Ik vind dat samen met ''ik kijk bij de Belg'' de leukste meme op FOK!quote:
Over een poosje heb ik van iedere ‘sport’ een variant hoop ik.quote:
Gras opvreten, desnoods de modder staat ook in mijn top 3.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind dat samen met ''ik kijk bij de Belg'' de leukste meme op FOK!
Deze is wel leuker ja, die Belg is wel een keer klaar. Mooi geweest.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die is ook erg leuk ja.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Gras opvreten, desnoods de modder staat ook in mijn top 3.
Dat laat ik over aan de Nederlandse darters, die hebben het geld harder nodig dan ik.quote:
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met een pingpongbatje.
Die nemen we toch weer mee naar het WK van 26.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze is wel leuker ja, die Belg is wel een keer klaar. Mooi geweest.
Dit is een memequote:Op donderdag 2 januari 2025 23:28 schreef Degoudgekleurdecavia het volgende:
[..]
Wil je erover praten?
Jawel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kijk bij de Belg is geen fokmeme
Wat is dit voor raars?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
1. … is geen sport
2. Mijn ideale tosti
3. Mijn club moet nu al bezig zijn
4. wooooooow Van kijk jullie dom zijn
5. Tinder is Bizar
Tinder is bizar is ook goed ja. Hardop gelachen toen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
1. … is geen sport
2. Mijn ideale tosti
3. Mijn club moet nu al bezig zijn
4. wooooooow Van kijk jullie dom zijn
5. Tinder is Bizar
Balvaste spitsen genot @fetXquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |