SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Ja. bij mij welquote:
ik haak af, ben voor deze vraag geen damequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
Voor de dames. Waar koop je tegenwoordig nog een beetje goede betaalbare pantys? Liefst niet van die hele dunne.
Reageer dan niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik haak af, ben voor deze vraag geen dame
Je telefoon is bijna leegquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ] Spotify wrapped. No surprises
Team mond houden en doorlopenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:21 schreef Crack_ het volgende:
Zijn jullie team 'mond houden en doorlopen, ja het is zwaar' of team 'af en toe klagen en op adem komen helpt want het is zwaar'
Ook al niet. Nee bij mij staat het dus ook verkeerd. Bij mij is het de nummer 2 van Spotify die dus op nummer 1 staat op last.FM.quote:
Draaimolen in Tilburg.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dit jaar nog wat op de planning staan?
Alie express want ze gaan toch steun na 1 keer dragenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
Voor de dames. Waar koop je tegenwoordig nog een beetje goede betaalbare pantys? Liefst niet van die hele dunne.
Jippiequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, jij mag ook antwoorden![]()
Voor welke artiesten ga je of gewoon voor ALLESSSSS?
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
TT'tje is on fleek![]()
En ik heb de lapo niet
Hhaahahquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ik kende dat helemaal niet, maar have funquote:
Ik wil bij jou in het teamquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Team mond houden en doorlopen
ditquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alie express want ze gaan toch steun na 1 keer dragen
Bij mij stond er een balletnummer op 1. Mijn dochter moest dat nummer oefenen voor de grote show. Schrok ervan hoevaak ze die op heeft gezetquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben ze daar ook voor de wat dikkere dames?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alie express want ze gaan toch steun na 1 keer dragen
ik haal ze gewoon bij primark trouwens, zo'n doosje met 6 stuks.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook voor de wat dikkere dames?
Ik ken alleen Massive Attackquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jippiewe gaan voornamelijk voor 'een ander festival' en verhalen van andere mensen over DTRB
. Van de line-up is nog niet veel bekend maar Massive Attack, FKA Twigs en Fat Dog wil ik graag zien
Vroeger, toen we nog wat jonger waren, gingen we echt voor bands die we van te voren graag wilde zien. Ook vaak al uren van te voren een beetje voor aan gaan staan enzo. Daar hebben we geen zin meer in, gewoon chillie nu.
En dat is net zo leukNu komen we regelmatig wat onverwachte feestjes tegen en dat is ook fantastisch
Wat ga je eten?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:28 schreef Crack_ het volgende:
Kut, ik moet nog boodschappen doen. En avond eten maar yolo dat zijn zorgen voor later
Ja gewoon one size fits all. Ik heb meer moeite met lengtequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook voor de wat dikkere dames?
Massive Attack.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jippiewe gaan voornamelijk voor 'een ander festival' en verhalen van andere mensen over DTRB
. Van de line-up is nog niet veel bekend maar Massive Attack, FKA Twigs en Fat Dog wil ik graag zien
Vroeger, toen we nog wat jonger waren, gingen we echt voor bands die we van te voren graag wilde zien. Ook vaak al uren van te voren een beetje voor aan gaan staan enzo. Daar hebben we geen zin meer in, gewoon chillie nu.
En dat is net zo leukNu komen we regelmatig wat onverwachte feestjes tegen en dat is ook fantastisch
DER KAISER wenst u de beste wensen voor het nieuwe jaar.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
TT'tje is on fleek![]()
En ik heb de lapo niet
Thankssssquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken alleen Massive Attack![]()
Maar leuk hoor, jij ook: have fun![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DER KAISER wenst u de beste wensen voor het nieuwe jaar.
MET sideeye
Ik klaag en piep continuquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:21 schreef Crack_ het volgende:
Zijn jullie team 'mond houden en doorlopen, ja het is zwaar' of team 'af en toe klagen en op adem komen helpt want het is zwaar'
Mond houden en doorlopen, Budaquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij mij stond er een balletnummer op 1. Mijn dochter moest dat nummer oefenen voor de grote show. Schrok ervan hoevaak ze die op heeft gezet
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mond houden en doorlopen, Buda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik moet ook een keer zo´n family account fixen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik heb gewoon een apart account voor de kinderen gemaakt. Hoef ik mijn muziek niet tussen K3, Juf Roos, Kinderen voor Kinderen en de soundtrack van Frozen te zoeken![]()
.
Gewoon een eigen account voor haags_minuutjequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik moet ook een keer zo´n family account fixen.
Concert of festivals? Of beidequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Massive Attack.Zo vaak live gezien al. Altijd weer goed.
Het broccoli adviesbureau is wederom aan het juichenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Basis is broccolirijst
En champignons met peterselie, geroosterde bloemkool met kerrie, bietensalade, edamame, feta, vegaburger
Eergisteren ook al op
Enige nadeel is dat je niet even snel tussen accounts kunt schakelen binnen de app.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik moet ook een keer zo´n family account fixen.
Ja maar ook voor moeders de vrouw. Die podcasts hoef ik echt niet te horen die zij tijdens het fietsen luistert.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een eigen account voor haags_minuutje
Kijk dit zijn tips waar ik wat mee kanquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat je niet even snel tussen accounts kunt schakelen binnen de app.
en zn brusje bloemkool dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het broccoli adviesbureau is wederom aan het juichen![]()
Reality Checkquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar ook voor moeders de vrouw. Die podcasts hoef ik echt niet te horen die zij tijdens het fietsen luistert.
Ouders van Nu?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar ook voor moeders de vrouw. Die podcasts hoef ik echt niet te horen die zij tijdens het fietsen luistert.
Bloemkool is ook lekkerquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en zn brusje bloemkool dan?
Oke ik moet nu wel echt gaan
TLC achtige dingen??quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:35 schreef Haags het volgende:
[..]
neejoh het kan allemaal nog erger dan dat.
Jezusquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog erger dan ouders van nu?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik muziek voor de kinderen op wil zetten in de auto, moet ik eerst mijn account uitloggen en daarna inloggen met hun account. Alternatief is hun account op een oude telefoon en dan mijn mobiele internet delen met die telefoon.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Kijk dit zijn tips waar ik wat mee kan
TLC had vroeger een kapot grappig programma genaamd: sex sent me to the ER.quote:
Tjemig. Dat zou toch makkelijker moeten. Ik had altijd een kids playlist die ik dan opzette. Dat werkte opzich wel. Al reed dat niet echt lekker in de auto voor mezelf, maarja....quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik muziek voor de kinderen op wil zetten in de auto, moet ik eerst mijn account uitloggen en daarna inloggen met hun account. Alternatief is hun account op een oude telefoon en dan mijn mobiele internet delen met die telefoon.
Ja, gewoon zoals Netflix. Dat je binnen een account meerdere profielen kunt hebben, dat zou al een stuk eenvoudiger zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Tjemig. Dat zou toch makkelijker moeten. Ik had altijd een kids playlist die ik dan opzette. Dat werkte opzich wel. Al reed dat niet echt lekker in de auto voor mezelf, maarja....
Ik was bont en blauwquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, regen en modder vind ik vervelende.
Het meest vervelende was verreweg de kopstaartbotsing waar we in kwamen onderweg naar Lowlands. Het was wel weer episch dat we met de politieauto naar de ingang werden gebracht met al onze bagage. Die reed over het fietspad de hele file op de dijk langs.
Scheelt wel al dat hier niet meer in de Juf Roos fase zit. Top 40 nu, dat is toch al wel beter vind ik.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, gewoon zoals Netflix. Dat je binnen een account meerdere profielen kunt hebben, dat zou al een stuk eenvoudiger zijn.
Beide. Heb ze als jonkie ook nog wel eens in Den Haag zien optreden toen ze daar een concert gaven.quote:
Daarom vond ik het ook zo vervelend.quote:
Leuk als er naar je gestaard wordt bij het douchenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook zo vervelend.
Niet naar Geuze en Gorgels luisterenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moet mezelf even corrigeren. Ik ben er net achtergekomen dat je binnen de app op Android meerdere accounts kunt toevoegen en makkelijk kunt switchen. Dat is vorig jaar toegevoegd zonder dat ik het doorhadquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Scheelt wel al dat hier niet meer in de Juf Roos fase zit. Top 40 nu, dat is toch al wel beter vind ik.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk als er naar je gestaard wordt bij het douchen
Een discman met een cd kun je krijgenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Tjemig. Dat zou toch makkelijker moeten. Ik had altijd een kids playlist die ik dan opzette. Dat werkte opzich wel. Al reed dat niet echt lekker in de auto voor mezelf, maarja....
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet mezelf even corrigeren. Ik ben er net achtergekomen dat je binnen de app op Android meerdere accounts kunt toevoegen en makkelijk kunt switchen. Dat is vorig jaar toegevoegd zonder dat ik het doorhad.
Dan toch liever dit bazendingquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een discman met een cd kun je krijgen
Heb je wel gegeten?quote:
Oke, onderweg.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:54 schreef Nattekat het volgende:
De muffins zijn binnen
Werd omgeroepen dat de AH over 5 minuten ging sluiten. Dacht even dat ik gek werd, maar het is nu pas 21:55.
die zou ik niet meer gaan etenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een discman met een cd kun je krijgen
Iedereen met goede voornemensquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik moet nog 11 x sporten inhalen, hoe de fuck ga ik dat doen als al die lessen de hele tijd vol zitten.
Huil0n.
Hou mij tegen dan.quote:
Die lessen zitten helaas al vol sinds november ineens.quote:
*pink omhoogquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vier broodjes paling en een lekkerbekske meej saus laten bezorgen
Hoe gaat het met jouw sportschema?quote:
*Beukt deur inquote:
hij is ook wel een beetje grappig hoor maar tegelijkertijd krijg ik er een enorm cringe gevoel bijquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vinnem wel grappig...
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een kwartiertje even de stropdas aangedaan euteraardt.
Wel prima moet ik zeggen; in de kerstvakantie paar keer extra geweest en nu weer terug naar 2x per week klimmen. Daar zit ook weer wat voortgang in.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw sportschema?
Jij was toch ook lekker op weg?
Slechte voornemens wel toch?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:03 schreef mschol het volgende:
goede voornemens doe ik niet aan, geen idee waarom ik dat zou doen
Dit viel me al op.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil dit jaar wel wat directer zijn en niet steeds zo aardig.
Rare combiquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
Heb alles wat ik wil hebbenspinazie met 70 % korting, beignets met 35% korting. Precies zoals gepland
![]()
Begrijpelijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gruwelijk zin in een sappige entrecote van minimaal een kilo nu
quote:
quote:
Die loopt erbij als de helft van Rotterdam, kom je nog niet veel verder mee dusquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:21 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ga-samen-op-pad.html
en wat deel je: een vrij korrelige en generieke foto
ja ik snap dat ze niet beter hebben zomaar maar toch
#fitgirlquote:
Wel spannend, een loslopende Nederlandse seriemoordenaar.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die loopt erbij als de helft van Rotterdam, kom je nog niet veel verder mee dus
#fatgirlquote:
Een vastzittende seriemoordenaar is wat minder spannend ja.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel spannend, een loslopende Nederlandse seriemoordenaar.
Hij schiet tot nu toe alleen maar oude mannetjes af, denk dat jij dus beter even niet in Rotterdam kunt komenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel spannend, een loslopende Nederlandse seriemoordenaar.
Met wat erbij?quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
#fatgirlJa, die had ik in mijn hoofd ook al zelf gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weeeeeeh, je noemt mij dik![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Krijg je conditie van appelbeignets?quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je conditie van appelbeignets?
Ik weet niet waar ik het voor doequote:
Nou, hopelijk met eten en een drankjequote:
Anders was jij nu echt wel een enorme vleeskleurige zeppelin.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik het voor doe
Om al dat vreten bij te houden, denk ik.
Ohquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, hopelijk met eten en een drankje
Maar ik snap de vraag niet
Ja, ben ik al blijkbaar. Ze noemen me al dik hier.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders was jij nu echt wel een enorme vleeskleurige zeppelin.
4EverHindenBurgquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders was jij nu echt wel een enorme vleeskleurige zeppelin.
Ze noemen me hier ook altijd allemaal dingenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ben ik al blijkbaar. Ze noemen me al dik hier.
Ja, dat weet ik nu nog nietquote:
Wel als je ze van ver haalt... op de fietsquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoor Spinnetje Spiep Spap Poef.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ben ik al blijkbaar. Ze noemen me al dik hier.
Twee dagen nomnomnommen dusquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nu nog niet![]()
Het ene is een grand café en het andere een iets sjieker kamerrestaurant
Dat ga ik uitproberenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
See!quote:
Ja, ik zag zoiets als Mein Fuhrer en nazi voorbij komenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze noemen me hier ook altijd allemaal dingen
Genoemd.quote:
Ga je dan grote vliegballonschepen bouwen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Ik werk vanaf Q2 bij het bedrijf Zeppelin, komt wel dichtbij zo
Hahahaquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik het voor doe
Om al dat vreten bij te houden, denk ik.
Ja, moet ook maar even doorstappen dus.quote:
Ja dat zijn jouw woorden. Letterlijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ik zag zoiets als Mein Fuhrer en nazi voorbij komen![]()
@bitterbalquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vier broodjes paling en een lekkerbekske meej saus laten bezorgen
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je dan grote vliegballonschepen bouwen?
Ja hoor, ik vind de trainingen leuk, dus ik blijf het goed volhoudenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahageeft het je geen goed gevoel ook, dat je gezond bezig bent? Goed voor jezelf zorgen dit dat
Ja nieuw jaar dus de stapjes zijn weer geresetquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, moet ook maar even doorstappen dus.
Bevestiging dat je goed bezig bentquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, ik vind de trainingen leuk, dus ik blijf het goed volhouden
En achteraf spierpijn is HDP
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zijn jouw woorden. Letterlijk
Ja daarom blijf ik maar stapjes zetten, anders ga je me straks dikke nazi noemenquote:
Ja, echt lekker is datquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bevestiging dat je goed bezig bent
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom blijf ik maar stapjes zetten, anders ga je me straks dikke nazi noemen
Ja jij krijgt er heel wat collega's bij, hoe is je Germaans?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Ik werk vanaf Q2 bij het bedrijf Zeppelin, komt wel dichtbij zo
Tf is een kamerrestaurantquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nu nog niet![]()
Het ene is een grand café en het andere een iets sjieker kamerrestaurant
Met je 5 miljoen stapjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nieuw jaar dus de stapjes zijn weer gereset
5,3 miljoenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met je 5 miljoen stapjes
Ofzo
Eh.. ik bedoel een huiskamerrestaurant.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tf is een kamerrestaurant
'redelijk', maar 4 jaar terug zijn de Denen en Zweden al verkocht dus we verwachtten al jaren dat wij ook wel zouden volgenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij krijgt er heel wat collega's bij, hoe is je Germaans?
Oh, sorry hoorquote:
Kun je dan kiezen tussen andijviestamppot, hutspot met zure varkenspootjes en balkenbrij?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.. ik bedoel een huiskamerrestaurant.
Dat het lijkt alsof je in een huiskamer zit te eten
Ik vind dat knus en kneuterig
Is maar matig in vergelijk met mijn topjaren dat ik bijna aan de 7 miljoen zatquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, sorry hoor![]()
5,3 MILJOEN STAPJES.
Maar kan je dan niet gewoon in je eigen huiskamer eten?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.. ik bedoel een huiskamerrestaurant.
Dat het lijkt alsof je in een huiskamer zit te eten
Ik vind dat knus en kneuterig
Andijviestamppot met spekjes en rookworstquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je dan kiezen tussen andijviestamppot, hutspot met zure varkenspootjes en balkenbrij?
Dan moet ze zelf koken?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar kan je dan niet gewoon in je eigen huiskamer eten?
Nee nee, ze hebben echt een sublieme runderstoof *chefskissquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je dan kiezen tussen andijviestamppot, hutspot met zure varkenspootjes en balkenbrij?
Uhm misschien is 5 miljoen ietsjes gezonder dan 7 miljoen? Als je begrijpt wat ik bedoel?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is maar matig in vergelijk met mijn topjaren dat ik bijna aan de 7 miljoen zat
Ja, dat kan wel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:
Antoon KIEEEEEEEEEEEEEEP ?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik las laatst een mooi stukje over Bossche Beuling "Johannes de Burgemeester zei, die Antoon Kiep is nu een paar jaar geleden uit Den Bosch vertrokken maar die ziet er maar slecht uit, geef die man eens gauw een meter Bossche Beuling, dan knapt hij zo op"
Ja mogelijk wat minder obsessiefquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm misschien is 5 miljoen ietsjes gezonder dan 7 miljoen? Als je begrijpt wat ik bedoel?
Dus datquote:
Ja leuk dat je die hebt, maar wat ben je daadwerkelijk aan het eten?quote:
Ewl.quote:
Janus was een in zijn gezicht verminkt zwak-begaafd persoon. Zijn naam "Kiepoog" is mogelijk afgeleid van het Bossche werkwoord "kiepen" = "de ogen toeknijpen". Een van Janus' ogen leek permanent te zijn dichtgeknepen. Een andere verklaring zou zijn, dat "kiep" het Bossche dialect is voor kip. De rimpelige mismaaktheid van Janus' oog deed denken aan een kippenoog.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Antoon KIEEEEEEEEEEEEEEP ?![]()
![]()
Oke, dus eigenlijk als we zitten te KIEEEEEEEEEEEEP-en, zitten we Brabants te ouwehoeren?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:42 schreef UitStraling het volgende:
ord "kiepen" = "de ogen toeknijpen". Een van Janus' ogen leek permanent te zijn dichtgeknepen. Een andere verklaring zou zijn, dat "kiep" het Bossche dialect is voor kip. De rimpelige mismaaktheid van Janus' oog deed denken aan een kippenoog.
Bedankt voor deze wetenswaardigheid KiepStralingquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Janus was een in zijn gezicht verminkt zwak-begaafd persoon. Zijn naam "Kiepoog" is mogelijk afgeleid van het Bossche werkwoord "kiepen" = "de ogen toeknijpen". Een van Janus' ogen leek permanent te zijn dichtgeknepen. Een andere verklaring zou zijn, dat "kiep" het Bossche dialect is voor kip. De rimpelige mismaaktheid van Janus' oog deed denken aan een kippenoog.
Sommige bronnen beweren dat zijn mismaaktheid het gevolg was van een "onvrijwillige val" (lees: hij werd mogelijk geduwd) als kind, met zijn gezicht tegen een brandende kolenkachel. Hij groeide tijdens zijn leven uit tot een lokale bekendheid. Met carnaval liep hij altijd voorop en joeg de kijkende kinderen langs de kant van de weg schrik aan door plotsklaps voor ze te gaan staan. Met de plechtige omgang (stille omgang) was hij ook altijd aanwezig. Janus had er een aardigheid in om bij de HEMA de strikken van de schorten van de verkoopsters los te trekken.
Nou dan hedde da ok eijndlijk onder dun knie vrouwkequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dus eigenlijk als we zitten te KIEEEEEEEEEEEEP-en, zitten we Brabants te ouwehoeren?
Naast kut en joekel is kiep het meest gebruikte woordje hier.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dus eigenlijk als we zitten te KIEEEEEEEEEEEEP-en, zitten we Brabants te ouwehoeren?
KIEEEEEEEEEEEEEP!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dan hedde da ok eijndlijk onder dun knie vrouwke
Je vergeet: vetpoemelquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naast kut en joekel is kiep het meest gebruikte woordje hier.
4EverKiepOogquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb per ongeluk huidolie in mn oog gesmeerd.
Zou dit niet aanbevelen.
Denk je ja?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ken joekel eigenlijk alleen als zwartjoekel, maar dat zal wel racistisch zijn
Vind dat wel meevallen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ken joekel eigenlijk alleen als zwartjoekel, maar dat zal wel racistisch zijn
Is het eigenlijk stiekem huilolie?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb per ongeluk huidolie in mn oog gesmeerd.
Zou dit niet aanbevelen.
We gaan gewoon een kookclubje starten hier.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bedenk me nu net dat ik nog een cursus moet doen. Eens kijken wanneer ik daar iets van ga horen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
* Zoekt zijn recept voor lauwe grijze carpaccio uit de magnetron erbij.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We gaan gewoon een kookclubje starten hier.
Een cursus om racistisch te gaan doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedenk me nu net dat ik nog een cursus moet doen. Eens kijken wanneer ik daar iets van ga horen.
Un bietjequote:
Ja, hoi USquote:
Dit bedenk je tijdens het lezen van het woord zwartjoekel?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedenk me nu net dat ik nog een cursus moet doen. Eens kijken wanneer ik daar iets van ga horen.
quote:
Juist niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een cursus om racistisch te gaan doen
Nou ja, misschien kan CE ook wel bij ons nazi-clubjequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een cursus om racistisch te gaan doen
Inclusiviteitscursus? bij ons is de inclusiviteitsofficier ontslagen wegens irritant autisme las ik vanmorgenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan hij mooi achterop de Panzermaus meerijden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, misschien kan CE ook wel bij ons nazi-clubje
Hoeveel schuift da?quote:
Een cursus tegen racisten, een soort zuiveringsinstantie?quote:
Beetje merchandise in de hand drukkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan hij mooi achterop de Panzermaus meerijden.
De helft van minimumloon, want anderen hebben het vast harder nodigquote:
Oke oke, ik gedraag me al.. ik mag hier ook nietsquote:
Zo barmhartigquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De helft van minimumloon, want anderen hebben het vast harder nodig
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke oke, ik gedraag me al.. ik mag hier ook niets
*stampvoet (je)
Kokosmilkshake erbij?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tros bananen per dag, 50 balen katoen en maandelijks zoveel kip als je op kunt.
Ja, één blik en ik weet al voldoende hoorquote:
Zoiets.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Inclusiviteitscursus? bij ons is de inclusiviteitsofficier ontslagen wegens irritant autisme las ik vanmorgen
Moet je ook de hele dag in een rieten rokje lopen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tros bananen per dag, 50 balen katoen en maandelijks zoveel kip als je op kunt.
Heb je wel eens de gemiddelde Chinees over donkere mensen horen pratenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoiets.
Diversity, equity, and inclusion in international relations
Moest vorig jaar wel hard lachen; zat ik ergens in Oost-Europa en werd een reclame campagne gepresenteerd. Die werd meteen afgeschoten omdat er iemand van kleur te zien was, dat deden ze daar niet zeiden ze. Stond dat marketingmens ineens heel beduusd te kijken
Wij mogen niet met Chinezen pratenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel eens de gemiddelde Chinees over donkere mensen horen praten![]()
Wel een beetje discriministischquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij mogen niet met Chinezen praten
Plankenquote:
Werkt ook zo goed allemaal, geef Oemfoefoe dagelijks een snoepje in de klas en sla Martietje, Jan en Karel over, kijken of ze Oemfoefoe aardiger gaan vinden na een jaartje.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoiets.
Moest vorig jaar wel hard lachen; zat ik ergens in Oost-Europa en werd een reclame campagne gepresenteerd. Die werd meteen afgeschoten omdat er iemand van kleur te zien was, dat deden ze daar niet zeiden ze. Stond dat marketingmens ineens heel beduusd te kijken
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:58 schreef Koen66 het volgende:
Ik zie dat het puntmutsenuurtje is gestart
quote:
koen de man van 5 euro 50 centquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:58 schreef Koen66 het volgende:
Ik zie dat het puntmutsenuurtje is gestart
Wij hebben er nog een, Jin-Wah, die luisteren we afquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij mogen niet met Chinezen praten
Martietjequote:Op donderdag 2 januari 2025 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werkt ook zo goed allemaal, geef Oemfoefoe dagelijks een snoepje in de klas en sla Martietje, Jan en Karel over, kijken of ze Oemfoefoe aardiger gaan vinden na een jaartje.
Snoeptomaatjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja leuk dat je die hebt, maar wat ben je daadwerkelijk aan het eten?
Oei, laat je bazen dat maar niet horen danquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij de lokale frituur praat ik wel gewoon met ze hoor.
Zijn dat snoepjes in de vorm van tomaten?quote:
Ik houd het maar niet bij, deze maandquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n zakgeld al opgemaakt voor deze maand geloof ik.
wil je mijn goud lenen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik houd het maar niet bij, deze maand![]()
En ergens moet er nog 2000 euro af voor de zorgverzekering
Jottem.
Okay Saskia Noortquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We gaan gewoon een kookclubje starten hier.
M'n eigen risico werd dinsdag nog even afgeschreven. Of ik denk dat het m'n eigen risico was. Ze kunnen echt alles afschrijven want ik volg het niet meer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jottem.
Zo dan je hebt een fors uitgebreide dekkingquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jottem.
Tegen hoeveel rente?quote:
Ja, dat heb ik dus ook een beetje, want die rekeningen komen pas 45 jaar later binnen en dan denk ik van: oke, waar was dit nou van?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n eigen risico werd dinsdag nog even afgeschreven. Of ik denk dat het m'n eigen risico was. Ze kunnen echt alles afschrijven want ik volg het niet meer.
Valt mee, maar dit is van een jaar.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo dan je hebt een fors uitgebreide dekking
quote:
Salaris was eigenlijk te vroeg gestort in decemberquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n zakgeld al opgemaakt voor deze maand geloof ik.
Basedquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoiets.
Denk dat ik het allemaal niet meer mee ga maken; dus maar even het minimale doen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werkt ook zo goed allemaal, geef Oemfoefoe dagelijks een snoepje in de klas en sla Martietje, Jan en Karel over, kijken of ze Oemfoefoe aardiger gaan vinden na een jaartje.
Ja, die 5 dagen eerder nekt mij.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Salaris was eigenlijk te vroeg gestort in december
Zorgen dat je veel ziek bent om het weer terug te verdienenquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:03 schreef CherryLips het volgende:
O ja god ik ga vanaf deze maand 200 euro per maand betalen.
Even huilen.
Ah ik dacht je maandelijkse kostenquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt mee, maar dit is van een jaar.
Dat zou wel wat fors zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah ik dacht je maandelijkse kosten
2 brillen, 2 paar schoenen met steunzolen en nog een reserve gehoorapparaat erbij.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zorgen dat je veel ziek bent om het weer terug te verdienen
Neen gewoon oerhollandse vitamientjes Cquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn dat snoepjes in de vorm van tomaten?
Strippende huisarts, gouden bed in het ziekenhuis etcquote:
Ik wil het niet weten.quote:
Dit hangt wel af van hoe de huisarts eruit ziet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Strippende huisarts, gouden bed in het ziekenhuis etc
Las vanmorgen dat veel multinationals juist weer aan het afstappen zijn van dit soort vage initiatieven.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik het allemaal niet meer mee ga maken; dus maar even het minimale doen.
Die pa van twilight of McSteamy?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit hangt wel af van hoe de huisarts eruit ziet.
Ik heb een mannelijke huisarts van 55quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Strippende huisarts, gouden bed in het ziekenhuis etc
Sorry, ik weet niet waar dit over gaatquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die pa van twilight of McSteamy?
Jij spreekt je eigen huisarts?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb een mannelijke huisarts van 55
Zo'n huisarts die je met vochtige lippen strak aan blijft staren, zonder te knipperen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet waar dit over gaat
Met de hoogste polis mag je eisen stellenquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n huisarts die je met vochtige lippen strak aan blijft staren, zonder te knipperen.
quote:
Is toch normaal?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij spreekt je eigen huisarts?
Dan wil ik het nog niet, denk ik.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met de hoogste polis mag je eisen stellen
Jij dus niet?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij spreekt je eigen huisarts?
Ze schrijven de maandelijkse premie voor januari en februari ook vrij kort achter elkaar af. Ik denk dan echt HOOO WACHT EVENquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh fijn, de premie wordt medio januari afgeschreven
Die drie keer dat ik er ben geweest de afgelopen tien jaar had ik huisartsen in opleiding.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet waar dit over gaat
"Meten wij thans even uw Milka-inname"quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die drie keer dat ik er ben geweest de afgelopen tien jaar had ik huisartsen in opleiding.
Ik ben een keer op de SEH geholpen door een semi-arts.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die drie keer dat ik er ben geweest de afgelopen tien jaar had ik huisartsen in opleiding.
Jij bent het zelf niet die zorgt dat de premie 200 euro per maand is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nooit medicatie of verwijsbrieven nodig?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen van ER en greys gezien. Ik kan dat ook wel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een keer op de SEH geholpen door een semi-arts.
Mja oke, het zal welAls ik maar geholpen word.
Gaat u maar liggen Mevrouwtje en zal ik ondertussen een lekker bakje koffie voor u maken?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een keer op de SEH geholpen door een semi-arts.
Mja oke, het zal welAls ik maar geholpen word.
Die keren dat ik er was, was het voor een verwijsbrief. De laatste keer kon de assistente het gelukkig doen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je nooit medicatie of verwijsbrieven nodig?
Hier heeft het een duidelijke reden; dus niet alleen voor de buhne. Wat bedrijven die opgekocht worden en dan moeten er wat mensen op een hoop gegooid worden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las vanmorgen dat veel multinationals juist weer aan het afstappen zijn van dit soort vage initiatieven.
"Hier met die naald en draad."quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen van ER en greys gezien. Ik kan dat ook wel.
No backsies, moet je maar duidelijk zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die vampierpa natuurlijk. Die was arts.
Ik ook niet, rare mensen ook die constant naar de huisarts rennen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb geen idee wie mijn huisarts is.
Ja en als je dan de factuur bekijkt staan er 86 verschillende bedragen op, ¤1,29 voor de pen van de dokter ¤0,32 voor het toiletpapier van de buurman van de zuster, ¤44,93 voor de afschrijvingskosten van het espresso-apparaat dat altijd in error staat, ¤0,02 voor de daadwerkelijke behandeling, ¤3019,21 voor het lidmaatschap van de golfclub van de chirurg die even zijn vinkje ergens op heeft gezet, ¤5,20 voor het kopje thee dat je niet kreeg, ¤224,03 voor papieren vliegtuigjes in de pantry, ¤32,32 voor de lol, ¤12,92 voor opvulling omdat toch nooit iemand het allemaal leest, ¤42,65 voor de sier omdat je toch betalen moet en het niet kunt weigeren of aanvechten, ¤5,55 voor zogenaamde donaties aan goede doelen maar eigenlijk voor de middagsnack van de schoonmaakster, ¤7,21 voor de inspanning van het aanzetten van het lichtknopje omdat je de eerste van de dag was, ¤8,82 voor de onnodige hoeveelheid inkt omdat we dit ook nog uitprinten en er verder niks mee doen, ¤9,32 voor administratiekosten of hoe we het ook noemen, ¤83,42 omdat we de pagina nog even moeten opvullen, ¤910,35 zodat het heel belangrijk lijkt maar eigenlijk gewoon voor het twijfelachtige cadeautje voor de zuster die wordt lastiggevallen is om te voorkomen dat ze de chirurg aanklaagt, ¤65,38 voor de onnodige hoeveelheid tijd dat het heeft gekost om het document op te maken en tot slot nog ¤23,18 om een mailtje te versturen maar toch portokosten en het verkopen alsof het om onze carbon footprint gaat.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook een beetje, want die rekeningen komen pas 45 jaar later binnen en dan denk ik van: oke, waar was dit nou van?
Gelukkig kreeg ik mijn spaarrente gisteren binnenquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die 5 dagen eerder nekt mij.
Ylvi zat mij vandaag vaag aan te kijken joh. Bek omhoog, tanden laten zien. Leek wel alsof ze lachtequote:Op donderdag 2 januari 2025 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een tijdje terug wel een half jaar fysio toen ik nog van alles vergoed kreeg
Kan je niet nog meer tekst in je quote gooien?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als je dan de factuur bekijkt staan er 86 verschillende bedragen op, ¤1,29 voor de pen van de dokter ¤0,32 voor het toiletpapier van de buurman van de zuster, ¤44,93 voor de afschrijvingskosten van het espresso-apparaat dat altijd in error staat, ¤0,02 voor de daadwerkelijke behandeling, ¤3019,21 voor het lidmaatschap van de golfclub van de chirurg die even zijn vinkje ergens op heeft gezet, ¤5,20 voor het kopje thee dat je niet kreeg, ¤224,03 voor papieren vliegtuigjes in de pantry, ¤32,32 voor de lol, ¤12,92 voor opvulling omdat toch nooit iemand het allemaal leest, ¤42,65 voor de sier omdat je toch betalen moet en het niet kunt weigeren of aanvechten, ¤5,55 voor zogenaamde donaties aan goede doelen maar eigenlijk voor de middagsnack van de schoonmaakster, ¤7,21 voor de inspanning van het aanzetten van het lichtknopje omdat je de eerste van de dag was, ¤8,82 voor de onnodige hoeveelheid inkt omdat we dit ook nog uitprinten en er verder niks mee doen, ¤9,32 voor administratiekosten of hoe we het ook noemen, ¤83,42 omdat we de pagina nog even moeten opvullen, ¤910,35 zodat het heel belangrijk lijkt maar eigenlijk gewoon voor het twijfelachtige cadeautje voor de zuster die wordt lastiggevallen is om te voorkomen dat ze de chirurg aanklaagt, ¤65,38 voor de onnodige hoeveelheid tijd dat het heeft gekost om het document op te maken en tot slot nog ¤23,18 om een mailtje te versturen maar toch portokosten en het verkopen alsof het om onze carbon footprint gaat.
Ieuwquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neen gewoon oerhollandse vitamientjes C
Aan je PI te zien ben je heel erg opgevrolijkt door het bedrag?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig kreeg ik mijn spaarrente gisteren binnen
quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ylvi zat mij vandaag vaag aan te kijken joh. Bek omhoog, tanden laten zien. Leek wel alsof ze lachte
(Ze was gewoon aan het kijken of er ergens wat te snaaien was, maar het zag er echt uit alsof ze een halfje was)
![]()
![]()
Ik kom er niet heel vaak, maar de keren dat ik bel mag ik altijd direct langskomen bij de huisarts, staat geloof ik iets van een sterretje in mijn dossierquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Madelief stond weer een tijd met de neus in de lucht toen ik een tomaatje voor dr neerlegde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |