Chips vind ik zo kansloos om te eten, doe mij dan maar een kaasje of een worstje.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik eet dit omdat het aangebroken in de kast lag maar ik zou dit zelf niet kopen. Matig.
[ afbeelding ]
Vroeger was het lekkerder, nu is het minder zoutquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik eet dit omdat het aangebroken in de kast lag maar ik zou dit zelf niet kopen. Matig.
[ afbeelding ]
Door familie gisteren tijdens de nieuwjaarsborrel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Aangebroken door de muizen?
Ik heb ook niet zoveel met chips. Overrated voedsel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Chips vind ik zo kansloos om te eten, doe mij dan maar een kaasje of een worstje.
Zijn die terug?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met chips. Overrated voedsel.
ChipZ! daarentegen
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhh daar heb ik nog single cd's vanquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met chips. Overrated voedsel.
ChipZ! daarentegen
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Tweede keer al dat hij met schaamrood mag opdonderen, na z’n eerdere debiele post
Ik eet misschien een paar keer per jaar chips, op verjaardagen en partijen. Ben niet zo'n snacker.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Chips vind ik zo kansloos om te eten, doe mij dan maar een kaasje of een worstje.
Zo dan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook een suggestie voor sommige users hier.
@:onlogisch @:nattekat
quote:
quote:
Genoten heren.quote:
Dit zijn tekstenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook een suggestie voor sommige users hier.
@:onlogisch @:nattekat
Best te pruimen!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Standaarddrinker?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zware drankprobleem heb ik ook
Elke keer dat kind in beeldquote:
Bourgondisch leven genotquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Littler is wel viesdik zeg, zeker voor een 17 jarige
sowquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Elke keer dat kind in beeldis Jelle K regisseur dit WK?
Doe mij maar hamka's als ik iets moest kiezen wat erop lijkt. Maar goed, dat is ook gewoon gewenning of nostalgie van vroeger.quote:
Kindermishandelingquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Engels ontbijt genot.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef leolinedance het volgende:
''topsport''quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |