Hahaha meen je nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heb nog even All Too Well teruggekeken. Het afpakken van de vlag is natuurlijk lame,maar die 2 in het playbackhok waren sowieso niet van plan om hun 10 minutes of fame af te laten nemen @:Gretzl
Die Taylor wannabe stond er vorig jaar ook al tijdens hetzelfde nummer.
Ze stonden er een paar nachten eerder ook al bij I knew you were trouble zag ik laterquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hahaha meen je niet [ afbeelding ]
Ze leken me inderdaad niet heel bereidwillig om mij erbij te laten.
Maar goed, ik had er waarschijnlijk al om 3:00 moeten zijn om vooraan aan te kunnen sluiten in de rij. Dat ging ik never nooit redden
Dan vind ik Alane zelf eigenlijk stukken irritanter. Maar ik snap wel dat die hoog in je irritatiezone zit ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind het vooral opvallend dat Afric Simone nog niet langs geweest is, zou wel bij mijn onderste 3 staan denk ik
Alanequote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan vind ik Alane zelf eigenlijk stukken irritanter. Maar ik snap wel dat die hoog in je irritatiezone zit ja.
3x toch al?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:57 schreef Tussle266 het volgende:
Die ontbijtkoekrapper van een Snelle komt anders ook goed weg tot nu toe. Die is pas een keer genoemd.
Hulde voor dit monnikenwerk, zeer interessante statsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- METEJOOR!!
En er waren zes schrijvers nodig om dit eindresultaat eruit te krijgen.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:08 schreef MTheBassman het volgende:
Run The World vond ik ook altijd een enorme draak. Het is niet eens catchy, die ene zin wordt tot in den treure herhaald het hele nummer en muzikaal is het ook zo primitief als wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
ontbijtkoekrapperquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:57 schreef Tussle266 het volgende:
Die ontbijtkoekrapper van een Snelle komt anders ook goed weg tot nu toe. Die is pas een keer genoemd.
Ik denk degenen met enige radio-ervaring. Op bijvoorbeeld muziekradio en journalistieke programma's op de publieke omroepquote:Op zondag 5 januari 2025 11:45 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben trouwens tot 1800 gevorderd. In de tussentijd heb ik van Bart geleerd dat Never Alone al 100 jaar in de Top 2000 staat en vertelde Tananas dat Waterloo Sunset voor het eerst sinds 2001 gestegen was. Ik pleit er daarom voor dat jullie onderling bepalen wie van jullie aan het eind van het jaar de plekken van deze twee in gaan nemen.
Ik geloof inderdaad direct dat jij dit beter doet.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk degenen met enige radio-ervaring. Op bijvoorbeeld muziekradio en journalistieke programma's op de publieke omroep
SPOILER: 4772-4751Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het nog steeds allemaal niks, maar hier zitten wel aan een vijftal nummertjes tussen waarvan ik snap dat het scoort in een Top 2000. Dat was in de eerste 3 lijstjes nog niet zo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 5 januari 2025 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
By popular demand mogen onze Zeeuwse vrienden dan ook aftrappen. Die zullen lang niet met alles zo laag staan overigens, maar ze doen in het blokje onderin toch wel een aantal keer mee. Ook de derde Topper en de man uit Brabant worden hier dan eindelijk genoemd, net als wat Marsmuziek en de eerstvolgende toch niet altijd geliefde 90s-zangeres.
4775 Mariah Carey - Without You
Ken Lee, of hoe jullie het ook willen noemen. Een Idols/X-factor/Popstars klassieker. Mensen die niet kunnen zingen die dit nummer verpesten. Mariah is er eigenlijk ook zo een, al kan ze in theorie wel zingen. Maar ze laat het niet zien, ik vind het geen leuke vrouw en dan staan haar iets minder slechte nummers ook nog eens niet in deze lijst. Twee jaar Top 2000 gehaald, 2003 en 2004.
4774 Guus Meeuwis & Gers Pardoel - Nergens zonder jou
Guus M. is eigenlijk gewoon de Marco B. van Brabant, met het enige verschil dat hij geen Voice-kinderen maar Tilburgse buurtbewoners trauma's heeft opgeleverd. Een paar cafémeezingers werden opgevolgd door voornamelijk pathetische rommel en op een gegeven moment moest er ook met een nieuwe artiest samengewerkt worden - in dit geval de hype van 2012, Gers Pardoel. Wel lekker lokaal, Gers heeft nog net geen standbeeld in de Efteling. Ronduit matig is wel de beste omschrijving voor dit nummer, maar hadden jullie anders verwacht uit deze samenwerking? In 2012 en 2013 stond dit erin. Hiermee hebben we de beide noteringen van Gers gehad.
4773 The Walkers - Theres No More Corn on the Brasos
Zowaar eens wat Engelstaligs, met net als Gerard Joling nu een keer een Nederlands product in het Engels. In dit geval van Limburgse makelij: We hebben dus al 5 verschillende Limburgers gehad en een van de meest gehate Limburgers in deze reeks is nog niet eens geweest. Een heel irritant fluitje met typische 70s zang en een beetje een skiffle-sound, maar het voelt allemaal heel goedkoop en niet echt interessant. Van 2002 tot 2009 stond dit onderin de Top 2000, met uitzondering van een afwezigheid in 2004 en een uitschieter in 2003 toen de plaat plots op 1309 stond in plaats van bij de onderste 200. Helaas wel een vaste waarde in de Evergreen Top 1000.Eindelijk krijgt Guus wat meer de waardering die hij verdient. Proosten is naar mijn mening veruit zijn afgrijselijkste, maar zijn lijkenpikkerij van De Weg en Geef Mij Je Angst doen ook mee. Al zie ik op Piño’s site dat hij er ook nog kortstondig in gestaan heeft met dingen die ik niet meteen van de titel herken, dus misschien heeft hij nog meer ijzers in het vuur.SPOILER: 4772-4751Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het nog steeds allemaal niks, maar hier zitten wel aan een vijftal nummertjes tussen waarvan ik snap dat het scoort in een Top 2000. Dat was in de eerste 3 lijstjes nog niet zo.
Van Racoon kan trouwens niets onder Hey Joh Jip scoren. Sowieso is het de vraag of er in de huidige Top 2000 iets niet Bankzitterigs daaronder zou moeten eindigen.De Sahara is zonder meer erg droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |