SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Ja. bij mij welquote:
ik haak af, ben voor deze vraag geen damequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
Voor de dames. Waar koop je tegenwoordig nog een beetje goede betaalbare pantys? Liefst niet van die hele dunne.
Reageer dan niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik haak af, ben voor deze vraag geen dame
Je telefoon is bijna leegquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ] Spotify wrapped. No surprises
Team mond houden en doorlopenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:21 schreef Crack_ het volgende:
Zijn jullie team 'mond houden en doorlopen, ja het is zwaar' of team 'af en toe klagen en op adem komen helpt want het is zwaar'
Ook al niet. Nee bij mij staat het dus ook verkeerd. Bij mij is het de nummer 2 van Spotify die dus op nummer 1 staat op last.FM.quote:
Draaimolen in Tilburg.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dit jaar nog wat op de planning staan?
Alie express want ze gaan toch steun na 1 keer dragenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
Voor de dames. Waar koop je tegenwoordig nog een beetje goede betaalbare pantys? Liefst niet van die hele dunne.
Jippiequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, jij mag ook antwoorden![]()
Voor welke artiesten ga je of gewoon voor ALLESSSSS?
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
TT'tje is on fleek![]()
En ik heb de lapo niet
Hhaahahquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ik kende dat helemaal niet, maar have funquote:
Ik wil bij jou in het teamquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Team mond houden en doorlopen
ditquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alie express want ze gaan toch steun na 1 keer dragen
Bij mij stond er een balletnummer op 1. Mijn dochter moest dat nummer oefenen voor de grote show. Schrok ervan hoevaak ze die op heeft gezetquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben ze daar ook voor de wat dikkere dames?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alie express want ze gaan toch steun na 1 keer dragen
ik haal ze gewoon bij primark trouwens, zo'n doosje met 6 stuks.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook voor de wat dikkere dames?
Ik ken alleen Massive Attackquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jippiewe gaan voornamelijk voor 'een ander festival' en verhalen van andere mensen over DTRB
. Van de line-up is nog niet veel bekend maar Massive Attack, FKA Twigs en Fat Dog wil ik graag zien
Vroeger, toen we nog wat jonger waren, gingen we echt voor bands die we van te voren graag wilde zien. Ook vaak al uren van te voren een beetje voor aan gaan staan enzo. Daar hebben we geen zin meer in, gewoon chillie nu.
En dat is net zo leukNu komen we regelmatig wat onverwachte feestjes tegen en dat is ook fantastisch
Wat ga je eten?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:28 schreef Crack_ het volgende:
Kut, ik moet nog boodschappen doen. En avond eten maar yolo dat zijn zorgen voor later
Ja gewoon one size fits all. Ik heb meer moeite met lengtequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook voor de wat dikkere dames?
Massive Attack.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jippiewe gaan voornamelijk voor 'een ander festival' en verhalen van andere mensen over DTRB
. Van de line-up is nog niet veel bekend maar Massive Attack, FKA Twigs en Fat Dog wil ik graag zien
Vroeger, toen we nog wat jonger waren, gingen we echt voor bands die we van te voren graag wilde zien. Ook vaak al uren van te voren een beetje voor aan gaan staan enzo. Daar hebben we geen zin meer in, gewoon chillie nu.
En dat is net zo leukNu komen we regelmatig wat onverwachte feestjes tegen en dat is ook fantastisch
DER KAISER wenst u de beste wensen voor het nieuwe jaar.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
TT'tje is on fleek![]()
En ik heb de lapo niet
Thankssssquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken alleen Massive Attack![]()
Maar leuk hoor, jij ook: have fun![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DER KAISER wenst u de beste wensen voor het nieuwe jaar.
MET sideeye
Ik klaag en piep continuquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:21 schreef Crack_ het volgende:
Zijn jullie team 'mond houden en doorlopen, ja het is zwaar' of team 'af en toe klagen en op adem komen helpt want het is zwaar'
Mond houden en doorlopen, Budaquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij mij stond er een balletnummer op 1. Mijn dochter moest dat nummer oefenen voor de grote show. Schrok ervan hoevaak ze die op heeft gezet
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mond houden en doorlopen, Buda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik moet ook een keer zo´n family account fixen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik heb gewoon een apart account voor de kinderen gemaakt. Hoef ik mijn muziek niet tussen K3, Juf Roos, Kinderen voor Kinderen en de soundtrack van Frozen te zoeken![]()
.
Gewoon een eigen account voor haags_minuutjequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik moet ook een keer zo´n family account fixen.
Concert of festivals? Of beidequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Massive Attack.Zo vaak live gezien al. Altijd weer goed.
Het broccoli adviesbureau is wederom aan het juichenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Basis is broccolirijst
En champignons met peterselie, geroosterde bloemkool met kerrie, bietensalade, edamame, feta, vegaburger
Eergisteren ook al op
Enige nadeel is dat je niet even snel tussen accounts kunt schakelen binnen de app.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik moet ook een keer zo´n family account fixen.
Ja maar ook voor moeders de vrouw. Die podcasts hoef ik echt niet te horen die zij tijdens het fietsen luistert.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een eigen account voor haags_minuutje
Kijk dit zijn tips waar ik wat mee kanquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat je niet even snel tussen accounts kunt schakelen binnen de app.
en zn brusje bloemkool dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het broccoli adviesbureau is wederom aan het juichen![]()
Reality Checkquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar ook voor moeders de vrouw. Die podcasts hoef ik echt niet te horen die zij tijdens het fietsen luistert.
Ouders van Nu?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar ook voor moeders de vrouw. Die podcasts hoef ik echt niet te horen die zij tijdens het fietsen luistert.
Bloemkool is ook lekkerquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en zn brusje bloemkool dan?
Oke ik moet nu wel echt gaan
TLC achtige dingen??quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:35 schreef Haags het volgende:
[..]
neejoh het kan allemaal nog erger dan dat.
Jezusquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog erger dan ouders van nu?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik muziek voor de kinderen op wil zetten in de auto, moet ik eerst mijn account uitloggen en daarna inloggen met hun account. Alternatief is hun account op een oude telefoon en dan mijn mobiele internet delen met die telefoon.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Kijk dit zijn tips waar ik wat mee kan
TLC had vroeger een kapot grappig programma genaamd: sex sent me to the ER.quote:
Tjemig. Dat zou toch makkelijker moeten. Ik had altijd een kids playlist die ik dan opzette. Dat werkte opzich wel. Al reed dat niet echt lekker in de auto voor mezelf, maarja....quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik muziek voor de kinderen op wil zetten in de auto, moet ik eerst mijn account uitloggen en daarna inloggen met hun account. Alternatief is hun account op een oude telefoon en dan mijn mobiele internet delen met die telefoon.
Ja, gewoon zoals Netflix. Dat je binnen een account meerdere profielen kunt hebben, dat zou al een stuk eenvoudiger zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Tjemig. Dat zou toch makkelijker moeten. Ik had altijd een kids playlist die ik dan opzette. Dat werkte opzich wel. Al reed dat niet echt lekker in de auto voor mezelf, maarja....
Ik was bont en blauwquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, regen en modder vind ik vervelende.
Het meest vervelende was verreweg de kopstaartbotsing waar we in kwamen onderweg naar Lowlands. Het was wel weer episch dat we met de politieauto naar de ingang werden gebracht met al onze bagage. Die reed over het fietspad de hele file op de dijk langs.
Scheelt wel al dat hier niet meer in de Juf Roos fase zit. Top 40 nu, dat is toch al wel beter vind ik.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, gewoon zoals Netflix. Dat je binnen een account meerdere profielen kunt hebben, dat zou al een stuk eenvoudiger zijn.
Beide. Heb ze als jonkie ook nog wel eens in Den Haag zien optreden toen ze daar een concert gaven.quote:
Daarom vond ik het ook zo vervelend.quote:
Leuk als er naar je gestaard wordt bij het douchenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook zo vervelend.
Niet naar Geuze en Gorgels luisterenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moet mezelf even corrigeren. Ik ben er net achtergekomen dat je binnen de app op Android meerdere accounts kunt toevoegen en makkelijk kunt switchen. Dat is vorig jaar toegevoegd zonder dat ik het doorhadquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Scheelt wel al dat hier niet meer in de Juf Roos fase zit. Top 40 nu, dat is toch al wel beter vind ik.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk als er naar je gestaard wordt bij het douchen
Een discman met een cd kun je krijgenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Tjemig. Dat zou toch makkelijker moeten. Ik had altijd een kids playlist die ik dan opzette. Dat werkte opzich wel. Al reed dat niet echt lekker in de auto voor mezelf, maarja....
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet mezelf even corrigeren. Ik ben er net achtergekomen dat je binnen de app op Android meerdere accounts kunt toevoegen en makkelijk kunt switchen. Dat is vorig jaar toegevoegd zonder dat ik het doorhad.
Dan toch liever dit bazendingquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een discman met een cd kun je krijgen
Heb je wel gegeten?quote:
Oke, onderweg.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:54 schreef Nattekat het volgende:
De muffins zijn binnen
Werd omgeroepen dat de AH over 5 minuten ging sluiten. Dacht even dat ik gek werd, maar het is nu pas 21:55.
die zou ik niet meer gaan etenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een discman met een cd kun je krijgen
Iedereen met goede voornemensquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik moet nog 11 x sporten inhalen, hoe de fuck ga ik dat doen als al die lessen de hele tijd vol zitten.
Huil0n.
Hou mij tegen dan.quote:
Die lessen zitten helaas al vol sinds november ineens.quote:
*pink omhoogquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vier broodjes paling en een lekkerbekske meej saus laten bezorgen
Hoe gaat het met jouw sportschema?quote:
*Beukt deur inquote:
hij is ook wel een beetje grappig hoor maar tegelijkertijd krijg ik er een enorm cringe gevoel bijquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vinnem wel grappig...
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een kwartiertje even de stropdas aangedaan euteraardt.
Wel prima moet ik zeggen; in de kerstvakantie paar keer extra geweest en nu weer terug naar 2x per week klimmen. Daar zit ook weer wat voortgang in.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw sportschema?
Jij was toch ook lekker op weg?
Slechte voornemens wel toch?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:03 schreef mschol het volgende:
goede voornemens doe ik niet aan, geen idee waarom ik dat zou doen
Dit viel me al op.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil dit jaar wel wat directer zijn en niet steeds zo aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |