SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2025 22:51:33 ]![]()
Of niet natuurlijk, gewoon doen wat voor jou het beste voeltquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee klopt heb je gelijk in, maar dit is echt iets wat ik in andere buurten zou verwachten dan hierquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het kan heel erg onder je huid gaan zitten maar daar schiet je geen fuck mee op. Heb ook een tijd tussen de junks geleefd en daar in de straat was ook toen ik er net was een schietpartij en elke week wel ruzie op straat enzo.
Gewoon negeren en de politie dat op laten lossenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
`quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
heb haar berichtje gestuurd of ze nog wakker was>? nu is dit normaal want doen we wel vaker he.
Normaal wil ze bellen dan meestal wat lang duurt. en soms neem ik op soms niet, hangt ervan af of ik er zin in heb. en zo ook bij haar.
Maar nu is ze dus single en kan je toeslaan?:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ahw lief van jequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk, gewoon doen wat voor jou het beste voelt
:')![]()
deed ze al. maar toen had ik ff geen zinquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom stuur je dan een berichtje? Als ze behoefte aan jou heeft had ze dat zelf al lang gedaan.
vervolg op haar vervolg dus. niet andersom.Do what you love, love what you do!![]()
Zoiets kan gewoon in bijna elke buurt gewoon gebeuren. hoeft maar iemand een probleem te hebben met mensen van buiten de buurt (en millieu) en dan komt de bagger gewoon naar je toe.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee klopt heb je gelijk in, maar dit is echt iets wat ik in andere buurten zou verwachten dan hier
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2025 22:53:38 ]![]()
Jaaah, niets afwachten, snel toeslaan voor ze weer terug gaat naar dr exquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
`
Maar nu is ze dus single en kan je toeslaan?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh okquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
deed ze al. maar toen had ik ff geen zin
vervolg op haar vervolg dus. niet andersom.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
als ik de laatste verhalen mag geloven in theorie wel. Maar ok. zo makkelijke lul ben ik nou ook weer niet. wacht het eerst wel ff af. en knuffel enzo maand voor ik verder denk. als knuffel al gaat.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
`
Maar nu is ze dus single en kan je toeslaan?Do what you love, love what you do!![]()
Hee goeienavond.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik zou allang bellen of ze vanavond nog kan datenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, niets afwachten, snel toeslaan voor ze weer terug gaat naar dr ex:')sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
Wie herkent deze man?
Die kan 30.000 euro verdienen
:')![]()
preciesquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik zou allang bellen of ze vanavond nog kan daten![]()
Wat een enorme verrassingquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ x ]
Wie herkent deze man?
Die kan 30.000 euro verdienen![]()
Huhquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ x ]
Wie herkent deze man?
Die kan 30.000 euro verdienen
Is dat dezelfde foto die ze hebben gedeeld voor die tip ?Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: