen dan "oeh ziet er eigenlijk nog best goed uit voor iets dat gewoon dood is"
Aan hamsters of nageslacht?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog live gezien in Rotterdamquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Phillippe Geubels op RTL4![]()
![]()
Ik heb die show in het theater gezien, maar toch leuk om het nog een keer te zien. En nu zie ik hem wel goed. In het Theater zat ik veel te ver...
Ja weet ikquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog live gezien in Rotterdam
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:41 schreef Nattekat het volgende:
Wat
Ze verwachten echt een heel deken aan sneeuw
En dat is waarschijnlijk allemaal weg voor ik zondag wakker ben.
Wekker zetten dusquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:41 schreef Nattekat het volgende:
Wat
Die heb ik ook nog live gezien in Rotterdamquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Phillippe Geubels op RTL4![]()
![]()
Ik heb die show in het theater gezien, maar toch leuk om het nog een keer te zien. En nu zie ik hem wel goed. In het Theater zat ik veel te ver...
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:41 schreef Nattekat het volgende:
Wat
Dan maar heel de nacht wakker blijvenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:41 schreef Nattekat het volgende:
Wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |