abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216191767
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag eindelijk een keer een echte hofleverancier: De nummer 4 qua totaal aantal liedjes mag van start. Wel met een samenwerking. Verder 40% geen Nederlands product.. dat lijkt me een record.

4750 Gerard Cox - 't Is weer voorbij die mooie zomer

Vast een komische man en ik vind dat andere nummer van hem een stuk minder vervelend (misschien doordat Gilbert wel een aardige muzikant is), maar dit voelt altijd wel iets te campy aan en dat trek ik slecht. In 2001 en 2011 was deze afwezig, en na een volledig willekeurige terugkeer in 2012 op de hoogste positie ooit viel het doek voor Gerard.

4749 Alicia Keys - No One

Ah, licia. Niet mijn favoriete zangeres, wel een uitstekende pianiste. Ik vind haar qua zang toch een beetje de Mariah van de noughties. Deze heeft een heel irritant, jankerig loopje. Van 2009 tot 2012 in de lijst. Daarna verdwenen.

4748 Flemming - Automatisch

Flemming, nee ik word er niet warm van. Kan beter zingen dan generatiegenoot Antoon, maar het blijft irritante kleutermuziek uit de koker van Krabman. Kwam in 2023 binnen en dat had niet gehoeven.

SPOILER: 4747-4726
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De liefhebbers van het Brabantse lied mogen bij de volgende opletten, dan krijgen we maar liefst 4x Guus!
Hier staat zowaar nóg meer bagger tussen dan bij jouw vorige worp. Je zou er maar een playlist van maken en deze op kantoor móéten meeluisteren. Serieuze straf
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
  maandag 6 januari 2025 @ 16:07:02 #252
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_216191777
Nou ja het nummer van Cox en Serge & Jane vind ik best goed. De rest is idd bagger
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_216191780
Morgen Wordt Fantastisch is eigenlijk gewoon bottom 5 materiaal. Wat een ellende
The script for tears
  Redactie Sport maandag 6 januari 2025 @ 16:09:47 #254
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216191798
Ewbank noem ik wel bij Gordon toch? :o
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_216191806
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ewbank noem ik wel bij Gordon toch? :o
Excuus, ik begin intussen al over die twee namen heen te lezen.
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
pi_216191818
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 16:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:

[..]
Hier staat zowaar nóg meer bagger tussen dan bij jouw vorige worp. Je zou er maar een playlist van maken en deze op kantoor móéten meeluisteren. Serieuze straf
Ik wilde serieus de bottom honderd aanzetten op kantoor vandaag als sociaal experiment, maar toen zag ik weer dat eerste blokje en toen heb ik dat toch nog maar niet gedaan. Misschien later.
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
pi_216191844
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 16:12 schreef Cassa95 het volgende:

[..]
Ik wilde serieus de bottom honderd aanzetten op kantoor vandaag als sociaal experiment, maar toen zag ik weer dat eerste blokje en toen heb ik dat toch nog maar niet gedaan. Misschien later.
Hij begint in ieder geval nog wel leuk met Johnny Reggae :P
The script for tears
  maandag 6 januari 2025 @ 16:18:51 #258
487165 Tussle266
Albumversie
pi_216191871
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 16:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Morgen Wordt Fantastisch is eigenlijk gewoon bottom 5 materiaal. Wat een ellende
Ik denk dat je het hele eerste blok wel met Facda had kunnen vullen. Alleen die ene waar hij er alleen een beetje naast staat is wel te doen.
All Day I Dream About Stemlijsten
  Redactie Frontpage / Sport maandag 6 januari 2025 @ 16:19:01 #259
426493 crew  PippenScottie
pi_216191875
Ik vertelde mevrouw Pippen over deze lijst. Ze vroeg wat op de laatste plaats stond, dus ik zeg ‘Johnny Reggae’ en zij begint dat direct te zingen.

Vond ik wel een beetje eng.
My friends all drive horses
  maandag 6 januari 2025 @ 16:19:45 #260
487165 Tussle266
Albumversie
pi_216191881
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2025 16:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vertelde mevrouw Pippen over deze lijst. Ze vroeg wat op de laatste plaats stond, dus ik zeg ‘Johnny Reggae’ en zij begint dat direct te zingen.

Je had kunnen zeggen dat daar ook Skotwal had kunnen staan.
  Redactie Sport maandag 6 januari 2025 @ 16:21:36 #261
pi_216191899
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 16:19 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Je had kunnen zeggen dat daar ook Skotwal had kunnen staan.
Oos Joos is ook aan de onderste 126 ontsnapt, dus je weet het niet.
pi_216191903
quote:

Scheiding meteen aangevraagd?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 6 januari 2025 @ 16:23:40 #263
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216191915
Volumia! - Afscheid. Deze draak staat al sinds de release in m'n denkbeeldige lijst van grootste drek ooit gemaakt (alhoewel ik er in het verleden ook weleens heb gepubliceerd op het web). Als 'ie dat "nééééééé..." uitschreeuwt klinkt het alsof 'ie in een ravijn valt. Pathetisch, zeikerig.

Een genregenoot elders in het lijstje, die van Gordon, vind ik dan weer prima. Waarom ik (doorgaans geen John Ewbank-ballads-liefhebster en sowieso geen Gordon-fan) deze van Gordon zo veel fijner vind dan die van Volumia! weet ik niet. Het zal een ondefinieerbare x-factor hebben.

Snelle & Maan - Blijven slapen is inmiddels aan eerdergenoemde denkbeeldige lijst toegevoegd. Ik denk niet dat het er nog af gaat. Zielloos nummer. Het klinkt bijna als AI-muziek, net als veel van die Arno Krabman-nummers.

[ Bericht 4% gewijzigd door Eightyone op 06-01-2025 16:50:55 ]
  Redactie Sport maandag 6 januari 2025 @ 16:23:54 #264
pi_216191917
Wat zou eigenlijk het minst bekende nummer uit de lijst zijn? Calling Out, Sweet Victory en Slow dingen in ieder geval mee.
  maandag 6 januari 2025 @ 16:24:21 #265
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_216191920
quote:

Bij het lezen van 'mevrouw Pippen' moet ik altijd lichtelijk glimlachen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_216191942
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag eindelijk een keer een echte hofleverancier: De nummer 4 qua totaal aantal liedjes mag van start. Wel met een samenwerking. Verder 40% geen Nederlands product.. dat lijkt me een record.

4750 Gerard Cox - 't Is weer voorbij die mooie zomer

Vast een komische man en ik vind dat andere nummer van hem een stuk minder vervelend (misschien doordat Gilbert wel een aardige muzikant is), maar dit voelt altijd wel iets te campy aan en dat trek ik slecht. In 2001 en 2011 was deze afwezig, en na een volledig willekeurige terugkeer in 2012 op de hoogste positie ooit viel het doek voor Gerard.

4749 Alicia Keys - No One

Ah, licia. Niet mijn favoriete zangeres, wel een uitstekende pianiste. Ik vind haar qua zang toch een beetje de Mariah van de noughties. Deze heeft een heel irritant, jankerig loopje. Van 2009 tot 2012 in de lijst. Daarna verdwenen.

4748 Flemming - Automatisch

Flemming, nee ik word er niet warm van. Kan beter zingen dan generatiegenoot Antoon, maar het blijft irritante kleutermuziek uit de koker van Krabman. Kwam in 2023 binnen en dat had niet gehoeven.

SPOILER: 4747-4726
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De liefhebbers van het Brabantse lied mogen bij de volgende opletten, dan krijgen we maar liefst 4x Guus!
Wederom een enorme berg meuk, waarbij ik Höllenboer en Veronica Unlimited eigenlijk al eerder had verwacht. Gerard Cox en Will & The People vind ik hiervan best leuk. En De Clown is ook wel een echte klassieker, zij het dat dat misschien wel het eerste nummer is dat chronisch is ver-après-skied, en er automatisch een house-riedeltje en een volkszanger met overgewicht aan kleeft.

Je T’aime Moi Non Plus was in 1999 nog de nummer 2 in de tegenhanger van de eerste Top 2000, namelijk de Millennium 2000 op Radio 538. Achter Bohemian Rhapsody, en voor de Macarena, die hier binnenkort ook wel zal verschijnen. In de spoiler de top 100 van deze bijzondere lijst, die maar één keer is uitgezonden.

SPOILER
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 6 januari 2025 @ 16:28:14 #267
487165 Tussle266
Albumversie
pi_216191947
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zou eigenlijk het minst bekende nummer uit de lijst zijn? Calling Out, Sweet Victory en Slow dingen in ieder geval mee.
Sweet Victory. Je moet wel echt weten waar dat bij hoort en hoe het er kwam. Anders ken je het niet. Ik denk dat die ene keer destijds ook de enige airplay in heel Nederland in heel de radiogeschiedenis is geweest.
pi_216191987
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van meer recent werk denk ik dat >95% van de Nederlanders ook alleen Bloemkolen van Van Duin kent.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Redactie Sport maandag 6 januari 2025 @ 16:33:22 #269
pi_216191993
Oja, van Cox staat het origineel er ook gewoon in, in dit lijstje dan. Even vergeten.
pi_216192090
Wil je niet liever een eigen topic openen Mexi? Hier sneeuwt t wellicht wat onder - zeker in de loop vh jaar - tussen andere Top 2000 posts.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_216192116
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wil je niet liever een eigen topic openen Mexi? Hier sneeuwt t wellicht wat onder - zeker in de loop vh jaar - tussen andere Top 2000 posts.
Ik denk dat het eerder bijna andersom is? Gezien de hoeveelheid posts hier gedurende periode wanneer de top 2000 niet wordt uitgezonden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Frontpage / Sport maandag 6 januari 2025 @ 16:47:58 #272
426493 crew  PippenScottie
pi_216192117
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 16:22 schreef Felagund het volgende:

[..]
Scheiding meteen aangevraagd?
Honestly, ik was meer onder de indruk dan afgeschrokken.
My friends all drive horses
  maandag 6 januari 2025 @ 16:53:13 #273
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_216192152
Jawel, we hebben een derde maal bingo. Lion In The Morning Sun staat bij mij nog net in de top 1000, al is alles van Will and the People wel langzamerhand op weg naar de uitgang, en deze plaat heb ik nu op #925. Het is inderdaad lekker vrolijk en catchy, maar ook een beetje flauwig en met weinig diepgang, dus ik snap dat veel mensen het niks vinden. Ze hebben zelf ook toegegeven dat ze dit nummer in 5 minuten hebben geschreven, maar het blijft wel een lekker festivalnummer van de zorgeloze eerste helft van de jaren '10, dus ik kan hem nog wel af en toe waarderen.

Afgezien hiervan kan ik me een stuk meer vinden in deze batch. Die van Coldplay vind ik, uiteraard, beter dan de meesten hier, al is het ook weer niet een van mijn grote favorieten dus kan ik ermee leven dat-ie wordt genoemd. Shawn Mendes is inderdaad heel kut, al verbaas ik me er een beetje over dat Rolf Sanchez tot nu toe de dans ontspringt, die vind ik eigenlijk nog een stuk erger. Het nieuwe spul van A&DM is ook zonder uitzondering zwaar overschatte en platgedraaide poep. Höllenboer natuurlijk, staat eigenlijk nog aan de hoge kant. Tot slot kudos voor het noemen van Fantastig Toch, die krijgt echt veel te weinig haat voor zo'n irritante kutplaat. Man man man.
  maandag 6 januari 2025 @ 16:53:14 #274
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216192153
quote:
Ik vertelde mevrouw Pippen over deze lijst. Ze vroeg wat op de laatste plaats stond, dus ik zeg 'Johnny Reggae' en zij begint dat direct te zingen.
Op hetzelfde toontje?

Als ik die titel lees krijg ik al de neiging een dreinerig kinderstemmetje op te zetten.
  Redactie Sport maandag 6 januari 2025 @ 17:00:55 #275
pi_216192190
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 16:47 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik denk dat het eerder bijna andersom is? Gezien de hoeveelheid posts hier gedurende periode wanneer de top 2000 niet wordt uitgezonden.
Juist een manier om de dooie maanden te overbruggen ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')