Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:47 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Wat heeft de moslimgemeenschap nou te maken met jouw verslavingsgedrag?
Ben jij een geheelonthouder?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:52 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Typische kenmerken van junken-gedrag dus: manipuleren, en het ontkennen van zijn verslaving.
Ik kende behoorlijk wat moslims in Nederland, maar die waren echt geen geheelonthoudersquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:50 schreef Feola het volgende:
[..]
Een manier om zijn frustraties te projecteren op een doelgroep waarbij bekend is dat ze geheelonthouders zijn. Je proeft direct de frustratie in zijn antwoorden.
Wat is de titel van dit topic?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:31 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
En maar draaien, en maar deflecteren... wordt je niet een keer moe van jezelf?
Dat kan, je kan je dan afvragen hoe serieus moslim ze zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:35 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik kende behoorlijk wat moslims in Nederland, maar die waren echt geen geheelonthouders.
Dit is geen moslim-topic. Daar hebben we het over gehad. Jammer. Jouw keuze.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat kan, je kan je dan afvragen hoe serieus moslim ze zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |