Volgens mij zijn dit afkicksymptompen van een VERslavingquote:
Alleen in januari niet ?quote:Op zondag 5 januari 2025 07:51 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik wil ook zuipen, maar ik drink geen druppeltje.
Als ik me zou bekeren tot de islam zou ik permanent stoppen met drinken, maar ik ben geen moslim dus dat ga ik niet doen.quote:Op zondag 5 januari 2025 07:46 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit afkicksymptompen van een VERslaving
Nu de grote keuze: doorpakken als een echte vent (of vrouw, maakt mij niet uit), of terugvallen in oude patronen (want je hebt niks geleerd).
Ik heb in de OP dan ook helemaal niet gevraagd om medisch advies. Dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die chagrijnigheid is een symptoom van je stoppen met gebruiken, en dáár ga je dan mee naar de huisarts. Dat snap je wel. Dit is gewoon trollen om het trollen.
Dat doe je maar ergens anders. Wij kunnen geen medisch advies geven anders dan ga naar de huisarts. Die tip is geweest, dat wil je niet, dat moet je zelf weten. Hier gaat gewoon een slotje op.
En wat is volgens jou de oorzaak?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:57 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet ook naar de oorzaak kijken en niet het gevolg maar goed, een troll wil dat toch niet snappen
Fixed that for youquote:Op maandag 6 januari 2025 05:27 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Ik kan nou dus weer totaal niet slapen want ik heb afkickverschijnselen zoals een echte junkie
Gelukkig hoef ik deze act nog maar 10 dagen vol te houden.
Slapjanus.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:19 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Ik doe dit jaar maar een halve 'dry january' dus over iets meer dan 2 weken begin ik gewoon weer.
quote:Op maandag 6 januari 2025 05:22 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik heb in de OP dan ook helemaal niet gevraagd om medisch advies. Dat maak jij ervan.
Gelukkig is Yvonne wat verstandiger dan jij en is het topic weer open.
Mierenneukerijquote:Op maandag 6 januari 2025 10:40 schreef Managarm het volgende:
Het feit dat je het constant over zuipen hebt in plaats van drinken zegt naast de ontwenningsverschijnselen in combinatie met de ontkenning wel genoeg.
Het lukt mij ook, maar een uitlaatklep is ook fijn om te hebben soms. Maar als mijn vrienden een spelletje spelen in het weekend of voetbal kijken ga ik niet meer heen. Alleen als ik naar de aRENa ga drink ik een biertje (en soms te veel).quote:Op maandag 6 januari 2025 11:14 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Waarom stop je niet gewoon met drinken als je dat wil ? Moslims lukt het ook, dus dan moet het jou ook lukken.
Is dat niet eenzaamquote:Op maandag 6 januari 2025 11:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het lukt mij ook, maar een uitlaatklep is ook fijn om te hebben soms. Maar als mijn vrienden een spelletje spelen in het weekend of voetbal kijken ga ik niet meer heen. Alleen als ik naar de aRENa ga drink ik een biertje (en soms te veel).
Hoezo?quote:
Ik ben bekend met frisdranken zoals alcoholvrijbier, radler etc.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik kies mijn momenten uit. Ik heb ze met de kerst gezien en heb ook gewoon een vriendin thuis, waar ik af en toe aandacht aan moet geven. Ik ga regelmatig langs bij mijn ouders en soms ga ik wel heen hoor naar mijn vrienden maar dan drink ik alcoholvrij. Dat altijd maar onder de mensen zijn is ook maar toegeven aan je eigen zwaktes
Sommige alcoholvrije biertjes zijn prima te doen hoor.
https://www.ah.nl/product(...)srWYPXxoCVK0QAvD_BwE
Deze bijvoorbeeld.
Je drinkt niet vlak voor de rijles want je mag niet rijden onder invloed hequote:Op maandag 6 januari 2025 13:48 schreef Zorro het volgende:
Niet drinken zorgt er misschien wel voor dat je rijlessen wat beter gaan.
quote:Op maandag 6 januari 2025 14:16 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Je drinkt niet vlak voor de rijles want je mag niet rijden onder invloed he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |