Een grote panic roomquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:54 schreef Benny het volgende:
Die kleuren. De kleurcombinaties... Wtf
Kleding schoenen etc zijn dus al binnen het huis.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef Benny het volgende:
Overal sloten omheen... Binnen 2 weken is alles vrijgespeeld. Tegen het eind bedenken ze zich nog een keer dat het oorspronkelijke idee was om daar de hele reeks wat mee te doen.
Er zijn nog geen bedden, en de bewoners zaten nog niet in het huisquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:13 schreef spapaars het volgende:
En de slaapkamer waar 10 bedden staan was gesloten.
Daar zullen de bewoners verborgen hebben gezeten.
Want we weten dat ze al in het huis zijn voor dat ze de streams starten.
2 slaapkamers.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
Er zijn nog geen bedden, en de bewoners zaten nog niet in het huis
Ja een beetje gek.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die kraan... je schuift dat slot toch zo omhoog? Beperken met drinkwater is sowieso wel... bijzonder?
Ik kijk vast niet goed...
Voedselontzegging (of iig warme maaltijd dan) kan welquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja een beetje gek.
Ook die afgedekte kookplaat, waar je een sleutel voor nodig hebt.
Ziet er niet erg smakelijk uitquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:30 schreef spapaars het volgende:
En mag of kan er niet worden gekookt, weten we al wat ze te eten krijgen.
[ afbeelding ]
Ze hebben een vijver in de tuinquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voedselontzegging (of iig warme maaltijd dan) kan wel
Alleen drinken... dat moet gewoon...
We komen er maandag achter als de streams open gaan (hoe laat eigenlijk)
Oooooooh lekker alles op slot dusquote:
Douchen buiten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooooh lekker alles op slot dus
Draaaaaamaaaaa stinken dorst honger geen-privacy.... feeeeeeeest
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Douchen buiten.
En verwacht dat de streams direct na de eerste tv uitzending zullen starten.
Dat was in de jaren '90 oid toch zo? Ik was nog kind en mocht absoluut niet kijken, maar dat kreeg ik meequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:40 schreef Rhosyn het volgende:
Is er een arm gedeelte en een rijk gedeelte?
Nee. Dezelfde slaapkamer. Voor en na de challenge waarin de bedden verdiend wordenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
2 slaapkamers.
1 met 1 bed, de ander 10 bedden.
Kan, we zullen het zien.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:46 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee. Dezelfde slaapkamer. Voor en na de challenge waarin de bedden verdiend worden
Nee, die zijn er nog niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:13 schreef spapaars het volgende:
En de slaapkamer waar 10 bedden staan was gesloten.
Daar zullen de bewoners verborgen hebben gezeten.
Want we weten dat ze al in het huis zijn voor dat ze de streams starten.
Ik denk ook maar 1 slaapkamer voor tien personen, dan zijn we of van dat kamer vs kamer gedoequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Zag wel 9 kledingkasten en geen 10. Aan 1 kant zag ik 5 kasten daar tussen zit een deur naar de slaapkamer, en daarnaast stonden nog eens 4 kasten. Of er moet dit seizoen gedeeld worden met kasten want voor 15/16 deelnemers is er echt geen plek.
Of 1 met negen, en 1 met 1 bed.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:25 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik denk ook maar 1 slaapkamer voor tien personen, dan zijn we of van dat kamer vs kamer gedoe
Hallo, wie is die dame met paars haar?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:30 schreef spapaars het volgende:
En mag of kan er niet worden gekookt, weten we al wat ze te eten krijgen.
[ afbeelding ]
Van gisteren toen 2 dames, 1 NL en 1 BE (paars) live op Twitch het huis lieten zien.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Hallo, wie is die dame met paars haar?
Dat waren twee influencers die een rondleiding door het het mochten makenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Hallo, wie is die dame met paars haar?
Wat een werk joh! Leuk dat je het gedaan hebt!quote:Op zondag 5 januari 2025 18:45 schreef ledn81 het volgende:
Tijdens deze regenachtige zondag de nieuwe inrichting van het huis in kaart proberen te brengen op basis van de Twitch stream en foto's die we al te zien kregen. In grijs zijn de ruimtes die we nog niet te zien kregen, maar zoals ze nog bekend waren van voorgaande jaren.
[ afbeelding ]
[ ]afbeelding ]
Naja eenpersoonsbedden zijn toch logisch?quote:Op zondag 5 januari 2025 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
zelfs als de bank staat en de bedden is het alsnog erg minimalistisch allemaal erg kaal enzo en de bedden zijn nu ook echt eenpersoons en geen twijfelaars of 2 pers bedden. haha word wel leuk hoop ik zo
ja maar was nooit zo hoorquote:Op zondag 5 januari 2025 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja eenpersoonsbedden zijn toch logisch?
Ik heb me nooit echt im de bedden verdieptquote:
de 1e en 2e foto is inderdaad met schotje, vorig jaar , de 3e foto is nu , de anderen andere jarenquote:Op zondag 5 januari 2025 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb me nooit echt im de bedden verdiept
Vorig jaar was het toch twee eenpersoonsbedden tegen elkaar aan met een schotje ertussen?
Ik kan er ook niks anders van maken. Als er iets een zinloos slot is, is dat het wel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die kraan... je schuift dat slot toch zo omhoog? Beperken met drinkwater is sowieso wel... bijzonder?
Ik kijk vast niet goed...
Thanks!quote:Op zondag 5 januari 2025 21:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
de 1e en 2e foto is inderdaad met schotje, vorig jaar , de 3e foto is nu , de anderen andere jaren
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ja klopt ze waren vorig jaar al terug gegaan naar 1 persoons hahaquote:Op zondag 5 januari 2025 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb me nooit echt im de bedden verdiept
Vorig jaar was het toch twee eenpersoonsbedden tegen elkaar aan met een schotje ertussen?
waar is hier de badkamer?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:45 schreef ledn81 het volgende:
We kregen gisteren in de uitzending 2 nieuwe kamers te zien.
De decission room en de kluis bevinden zich in de oude '2e' slaapkamer.
Verder bleek in de eerste uitzending al dat er een suite is in de 'oude' badkamer met 2 bedden waar maar 2 bewoners toegang toe krijgen.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |