SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wilde ff terugkomen he. met hele foto enzo van Scammer.
Maar blijkbaar kunnen ze screenshot blokken. dus moet het even met andere telefoon doen en foto en heen en weer.Do what you love, love what you do!![]()
Ga dr voor kree!quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:34 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
schattig meiske wel toch?quote:
LOL ik overweeg om gewoon dat nr nu te bellen
Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:35 schreef kree het volgende:
[..]
schattig meiske wel toch?
LOL ik overweeg om gewoon dat nr nu te bellen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Doen!!quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:35 schreef kree het volgende:
[..]
schattig meiske wel toch?
LOL ik overweeg om gewoon dat nr nu te bellen:')![]()
haha kan ik dat opnemen denk simpel. LOl ik weet dat dit een scan is. maar ben ff benieuwdquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik app alleen met jou.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]sexting gaan jullie maar doen op WA
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: