SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Klompgebit dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind klompvoet geen leuke koosnaam voor Mighty Mike.![]()
Aha je mobiel heeft de naar het geautocorrectquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja ja, de hagel. Ik zit gvd mobiel.![]()
![]()
ik had een Van Dobben kroketje op een wit bolletje met mosterdquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:06 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Doet afbreuk aan mijn darts ervaring
BOHH
graag op anoniem![]()
quote:Like Alert
02-01-2025 @ 21:06:34
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #107 Zonder Viaplay"What can change the nature of a man?![]()
![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
‘Zjak benadrukt percentages op finishbeurten’ komt op de bingo volgend jaarMet pijn en moeite derde![]()
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.![]()
Een Van Dobey kroketjequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik had een Van Dobben kroketje op een wit bolletje met mosterd
BOHH![]()
he ik kan dit gifje stoppen door er op te klikken, ik heb dit nooit geweten.quote:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Blijven donerenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:07 schreef leolinedance het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
he ik kan dit gifje stoppen door er op te klikken, ik heb dit nooit geweten.![]()
![]()
OehVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Kijk eens dom,ja ho maarquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
he ik kan dit gifje stoppen door er op te klikken, ik heb dit nooit geweten.![]()
Ik denk ik kan op Wikipedia wel vinden hoe die vierde caller precies heet. Blijkt dat noch George Noble, noch Kirk Bevins noch Huw Ware een wikipedia pagina heeft#disappointed.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |