SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heeft kree al gebeld?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja die is het spoor echt bijster inmiddels.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen Ethan Klein nog goed was
Tegenwoordig doet hij een zeer matige podcast over linkse politiek![]()
* Fogel geeft JK alvast een ietwat crunchy sokquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel geeft JK alvast een ietwat crunchy sok![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
jullie allemaal zijn daar een en al oor voor.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vertel maar leuke dingen over jezelf hoor
Ik ben een en al oor
Daar heb ik niet eens problemen mee en wil het best vertellen, zo jammer dan dat het aan de andere kant keihard afgekraakt wordt?
Weet niet of ik nog wel wil vertellen hier?Do what you love, love what you do!![]()
Gekocht bij bolk.comquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
@:JustinK nu al meer dan 300 punten
Hoe dan?!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vond z'n reactie video's altijd erg leukquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die is het spoor echt bijster inmiddels.:')![]()
hoho en we waren de kree slogan al vergeten. voor de kree partij?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie kraakt je af dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
jullie allemaal zijn daar een en al oor voor.
Daar heb ik niet eens problemen mee en wil het best vertellen, zo jammer dan dat het aan de andere kant keihard afgekraakt wordt?
Weet niet of ik nog wel wil vertellen hier?:')![]()
Bro niet zo sadquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
jullie allemaal zijn daar een en al oor voor.
Weet niet of ik nog wel wil vertellen hier?![]()
Koning, Keizer, Admiraal,quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:56 schreef kree het volgende:
hoho en we waren de kree slogan al vergeten. voor de kree partij?
Kree verslaat ze allemaal.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja daar lig je vast wakker vanquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:57 schreef kree het volgende:
ik bemerk negativiteit van bepaalde users.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
juistquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koning, Keizer, Admiraal,
Kree verslaat ze allemaal.
Do what you love, love what you do!![]()
Whehe, als ik wakker zou moeten liggen van zure users zou ik nooit aan slapen toekomen
I'm surrounded by morons!
Hele schermen vol TR's van zure users?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja daar lig je vast wakker vanouja dat niet natuurlijk, maar soms denk ik vertel maar ff niks enzoquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja daar lig je vast wakker van
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Van mij niet hoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:57 schreef kree het volgende:
ik bemerk negativiteit van bepaalde users.
:')![]()
Door veel te posten en smilys te plaatsen enne keihard bolkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
@:JustinK nu al meer dan 300 punten
Hoe dan?!![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ieder zijn meugquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik meen het serieus. Ik ben vrouw, maar als ik hier kom en jou zie posten met gedram over geld doneren aan een kerk oid dan haak ik meteen af.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: