Die stond er nog veel langer in dan Mariah, Nederland is toch smaakvolquote:Op zondag 5 januari 2025 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sidenote: Without You is, voor de onwetenden, niet origineel van Mariah en in de oorspronkelijke versie van Harry Nilsson vele malen beter
Bekijk deze YouTube-video
En toch vind ik de lijst van 1999, wanneer je daar in de originele radio-uitzendingen naar luistert, een genot. Veel ken ik niet, veel is wat oubollig, zeker, maar ik vind het wel iets camps hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit zal altijd een beetje onduidelijk blijven, maar volgens mij werd dat indirect wel een beetje bevestigd in die docureeks vorig jaar toch? Dat in ieder geval een deel van 2 zelf af kwam? Eigenlijk zou dat het nog treuriger maken, als die dan onderin eindigden. Dan weet je direct dat je op de verkeerde plek bent beland in het leven.
origineel is van Badfingerquote:Op zondag 5 januari 2025 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sidenote: Without You is, voor de onwetenden, niet origineel van Mariah en in de oorspronkelijke versie van Harry Nilsson vele malen beter
En zelfs dat is niet het origineel, natuurlijkquote:Op zondag 5 januari 2025 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tot op heden luisterde ik altijd met plezier naar je playlists, maar het is wel goed dat je me van tevoren waarschuwt dat het ook fout kan gaan.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Head Held High ook een nummer tussen dat zomaar mijn favorietenlijst
Ik moest lachenquote:Op zondag 5 januari 2025 22:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Tot op heden luisterde ik altijd met plezier naar je playlists, maar het is wel goed dat je me van tevoren waarschuwt dat het ook fout kan gaan.
Die komt zeer binnenkort al hoor, niet getreurd.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:21 schreef MTheBassman het volgende:
Oei, ik zie nu pas dat ik twee Meeuwis platen door elkaar heb gehaald. Ik had 't dondert & 't bliksemt in mijn hoofd. Ik had Proosten zelf al helemaal verdrongen blijkbaar. Ik had net een stukje teruggeluisterd, en ja dat is idd echt een vreselijk parodienummer.
Titels zijn soms niet mijn sterke punt bij artiesten waar ik weinig mee kan
Ben ik dan de enige die dat wel een leuk nummer vindt?quote:Op zondag 5 januari 2025 23:13 schreef LekkerWeertje het volgende:
En Sera is echt vreselijk. Terecht dat die tegen de bottom 100 aan schuurt.
Tja, ik houd gewoon niet van haar stem. Valt voor mij in de categorie Davina Michelle, Roxeanne Hazes, Rondé (met name het latere werkquote:Op zondag 5 januari 2025 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die dat wel een leuk nummer vindt?
Als het op een normale manier gezongen werd zou er misschien ook wel iets in zitten. Maar dat is tot op heden nog niemand gelukt.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:34 schreef MielMonteur het volgende:
Ik vind Omarm dus wel een mooi nummer hihi
Zeg nou niet zulke uitspraken. Voor je het weet ben ik weer gefixeerd en zit ik de hele dag Omarm covers te lusiteren.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als het op een normale manier gezongen werd zou er misschien ook wel iets in zitten. Maar dat is tot op heden nog niemand gelukt.
Jeugdsentiment. Hier heb ik op de eerste middelbare school feestjes wel eens op geschuifeldquote:4769 City to City - The road ahead (Miles of the unknown)
Leuk, een rechtenvrije versie van Everybody Hurts, voor de reclame. Gaap. Maar goed, bij vele mensen scoort het blijkbaar. In 1999 de enige plaat uit 1999, op 1999. Toeval? Daarna van 2001 tot 2019 aanwezig.
Herkenbaar.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:59 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Zeg nou niet zulke uitspraken. Voor je het weet ben ik weer gefixeerd en zit ik de hele dag Omarm covers te lusiteren.
Ach het kan altijd erger. Bij mij was het eerste schuifelnummer If I Could Turn Back The Hands of Time van R. Kelly. Die verwacht ik binnenkort ook wel in de lijst van Mex trouwensquote:Op maandag 6 januari 2025 10:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jeugdsentiment. Hier heb ik op de eerste middelbare school feestjes wel eens op geschuifeld
Bij ons was het volgens mij het favoriete nummer van de muzieklerares van de eerste jaren op de middelbare school. Het werd in ieder geval veel gebruikt.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jeugdsentiment. Hier heb ik op de eerste middelbare school feestjes wel eens op geschuifeld
De cover van Ed Sheeran komt eerder.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ach het kan altijd erger. Bij mij was het eerste schuifelnummer If I Could Turn Back The Hands of Time van R. Kelly. Die verwacht ik binnenkort ook wel in de lijst van Mex trouwens
Darling, you look perfect tonightquote:Op maandag 6 januari 2025 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De cover van Ed Sheeran komt eerder.
Dat nummer wordt sowieso onderdeel van een flauwe grap.
Ik had sowieso pech met m'n klas (basisschool), muzikaal gezien. De 'bepalende' mensen vonden housemuziek raar. En wat ik in zulke situaties te horen kreeg was o.a. Michael Bolton.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ach het kan altijd erger. Bij mij was het eerste schuifelnummer If I Could Turn Back The Hands of Time van R. Kelly. Die verwacht ik binnenkort ook wel in de lijst van Mex trouwens
Michael Bolton is geen feest.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik had sowieso pech met m'n klas (basisschool), muzikaal gezien. De 'bepalende' mensen vonden housemuziek raar. En wat ik in zulke situaties te horen kreeg was o.a. Michael Bolton.
Ik kwam in 2024 tot de schokkende ontdekking dat ik How can we be lovers kan meezingen toen die onverwacht in een playlist voorbijkwam. Mijn leven is er niet beter op geworden sindsdien.quote:
Helaas uitgezocht welke het was. Nog helazer dat het niet How can we be lovers was. Wel benieuwd naar je recensie. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Michael Bolton-fans moeten nog enkele dagen tot weken geduld hebben.
Zelfde categorie als Bublé.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Michael Bolton-fans moeten nog enkele dagen tot weken geduld hebben.
Voor Bublé ben ik nog best genadig vrees ik.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:32 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zelfde categorie als Bublé.
Met Feeling Good zelfs op positie 1769.![]()
Zit wel in de bubbling under. Zal ik volgend jaar maar op stemmen?
M'n muzikale wortels liggen van origine bij house/rave (groep 7 van basisschool), ik kom uit het James Brown is dead-tijdperk. Was wel eenzaam.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Michael Bolton is geen feest.
Maar als het alternatief housemuziek is, doe mij maar drie uur Michael Bolton.
Och, ik kom uit de tijd dat het Smurfenlied en Mull of Kintyre op 1 stonden. Wansmaak is van alle tijdenquote:Op maandag 6 januari 2025 12:50 schreef Eightyone het volgende:
[..]
M'n muzikale wortels liggen van origine bij house/rave (groep 7 van basisschool), ik kom uit het James Brown is dead-tijdperk. Was wel eenzaam.
Zulke muziek kwam gewoon op 1 in de Top 40, elders was het veel normaler.
Die eerste heb ik nog ooit geplaybackt. Zelfde tijdperk, groep 6 of 7.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:17 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Och, ik kom uit de tijd dat het Smurfenlied en Mull of Kintyre op 1 stonden. Wansmaak is van alle tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |