SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2025 22:51:33 ]![]()
Of niet natuurlijk, gewoon doen wat voor jou het beste voeltquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee klopt heb je gelijk in, maar dit is echt iets wat ik in andere buurten zou verwachten dan hierquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het kan heel erg onder je huid gaan zitten maar daar schiet je geen fuck mee op. Heb ook een tijd tussen de junks geleefd en daar in de straat was ook toen ik er net was een schietpartij en elke week wel ruzie op straat enzo.
Gewoon negeren en de politie dat op laten lossenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
`quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
heb haar berichtje gestuurd of ze nog wakker was>? nu is dit normaal want doen we wel vaker he.
Normaal wil ze bellen dan meestal wat lang duurt. en soms neem ik op soms niet, hangt ervan af of ik er zin in heb. en zo ook bij haar.
Maar nu is ze dus single en kan je toeslaan?:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ahw lief van jequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk, gewoon doen wat voor jou het beste voelt
:')![]()
deed ze al. maar toen had ik ff geen zinquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom stuur je dan een berichtje? Als ze behoefte aan jou heeft had ze dat zelf al lang gedaan.
vervolg op haar vervolg dus. niet andersom.Do what you love, love what you do!![]()
Zoiets kan gewoon in bijna elke buurt gewoon gebeuren. hoeft maar iemand een probleem te hebben met mensen van buiten de buurt (en millieu) en dan komt de bagger gewoon naar je toe.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee klopt heb je gelijk in, maar dit is echt iets wat ik in andere buurten zou verwachten dan hier
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2025 22:53:38 ]![]()
Jaaah, niets afwachten, snel toeslaan voor ze weer terug gaat naar dr exquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
`
Maar nu is ze dus single en kan je toeslaan?
Oh okquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
deed ze al. maar toen had ik ff geen zin
vervolg op haar vervolg dus. niet andersom.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
als ik de laatste verhalen mag geloven in theorie wel. Maar ok. zo makkelijke lul ben ik nou ook weer niet. wacht het eerst wel ff af. en knuffel enzo maand voor ik verder denk. als knuffel al gaat.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
`
Maar nu is ze dus single en kan je toeslaan?Do what you love, love what you do!![]()
Hee goeienavond.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik zou allang bellen of ze vanavond nog kan datenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, niets afwachten, snel toeslaan voor ze weer terug gaat naar dr ex:')sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
Wie herkent deze man?
Die kan 30.000 euro verdienen
preciesquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik zou allang bellen of ze vanavond nog kan daten![]()
Wat een enorme verrassingquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ x ]
Wie herkent deze man?
Die kan 30.000 euro verdienen![]()
Huhquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ x ]
Wie herkent deze man?
Die kan 30.000 euro verdienen
Is dat dezelfde foto die ze hebben gedeeld voor die tip ?Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
In dat topic zegt ook iedereen dat deze foto helemaal niet op de andere lijktquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh
Is dat dezelfde foto die ze hebben gedeeld voor die tip ?
Als het er uit ziet als een verbleekte dobbernegerquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat een enorme verrassing
het heeft een hoody als een verbleekte dobberneger
en het praat als.....
dan is het een verstrooide jongere met een slechte jeugd![]()
Neequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In dat topic zegt ook iedereen dat deze foto helemaal niet op de andere lijktThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
verward persoonquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als het er uit ziet als een verbleekte dobberneger
het heeft een hoody als een verbleekte dobberneger
en het praat als.....
dan is het een verstrooide jongere met een slechte jeugd:')![]()
ik hou bellen ff op voor vanavond, geen berichtje terug. en dat wil niet zeggen dat ze zo ineens nog gaat bellen.
Maar heb er geen zin meer in dan. komt wel. heeft allemaal geen haast ook. en we moeten wel ff wat dingen bespreken.Do what you love, love what you do!![]()
Wat moet je bespreken?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:58 schreef kree het volgende:
ik hou bellen ff op voor vanavond, geen berichtje terug. en dat wil niet zeggen dat ze zo ineens nog gaat bellen.
Maar heb er geen zin meer in dan. komt wel. heeft allemaal geen haast ook. en we moeten wel ff wat dingen bespreken.♡♡♡♡![]()
Ja ze lijken allemaal op elkaarquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
Kan zomaar meerdere verdachten zijn he
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja precies. Met een leuk rijmpjequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik zou allang bellen of ze vanavond nog kan datenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:32 schreef kree het volgende:
ff wachten ik help je.
kersen zijn rood.
de lucht is blauw
Als jij je benen spreid dat
is waar ik van hou.
dumpte ze vriendje voor dat ze een fles drank op had of erna. dat vooral.quote:
en hoe staat het nu aantal dagen verder. hoop vragen wel.Do what you love, love what you do!![]()
ja zou zeggen kan niet meer mis daarmee tochquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja precies. Met een leuk rijmpje
[..]
Do what you love, love what you do!![]()
Dat is niet echt relevantquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
dumpte ze vriendje voor dat ze een fles drank op had of erna. dat vooral.♡♡♡♡![]()
Zegt ze: altijdquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
hoelaat ze het liefste wil neuken enzo
Met ex..♡♡♡♡![]()
Is iig duidelijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja zou zeggen kan niet meer mis daarmee toch
Ik zou zoiets niet vragen. Is vannacht al besproken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
dumpte ze vriendje voor dat ze een fles drank op had of erna. dat vooral.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
dat zijn wel de dingen die je wil weten...quote:
ze doet me ergens aan denken trouwens hahahahahahahaha * Harrie kan er verder niks over zeggen![]()
Het lijkt me inderdaad sterk dat ze op dit moment maar 1 verdachte hebbenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
Kan zomaar meerdere verdachten zijn he
Tenzij ze beelden hebben van diegene al schietend en wel 3 x
Hangen er veel
Camera’s in je buurt ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
owh zeker wel is dat relevant, want als ze nl zo lam als een gieter was toen ze dat dan deed, dan hoef ik niet eens poging te doen en is het al slijmbal actie weer geweest.quote:
Als ze hem wel heeft gedumpt willens en wetens en uit verdriet daarna zich maar bezatte. dan is het ander verhaal.Do what you love, love what you do!![]()
Ja voor hun relatie is dat relevantquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
owh zeker wel is dat relevant, want als ze nl zo lam als een gieter was toen ze dat dan deed, dan hoef ik niet eens poging te doen en is het al slijmbal actie weer geweest.
Als ze hem wel heeft gedumpt willens en wetens en uit verdriet daarna zich maar bezatte. dan is het ander verhaal.
Maar ze hoeft het niet aan jou te verantwoorden♡♡♡♡![]()
eigenlijk he, tis dat ik dr aardig vind. maar mss moet ik gewoon op iemand vallen zonder problemen. lolDo what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wat voor problemen heeft ze dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:04 schreef kree het volgende:
eigenlijk he, tis dat ik dr aardig vind. maar mss moet ik gewoon op iemand vallen zonder problemen. lol:')![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou zoiets niet vragen. Is vannacht al besproken.
♡♡♡♡![]()
Nou, dat dus.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:04 schreef kree het volgende:
eigenlijk he, tis dat ik dr aardig vind. maar mss moet ik gewoon op iemand vallen zonder problemen. lolAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Topidee!quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:04 schreef kree het volgende:
eigenlijk he, tis dat ik dr aardig vind. maar mss moet ik gewoon op iemand vallen zonder problemen. lol
♡♡♡♡![]()
tuurlijk wel. want dat is principe van mij. ik ga niet tussen een relatie zitten nl.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja voor hun relatie is dat relevant
Maar ze hoeft het niet aan jou te verantwoorden
no way. dat is echt voor mij een no go.Do what you love, love what you do!![]()
Nee er hangen niet zo heel veel, het is hier geen centrum of een andere hotspotgebiedquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad sterk dat ze op dit moment maar 1 verdachte hebben
Tenzij ze beelden hebben van diegene al schietend en wel 3 x
Hangen er veel
Camera’s in je buurt ?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Daar heb je een punt, maar achteraf zuipen uit verdriet is ook niet goed want dan heeft ze spijt en is zielig. Vooraf zuipen "moed indrinken" is beter dan had ze die beslissing al nuchter genomen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
owh zeker wel is dat relevant, want als ze nl zo lam als een gieter was toen ze dat dan deed, dan hoef ik niet eens poging te doen en is het al slijmbal actie weer geweest.
Als ze hem wel heeft gedumpt willens en wetens en uit verdriet daarna zich maar bezatte. dan is het ander verhaal.Iedereen is een kutlultrut
Ehhhquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk wel. want dat is principe van mij. ik ga niet tussen een relatie zitten nl.
no way. dat is echt voor mij een no go.
♡♡♡♡![]()
King king king van de campingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ook al zo'n topideequote:Op donderdag 2 januari 2025 23:05 schreef Harrie het volgende:
Ik zou een keer nuchter een bak koffie gaan drinken samen.♡♡♡♡![]()
Camara's is een hoop schijnveiligheid is mijn ervaring.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee er hangen niet zo heel veel, het is hier geen centrum of een andere hotspotgebied
Wat ze precies moeten hebben staat er net niet op.![]()
Nou dat gaan wij niet voor je oplossen. Ga lekker daten man. Genoeg websites daarvoor.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoe laat gaat jouw kliniek weer open morgen vroegquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar achteraf zuipen uit verdriet is ook niet goed want dan heeft ze spijt en is zielig. Vooraf zuipen "moed indrinken" is beter dan had ze die beslissing genomen.![]()
![]()
klopt maar het gaat ff over het verschil wanneer. dat ze erdoor ging drinken, geloof me been there done that. vandaar ook dat we wel eerlijk kunnen praten erover. dat is niet echt het probleem dus voor mij.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar achteraf zuipen uit verdriet is ook niet goed want dan heeft ze spijt en is zielig. Vooraf zuipen "moed indrinken" is beter dan had ze die beslissing genomen.
en ook niet wat ze nou deed qua praten en vrienden, of ik denk geef het andere kans als meer alleen van vriendschap, natuurlijk wel.Do what you love, love what you do!![]()
Gastquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoe laat gaat jouw kliniek weer open morgen vroeg
Eigenlijk zit ik helemaal vol met goeie ideeen alleen komen de meeste vaak wat rottig mijn strot uitquote:![]()
Uit jouw mondquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat gaan wij niet voor je oplossen. Ga lekker daten man. Genoeg websites daarvoor.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* gebrokenglas verslikt zich in zijn mango guanabana vruchtendrankje.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik bedoelde jouw liefdes-advies kliniek dan had ik Kree doorverwezen..... doe eens niet zo aangebrandquote:![]()
Drink dan ook nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in zijn mango guanabana vruchtendrankje.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Awwquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ik helemaal vol met goeie ideeen alleen komen de meeste vaak wat rottig mijn strot uit
♡♡♡♡![]()
Niet wat ik bedoeldequote:Op donderdag 2 januari 2025 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
je onderschat mijn principes Charly. echt heb ze wel♡♡♡♡![]()
haha klinkt ok ff over muziek. heb er eigenlijk genoeg van om er allemaal weer over te praten met die relaties en al die shizzle.
Do what you love, love what you do!![]()
Primaquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik bedoelde jouw liefdes-advies kliniek dan had ik Kree doorverwezen..... doe eens niet zo aangebrandIedereen is een kutlultrut
Wees gerust, ik zal nooit in jouw nabijheid zingen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben je lekker aan het zingen?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Weet je een leuker onderwerp?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:13 schreef kree het volgende:
haha klinkt ok ff over muziek. heb er eigenlijk genoeg van om er allemaal weer over te praten met die relaties en al die shizzle.:')sinterklaaskapoentje
![]()
gelukkig maarquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wees gerust, ik zal nooit in jouw nabijheid zingen.:')![]()
Seks.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet je een leuker onderwerp?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ianquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:14 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
om er ff in te komen
nou dat het interessant is zonder meer. maar kan er toch ff niks mee tot morgen en heb beetje wel gezegd hoe het zit nu, dus kan er ook niet zoveel meer over vertellen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet je een leuker onderwerp?Do what you love, love what you do!![]()
Maar dit topic is vooral om lekker te bolken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik blijf dit toch leuk vinden. LOL.quote:
weet je wat het stomme is, muzikaal gezien is het heel flauwtjes enzo, maar toch heeft t wat.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: