Dat heb ik vorig jaar ook geprobeerd, maar werd door sommigen minder op prijs gesteld.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist een manier om de dooie maanden te overbruggen ja.
Dit is wel een goed punt. Vorig jaar hebben we daar best discussie over gehad.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar ook geprobeerd, maar werd door sommigen minder op prijs gesteld.
Ik vind iemands mening, incl leuk stukje, over alle Top 2000 noteringen beter passen bij dit topic dan een willekeurige muziektip van de dag.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is wel een goed punt. Vorig jaar hebben we daar best discussie over gehad.
Als er echt nieuws is over bijvoorbeeld de volgende editie, kan dat ook wel in een nieuw topicreeks voor de volgende editie? Voor de rest zie ik niet echt in wat ondersneeuwt zou kunnen raken in dit topic.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar ook geprobeerd, maar werd door sommigen minder op prijs gesteld.
Dat vrees ik ook. Stukjes over 'wel aardige nummers' worden wel snel gortdroog. Ik zou nu al willen dat er meer synoniemen zijn voor zeiknummer.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:10 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ik vind iemands mening, incl leuk stukje, over alle Top 2000 noteringen beter passen bij dit topic dan een willekeurige muziektip van de dag.
Voordeel is ook wel dat deze lijstjes met de grootste bagger uit de geschiedenis van de lijst door die troep op dit moment nog vermakelijk zijn om te zien. Dit zal vanaf 4000 ook vast gaan vervelen en minder interessant zijn om mee te lezen.
Ik verwacht niet dat die de lijst had gehaald als ie in de stemweek overleden wasquote:Op maandag 6 januari 2025 18:41 schreef Dagoduck het volgende:
Groningse zanger Peter Schaap ('Adem mijn adem') overleden (NOS/RTV Noord)
Te vroeg voor een DAB
Uiteraard niet, maar heeft ooit in de lijst gestaan dus het vermelden waard.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:55 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat die de lijst had gehaald als ie in de stemweek overleden was
ik moest daar ook aan denken ja! 🤭quote:Op maandag 6 januari 2025 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Alsof ik mezelf zie playbekken in het online Top 2000 Café.
In zo'n lijstje is alleen de top en de bottom interessant ja. Of iets op 1888 of 1889 staat is ook meer de waan van de dag dan wat echt hoog en laag staat.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:10 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ik vind iemands mening, incl leuk stukje, over alle Top 2000 noteringen beter passen bij dit topic dan een willekeurige muziektip van de dag.
Voordeel is ook wel dat deze lijstjes met de grootste bagger uit de geschiedenis van de lijst door die troep op dit moment nog vermakelijk zijn om te zien. Dit zal vanaf 4000 ook vast gaan vervelen en minder interessant zijn om mee te lezen.
In die regio zit je eigenlijk al buiten de onderste ~15. Het is vanaf dat moment hoogstens leuk om te zien wat er vroeger nog in de lijst stond waar je totaal geen weet van hebt, of om ineens een klassieker op 3500 langs te zien komen ofzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:59 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
In zo'n lijstje is alleen de top en de bottom interessant ja. Of iets op 1888 of 1889 staat is ook meer de waan van de dag dan wat echt hoog en laag staat.
Er ging een gerucht over bandlid Casper, die weleens eerder gezongen heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik lees net dat Kensington hun comeback heeft aangekondigd, alleen geen idee wie de nieuwe zanger is. Dus daar gaan we binnenkort vast iets van horen.
Groninger in rouw hierquote:Op maandag 6 januari 2025 18:41 schreef Dagoduck het volgende:
Te vroeg voor een DAB
Adem Mijn Adem is wel een aardig nummertje, maar snap goed dat het niet meer in de lijst staat.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:41 schreef Dagoduck het volgende:
Te vroeg voor een DAB
Zo geen zin in de bonus die dit gaat opleveren. Plus enige enigszins onderscheidende van ze was de zang. Voor de rest klinkt de muziek altijd hetzelfde. Dus ik verwacht er weinig vanquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik lees net dat Kensington hun comeback heeft aangekondigd, alleen geen idee wie de nieuwe zanger is. Dus daar gaan we binnenkort vast iets van horen.
Bonus voor The KKK Took My Baby Awayquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:01 schreef Dagoduck het volgende:
Psst, psst, niet verder vertellen maar ik hoorde in de wandelgangen dat na Kane en Kensington ook Kadanz weer een comeback gaat maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |