newbieeeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:15 schreef Jockari het volgende:
Tja... we moeten ergens beginnen hèIs dat een zeeman onderbroek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:07 schreef flipsen het volgende:
Dit was toch wel hét topic op FOK! ten tijde van BB1. Tijdens BB1 FOK! ontdekt... Time flies. En BB volg ik echt al lang niet meer. Afgehaakt bij de 3e editie geloof ik.
* flipsen wordt is oud...
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:15 schreef Jockari het volgende:
Tja... we moeten ergens beginnen hèZo jammer weer dit JockariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sommige buitenlandse BB's lijken minder preuts. Afwachten maar, al verwacht ik inderdaad weinig van deze Nl/Be BB. Zeker voorlopig, met de huidige kandidaten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 04:05 schreef Alicia76 het volgende:
De kans op blote tieten is echt NUL. De preutsheid van de wereld is ook doorgedreund in big brother. Niets mag meer. Ook in de Bondgenoten mogen we niets bloots meer zien. We zijn terug in de jaren 50 mensen.
Dat op zich kan me weinig schelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
In plaats van een klassieke mooie vrouw als eye candy krijgen we een omgebouwde man. De productie weet wat het doet; dit is intentioneel om reuring te forceren bij de publieke opinie; en het is gelukt als ik de reacties op facebook lees.
Denk Fleur, wens Jolien, vrees Lenniequote:Op donderdag 9 januari 2025 01:00 schreef Epicouros het volgende:
Wie denk je dat de eerste is? Lennie
Of wie wens je dat de eerste is? Jolien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |