Dat zegt natuurlijk best veel. Er heeft blijkbaar nog grotere bagger in de lijst gestaan of staat er zelfs nog in.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor Bublé ben ik nog best genadig vrees ik.
Ik kan me niet herinneren deze dit jaar gehoord te hebbenquote:Op maandag 6 januari 2025 15:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wil het top2000 topic graag bedanken voor de ontdekking van deze mooie Nederlandse parel!![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Die zijn minder slecht dan wat er nu voorbij komt, maar zometeen krijg je wel al het eerste nummer voor de tweede keer!quote:Op maandag 6 januari 2025 15:41 schreef Cassa95 het volgende:
Ik snap ook nog niet dat er nog geen "derde versies", "live versies" en "Rhythms del Mundo versies" voorbij zijn gekomen. Of heb je ontdubbeld?
SPOILER: 4747-4726Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De liefhebbers van het Brabantse lied mogen bij de volgende opletten, dan krijgen we maar liefst 4x Guus![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op maandag 6 januari 2025 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag eindelijk een keer een echte hofleverancier: De nummer 4 qua totaal aantal liedjes mag van start. Wel met een samenwerking. Verder 40% geen Nederlands product.. dat lijkt me een record.
4750 Gerard Cox - 't Is weer voorbij die mooie zomer
Vast een komische man en ik vind dat andere nummer van hem een stuk minder vervelend (misschien doordat Gilbert wel een aardige muzikant is), maar dit voelt altijd wel iets te campy aan en dat trek ik slecht. In 2001 en 2011 was deze afwezig, en na een volledig willekeurige terugkeer in 2012 op de hoogste positie ooit viel het doek voor Gerard.
4749 Alicia Keys - No One
Ah, licia. Niet mijn favoriete zangeres, wel een uitstekende pianiste. Ik vind haar qua zang toch een beetje de Mariah van de noughties. Deze heeft een heel irritant, jankerig loopje. Van 2009 tot 2012 in de lijst. Daarna verdwenen.
4748 Flemming - Automatisch
Flemming, nee ik word er niet warm van. Kan beter zingen dan generatiegenoot Antoon, maar het blijft irritante kleutermuziek uit de koker van Krabman. Kwam in 2023 binnen en dat had niet gehoeven.De beide noteringen van Gerard vind ik gewoon nostalgisch, en best prima hertalingen van beide originele versies.SPOILER: 4747-4726Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De liefhebbers van het Brabantse lied mogen bij de volgende opletten, dan krijgen we maar liefst 4x Guus!
Verder weer lekker veel Krabman en Ewbank, je vergeet Krabman nog zelfs te noemen bij gedrocht Morgen Wordt Fantastisch en je vergeet Ewbank nog zelfs te noemen bij Kon Ik Maar Even Bij Je Zijn.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
Vandaag eindelijk een keer een echte hofleverancier: De nummer 4 qua totaal aantal liedjes mag van start. Wel met een samenwerking. Verder 40% geen Nederlands product.. dat lijkt me een record.
Vast een komische man en ik vind dat andere nummer van hem een stuk minder vervelend (misschien doordat Gilbert wel een aardige muzikant is), maar dit voelt altijd wel iets te campy aan en dat trek ik slecht. In 2001 en 2011 was deze afwezig, en na een volledig willekeurige terugkeer in 2012 op de hoogste positie ooit viel het doek voor Gerard.
Ah, licia. Niet mijn favoriete zangeres, wel een uitstekende pianiste. Ik vind haar qua zang toch een beetje de Mariah van de noughties. Deze heeft een heel irritant, jankerig loopje. Van 2009 tot 2012 in de lijst. Daarna verdwenen.
Flemming, nee ik word er niet warm van. Kan beter zingen dan generatiegenoot Antoon, maar het blijft irritante kleutermuziek uit de koker van Krabman. Kwam in 2023 binnen en dat had niet gehoeven.Hier staat zowaar nóg meer bagger tussen dan bij jouw vorige worp. Je zou er maar een playlist van maken en deze op kantoor móéten meeluisteren. Serieuze strafSPOILER: 4747-4726Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De liefhebbers van het Brabantse lied mogen bij de volgende opletten, dan krijgen we maar liefst 4x Guus!Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Excuus, ik begin intussen al over die twee namen heen te lezen.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ewbank noem ik wel bij Gordon toch?
Ik wilde serieus de bottom honderd aanzetten op kantoor vandaag als sociaal experiment, maar toen zag ik weer dat eerste blokje en toen heb ik dat toch nog maar niet gedaan. Misschien later.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hier staat zowaar nóg meer bagger tussen dan bij jouw vorige worp. Je zou er maar een playlist van maken en deze op kantoor móéten meeluisteren. Serieuze straf
Hij begint in ieder geval nog wel leuk met Johnny Reggaequote:Op maandag 6 januari 2025 16:12 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ik wilde serieus de bottom honderd aanzetten op kantoor vandaag als sociaal experiment, maar toen zag ik weer dat eerste blokje en toen heb ik dat toch nog maar niet gedaan. Misschien later.
Ik denk dat je het hele eerste blok wel met Facda had kunnen vullen. Alleen die ene waar hij er alleen een beetje naast staat is wel te doen.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Morgen Wordt Fantastisch is eigenlijk gewoon bottom 5 materiaal. Wat een ellende
Je had kunnen zeggen dat daar ook Skotwal had kunnen staan.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vertelde mevrouw Pippen over deze lijst. Ze vroeg wat op de laatste plaats stond, dus ik zeg ‘Johnny Reggae’ en zij begint dat direct te zingen.
Vond ik wel een beetje eng.
Oos Joos is ook aan de onderste 126 ontsnapt, dus je weet het niet.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je had kunnen zeggen dat daar ook Skotwal had kunnen staan.
Scheiding meteen aangevraagd?quote:Op maandag 6 januari 2025 16:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vertelde mevrouw Pippen over deze lijst. Ze vroeg wat op de laatste plaats stond, dus ik zeg ‘Johnny Reggae’ en zij begint dat direct te zingen.
Bij het lezen van 'mevrouw Pippen' moet ik altijd lichtelijk glimlachen.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:19 schreef PippenScottie het volgende:
Flemming, nee ik word er niet warm van. Kan beter zingen dan generatiegenoot Antoon, maar het blijft irritante kleutermuziek uit de koker van Krabman. Kwam in 2023 binnen en dat had niet gehoeven.Wederom een enorme berg meuk, waarbij ik Höllenboer en Veronica Unlimited eigenlijk al eerder had verwacht. Gerard Cox en Will & The People vind ik hiervan best leuk. En De Clown is ook wel een echte klassieker, zij het dat dat misschien wel het eerste nummer is dat chronisch is ver-après-skied, en er automatisch een house-riedeltje en een volkszanger met overgewicht aan kleeft.SPOILER: 4747-4726Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De liefhebbers van het Brabantse lied mogen bij de volgende opletten, dan krijgen we maar liefst 4x Guus!
Je T’aime Moi Non Plus was in 1999 nog de nummer 2 in de tegenhanger van de eerste Top 2000, namelijk de Millennium 2000 op Radio 538. Achter Bohemian Rhapsody, en voor de Macarena, die hier binnenkort ook wel zal verschijnen. In de spoiler de top 100 van deze bijzondere lijst, die maar één keer is uitgezonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Sweet Victory. Je moet wel echt weten waar dat bij hoort en hoe het er kwam. Anders ken je het niet. Ik denk dat die ene keer destijds ook de enige airplay in heel Nederland in heel de radiogeschiedenis is geweest.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zou eigenlijk het minst bekende nummer uit de lijst zijn? Calling Out, Sweet Victory en Slow dingen in ieder geval mee.
Van meer recent werk denk ik dat >95% van de Nederlanders ook alleen Bloemkolen van Van Duin kent.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zou eigenlijk het minst bekende nummer uit de lijst zijn? Calling Out, Sweet Victory en Slow dingen in ieder geval mee.
Ik denk dat het eerder bijna andersom is? Gezien de hoeveelheid posts hier gedurende periode wanneer de top 2000 niet wordt uitgezonden.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wil je niet liever een eigen topic openen Mexi? Hier sneeuwt t wellicht wat onder - zeker in de loop vh jaar - tussen andere Top 2000 posts.
Op hetzelfde toontje?quote:Op maandag 6 januari 2025 16:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vertelde mevrouw Pippen over deze lijst. Ze vroeg wat op de laatste plaats stond, dus ik zeg 'Johnny Reggae' en zij begint dat direct te zingen.
Juist een manier om de dooie maanden te overbruggen ja.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder bijna andersom is? Gezien de hoeveelheid posts hier gedurende periode wanneer de top 2000 niet wordt uitgezonden.
Dat heb ik vorig jaar ook geprobeerd, maar werd door sommigen minder op prijs gesteld.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist een manier om de dooie maanden te overbruggen ja.
Dit is wel een goed punt. Vorig jaar hebben we daar best discussie over gehad.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar ook geprobeerd, maar werd door sommigen minder op prijs gesteld.
Ik vind iemands mening, incl leuk stukje, over alle Top 2000 noteringen beter passen bij dit topic dan een willekeurige muziektip van de dag.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is wel een goed punt. Vorig jaar hebben we daar best discussie over gehad.
Als er echt nieuws is over bijvoorbeeld de volgende editie, kan dat ook wel in een nieuw topicreeks voor de volgende editie? Voor de rest zie ik niet echt in wat ondersneeuwt zou kunnen raken in dit topic.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar ook geprobeerd, maar werd door sommigen minder op prijs gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |