SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
]
[ Bericht 3% gewijzigd door Karzai op 03-01-2025 15:08:50 ]
Nee, inderdaad, zegt me helemaal niks.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van dat witte koude spul wat uit de lucht valt, maar dat kennen ze in Zeeland niet
En US vindt het prachtig.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Musk gaat gewoon president van de wereld worden.
*schaar pakt*quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:04 schreef Haags het volgende:
Wie haalt even de lampjes van mijn schutting af? Dank u!
4.774, maar goed, thuiswerkdagje en de dag is nog niet omquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, sneeuw was weer weg dus weer even een ommetje gemaakt. Meteen even de decemberkalenders gecasht. 8481 stappies alweer. Dit gaat goed
Ja en wat dacht je van die vergismoordenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:16 schreef Karzai het volgende:
maja de samenleving is verhard lijkt wel of iedereen met het minste of geringste omgelegd word
even een bommetje voor de deur leggen is heel normaal tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en wat dacht je van die vergismoorden
Gruwelijk
gewoon laten hangen , scheelt weer ophangenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:04 schreef Haags het volgende:
Wie haalt even de lampjes van mijn schutting af? Dank u!
Had ik gisteren nog twee keer, gelukkig viel het achteraf nog een beetje mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:16 schreef Karzai het volgende:
maja de samenleving is verhard lijkt wel of iedereen met het minste of geringste omgelegd word
Ik wil dit jaar de 3 miljoen halen. Daarvoor heb ik gemiddeld 8220 per dag nodig. En dus het liefst wat marge voor als er sneeuw aangekondigd wordtquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
4.774, maar goed, thuiswerkdagje en de dag is nog niet om
Gisteren was het 13.039
Oke Trump.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik gisteren nog twee keer, gelukkig viel het achteraf nog een beetje mee.
3 miljoen is een prima aantal, hopelijk gaat het je lukkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar de 3 miljoen halen. Daarvoor heb ik gemiddeld 8220 per dag nodig. En dus het liefst wat marge voor als er sneeuw aangekondigd wordt
Guns don't kill people. Beer kills people.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:23 schreef UitStraling het volgende:
Trump komt langzaam op stoom,
"Het Amerikaans Ministerie van Volksgezondheid en Sociale Zaken wil kankerwaarschuwing op bier, sterke drank en wijn"
Gaat wel lukken tochquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar de 3 miljoen halen. Daarvoor heb ik gemiddeld 8220 per dag nodig. En dus het liefst wat marge voor als er sneeuw aangekondigd wordt
Alcohol, 2,6 miljoen sterfgevallen per jaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Guns don't kill people. Beer kills people.
Zullen we een topic openen op Bokt.nl?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En US vindt het prachtig.
Het is dat ik het goede voorbeeld moet geven aan jullie uitschot als mod, anders had ik nu slechte dingen gezegd.
hij heeft meer macht dan trump hoor onie dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft er weer wat op nos.nl gestaan?
Nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij heeft meer macht dan trump hoor onie dan?
Ik ken een mooie paardendame met hele lange rode haren daar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we een topic openen op Bokt.nl?
Ja, allerlei mensen sturen tweetjes. Dat is niet ineens een big deal als het Musk is.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:40 schreef Karzai het volgende:
even een tweetje sturen en de hele wereld heeft het erover nu weer die flirt met afd in duitsland
tja big tech is de dealquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, allerlei mensen sturen tweetjes. Dat is niet ineens een big deal als het Musk is.
nouja hij heeft ook oekraine geholpen met zijn sattelieten en nu weer rusland jij onderschat die kerel de wereld is verandertquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar baseer jij je op? Behalve dat je weer eens wat hebt gelezen dat je hersenloos herkauwt?
Ik heb geen glazen bol.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja hij heeft ook oekraine geholpen met zijn sattelieten en nu weer rusalnd jij onderschat die kerel de wereld is verandert
geef jij dan eens een mening waar het naartoe gaat?
slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Niet een tweetje van Musk wat door de media opgeblazen wordt.
Musk doet het in ieder geval niet alleen in achterkamertjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, allerlei mensen sturen tweetjes. Dat is niet ineens een big deal als het Musk is.
Niet zo zuigen jij.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Musk doet het in ieder geval niet alleen in achterkamertjes.
Ja die wil ik een zo'n sluipuilquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, gezellig hier
Just passing by
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
En nu ben ik weer klaar met mijn recalcitrante uurtje.
@UitStraling ! terugkomen, je pauze is omquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
En nu ben ik weer klaar met mijn recalcitrante uurtje.
Film je dit?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:06 schreef kwiwi het volgende:
Onderweg naar de bouwmarkt om 5 planken van 150x250cm op het dak van m'n auto te binden. Dit kan natuurlijk niet anders dan goed gaan
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik drink een lekker flesje Club-Mate
quote:Club-Mate wordt graag gedronken door hackers, en dit vooral in Europa. Een mogelijke verklaring hiervoor is te vinden in de populariteit van het drankje bij de Chaos Computer Club, een Duitse computerclub en tevens een van de grootste computerclubs van Europa. Via hun jaarlijks congres zou de drank zich zo verspreiden, onder andere naar België en Nederland.
Bij mij werkt het echt stimulerend om fit en scherp te zijn, als een soort vooroorlogse Red Bull maar dan niet zo kwekzoet en een tikje sterker.quote:
Wa’s dat?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik drink een lekker flesje Club-Mate
Erudiete Red Bull?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duits weerbaarheidsdrankje.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Club-Mate
*Spitst orenquote:
Oh, laat maar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben het hiermee eens, Energydrank voor ekte heren
Is ook wel wat voor jou hoor, in plaats van de gebruikelijke ochtend Red Bullquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook wel wat voor jou hoor, in plaats van de gebruikelijke ochtend Red Bull![]()
Kun je nog zien wat je met je worstje doet.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook wel wat voor jou hoor, in plaats van de gebruikelijke ochtend Red Bull![]()
Kun je nog zien wat je met je worstje doet.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja die kun je dan overslaan.
Uhm.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:22 schreef UitStraling het volgende:
Hoppa;
4 Bevordert de spijsvertering
5 Helpt je je gewicht onder controle te houden
*kruipt gezellig bij koen66 onder de steenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:21 schreef Koen66 het volgende:
nog nooit gehad, Club-Mate. Weer eens onder een steen gelegen dat ik het niet eens ken
Ik ken het wel maar nooit gehad.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:21 schreef Koen66 het volgende:
nog nooit gehad, Club-Mate. Weer eens onder een steen gelegen dat ik het niet eens ken
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit weekend allemaal naar DUitsland om Club-Mate te gaan kopen
ja.., nee. beetje duur voor iets wat ik vergelijkbaar hier kan krijgenquote:Club-Mate is een cafeīne- en koolzuurhoudende frisdrank,
Lees nou, het is andersquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ja.., nee. beetje duur voor iets wat ik vergelijkbaar hier kan krijgen
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eens kijken of dat HOERIGE HOERE thuisbezorgd mijn voucher eindelijk eens wil accepteren.
een hoer die thuisbezorgd wordt, netjesquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eens kijken of dat HOERIGE HOERE thuisbezorgd mijn voucher eindelijk eens wil accepteren.
pijpen en neuken?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog steeds niet dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
En het is duur dus dan moet het wel goed zijn.quote:
Ja zit ook goudstof en unicorn pis in waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En het is duur dus dan moet het wel goed zijn.
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:56 schreef mschol het volgende:
is ook weer zoiets om de hele dag binnen te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |