abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 januari 2025 @ 17:23:35 #151
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_216162114
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 17:22 schreef Momo het volgende:

[..]
Eerst bedenk je een motief die het best bij je eigen beleving past, daarna zie je de feiten. De feiten bevallen je niet. Pas het verhaal iets aan, het was niet gericht op witte/blanke/whatever je wilt mannen, maar nu dus op niet zwarte mannen.
Kolder. In het donker lijken dat gewoon blanken daar komt dat door.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 3 januari 2025 @ 18:35:05 #152
117098 Hathor
Effe niet
pi_216162804
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 16:13 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]
[ x ]

Ja, heel normaal account, wapperdewap.
Wormongering. _O- _O- _O-
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 3 januari 2025 @ 19:21:12 #153
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216163295
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 16:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar Caland die spot met Anne Frank, die moeten we geloven.

Ok.
Caland wist ook zeker dat de antisemitische rellen in Amsterdam slechts Israëlische hooligans waren die een Marokkaanse taxichauffeur in elkaar sloegen. Als media zoals de NRC en de Volkskrant jouw journalistieke referentiekader vormen, krijg je al snel een vertekend beeld van de realiteit.
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 16:11 schreef koemleit het volgende:

[..]
ja, maar bij een singalement wordt een huidskleur echt wel vermeld als deze bekend is.
Jij noemt het "helaas een feit".

geef dan eens voorbeelden?

en nogmaals ik heb het over een opsporingsbericht, niet over een verdachte die reeds gepakt is.

Kijk je naar opsporing verzocht en je hoort echt altijd de huiskleur indiend bekend. Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat deze wel bekend is, maar niet gedeeld.

Maar goed ik wacht je "feiten" wel even af.
Nee, dat is niet altijd het geval.

Er zijn meer dan eens berichten waar er alleen wordt geregeerd naar kleding of bijvoorbeeld wordt gesproken over 'jongeren (op fatbikes)' waarvan we allemaal wel weten dat dit negen van de tien keer jongeren met een migratieachtergrond betreft.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216163589
Als ik die reconstructie lees, hoe ik het interpreteer, hebben ze dus tips van de omwonenden, daarop naar de PLUS gegaan. Die man aangesproken, met in het achterhoofd het is een blanke man met sjaal, en toen doei.

Je moet het ze te doen geven zoveel druk en stress op je taak als agent, maar die agenten zullen wel slecht geslapen hebben.
Hell To The Liars
  vrijdag 3 januari 2025 @ 19:44:49 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216163642
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 19:41 schreef Droopie het volgende:
Als ik die reconstructie lees, hoe ik het interpreteer, hebben ze dus tips van de omwonenden, daarop naar de PLUS gegaan. Die man aangesproken, met in het achterhoofd het is een blanke man met sjaal, en toen doei.

Je moet het ze te doen geven zoveel druk en stress op je taak als agent, maar die agenten zullen wel slecht geslapen hebben.
Die hebben prima geslapen, want zo'n 4 uur later is de verdachte -mede dankzij hen- opgepakt

En heb je een linkje naar die reconstructie?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_216163713
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Die hebben prima geslapen, want zo'n 4 uur later is de verdachte -mede dankzij hen- opgepakt

En heb je een linkje naar die reconstructie?
https://www.ad.nl/binnenl(...)supermarkt~a1ae5c82/ is premium
Hell To The Liars
  vrijdag 3 januari 2025 @ 19:50:12 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216163720
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_216164809
quote:
Archive.is
  zaterdag 4 januari 2025 @ 09:00:45 #159
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_216169674
quote:
4s.gif Op donderdag 2 januari 2025 23:19 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
[..]
#dustocheennegerenDvenzitweereensfoutgenot.

:D
Gezien het een Antilliaan betreft zit er één fout en ik ben het niet :)

GeNoT
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_216172235
twitter

Sommige meningen kan je beter even achterwege laten :')
Hell To The Liars
  zaterdag 4 januari 2025 @ 15:49:48 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216172699
Zo’n headshot van achteren is eigenlijk een teken van mededogen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216173384
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 15:49 schreef Caland het volgende:
Zo’n headshot van achteren is eigenlijk een teken van mededogen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een situatieschets. @RamboDirk @maxi-mus
pi_216173467
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 14:53 schreef Droopie het volgende:
[ x ]

Proberen ze nu al naar verzachtende omstandigheden te kijken?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_216173548
quote:
[ x ]

Goed bezig NPO, laten we ons vooral druk gaan maken om de impact op de dader 8)7
pi_216173550
quote:
[ x ]

"Seriemoordenaarexpert"....

Okay....

Heb je dan met verschillende moordenaars gesproken ofwat?
:')
pi_216173561
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 17:23 schreef Toine51 het volgende:

[..]

Okay....

Een paar profilers gesproken, en hun boeken gelezen.
pi_216173580
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 17:24 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Een paar profilers gesproken, en hun boeken gelezen.
En die profilers hebben weer met verschillende seriemoordenaars gesproken?
pi_216173600
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 17:15 schreef Hathor het volgende:

[..]
Proberen ze nu al naar verzachtende omstandigheden te kijken?
Het lijkt misschien spannend, zo'n nieuwe hobby als mensenjager, maar vergis je niet want het heeft soms ook zo z'n minder leuke kanten!
pi_216173607
quote:

[..]

Okay....

Heeft eerst zelf vele mensen moeten vermoorden om zich goed in de daders in te kunnen leven.
pi_216173885
quote:

[..]

Okay....

Rian van Rijbroek.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
  zondag 5 januari 2025 @ 22:24:52 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216187405
quote:
Buren over vermeende seriemoordenaar: ‘Hij zat zo vaak alleen voor de deur’

De vermeende Rotterdamse seriemoordenaar Sendric S. (24) was in de weken voor het drama niet meer gezien in het huis van familie waar hij langere tijd verbleef. Sommige buurtbewoners die hem kennen, kregen de indruk dat hij er niet meer terecht kon, vertellen ze.

S. werd na de derde moord op een 81-jarige slachtoffer donderdagavond laat gearresteerd in een woning in IJsselmonde. De 24-jarige zonder vaste woon- of verblijfplaats is verdacht van drie moorden in twaalf dagen tijd in dit deel van Rotterdam.

datzelfde tijdstip viel de politie op een tweede adres elders in Rotterdam-Zuid binnen. Het blijkt te gaan om het huis van een familielid, waar hij jarenlang heeft gewoond, zo bevestigen buurtbewoners die geschokt zijn dat deze anders zo ‘rustige en stille jongen’ nu is opgepakt.

‘Ik was enorm geschrokken’
Aanvankelijk dacht één van hen dat er een zware kast omviel toen de politie de deur open ramde, zoveel kabaal maakte de klap. ,,Ik was enorm geschrokken, maar toen ik ging kijken wat er gaande was, zag ik vooral heel veel politie. Volgens mij was er niemand thuis. Ik maakte mij heel veel zorgen, want daar woont een moeder alleen met haar kinderen. Ik was bang dat haar iets was overkomen. ”

Dat bleek niet het geval, maar waarvoor de agenten dan wel aan de deur stonden, was de buren dagenlang niet duidelijk.

Een buurtgenoot kent de 24-jarige Sendric S. omdat hij vaak op straat was, maar op de vage foto’s die de politie eerder had verspreid, had ze hem zelf niet herkend. Pas na de arrestatie en het zien van een nieuwe foto van hem, dringt het besef door dat het een bekende gezicht is die wordt verdacht van in totaal drie moorden in IJsselmonde.

De buurtbewoner, die niet met naam wil worden genoemd, is verbijsterd en kan zich er niets bij voorstellen dat hij zo is doorgedraaid. Voor kerst had ze nog contact met hem via Snapchat. Hij vertelde haar dat hij niet meer in dit huis kon komen. Waarom niet, vertelde hij niet. Ze heeft hem sinds ongeveer half december hier ook niet meer gezien, vertelt ze.

,,Hij wilde toen langskomen, maar hij vertelde dat hij niet meer in het portiek kon komen. Ik snapte er niets van, want zijn familie woonde hier toch, maar hij vertelde toen niet wat er speelde. Ik merkte wel dat hij heel geïrriteerd was en er niet echt een gesprek met hem was te voeren. Hij is ook niet meer langs geweest.”

Stille, rustige jongen
Tot die tijd zag deze straatgenoot Sendric S. geregeld op straat hangen. Vaak was hij alleen en rookte hij een joint in een portiek. ,,Ik weet nog dat hij vaak ook een heel grote fles frisdrank naast hem had staan, van die goedkope, van eigen merk.”

Soms probeerde ze een praatje met hem te maken. ,,Maar hij was een heel stille jongen en heel erg op zichzelf. Als ik aankwam in mijn auto dan lachte hij wel even naar mij en ging altijd netjes opzij als ik erlangs wilde. Ik vond hem altijd wel respectvol, maar ik had ook altijd het gevoel dat er iets niet helemaal klopte bij hem omdat hij zo vaak alleen voor de deur zat.”

Deze straatgenoot had niet de indruk dat Sendric S. werk had, naar school ging of vrienden had. Ook omdat hij nooit geld leek te hebben. Af en toe vroeg hij aan haar of ze een paar euro wilde geven zodat hij een joint kon kopen. Het leven van S. stond in groot contrast met dat van zijn familielid, die volgens deze straatgenoot juist heel hard werkte terwijl ze ook nog alleen voor twee kinderen zorgde. S. was als minderjarige veroordeeld voor winkeldiefstallen en begin vorig jaar voor heling van een scooter. Misdrijven die mijlenver verwijderd zijn van de verschrikkelijke verdenkingen nu.

Niet alleen in deze straat zijn buurtgenoten verbijsterd over wat Sendric S., die werd geboren op Curaçao maar in Nederland opgroeide, heeft aangericht. Ook familieleden staan versteld. ,,Hij was altijd als een broer voor me. Een brave, lieve jongen. We zagen elkaar toen we klein waren bijna elke dag. We gingen toen een beetje gamen. Dat was altijd heel gezellig.” Dit familielid verloor S. uit het oog toen hij een jaar of negen was.

Sendric S. wordt maandag voorgeleid aan de rechter-commissaris, die beslist of hij langer vast blijft zitten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 5 januari 2025 @ 22:33:03 #172
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216187486
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 22:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Sneu verhaal.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?