Ja. Graag!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:02 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoi! Geef even door of jouw wens nog actueel is, dan zet ik het in de OP.
Mijne is actueel!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:02 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Yes!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:02 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja graag! Het sparen gaat langzaam in je eentje. Ik had ergens wel verwacht dat er bepaalde producten zouden zijn waar je een extra zegel bij krijgt. Maar tot nu toe niet. Bedankt!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:02 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
yupquote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:02 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zag achterop de folder in grote letter staan: sneller je boodschappenpakket sparen?. Ik dacht nu komen de producten met extra zegels, maar helaas. Het antwoord was, spaar samen door zegels te delen via de app.🫤quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:02 schreef Bosjetulpen het volgende:
[..]
Ja graag! Het sparen gaat langzaam in je eentje. Ik had ergens wel verwacht dat er bepaalde producten zouden zijn waar je een extra zegel bij krijgt. Maar tot nu toe niet. Bedankt!
Ja graag, zeker nog actueel. Dankjewel.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:02 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zekerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:02 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Graag, ik heb nog steeds maar 1 zegelquote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:02 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zou je die dan niet gewoon weggeven?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Graag, ik heb nog steeds maar 1 zegel
Ja, als iemand er vanaf wil, dan hou ik me nog aanbevolen. ik heb er nog maar een paar nodig! Zodra ik binnen de actieperiode over de 50 zegels heen schiet (want ik doe altijd wel boodschapjes bij de Jumbo) zal ik eventuele zelf verdiende zegels dan weer hier doneren. @Vivquote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:02 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je hebt er 1 bijquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, als iemand er vanaf wil, dan hou ik me nog aanbevolen. ik heb er nog maar een paar nodig! Zodra ik binnen de actieperiode over de 50 zegels heen schiet (want ik doe altijd wel boodschapjes bij de Jumbo) zal ik eventuele zelf verdiende zegels dan weer hier doneren.
Je hebt de mijne (die hele ene zegelquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, als iemand er vanaf wil, dan hou ik me nog aanbevolen. ik heb er nog maar een paar nodig! Zodra ik binnen de actieperiode over de 50 zegels heen schiet (want ik doe altijd wel boodschapjes bij de Jumbo) zal ik eventuele zelf verdiende zegels dan weer hier doneren. @:viv
+ 5 zegelsquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:28 schreef Donna het volgende:
Ik zoek ook zegels. Niet geschoten is altijd mis;
Wil je mij Jumbo boodschappenzegels geven via deze link?
Ik ben compleet!quote:
Die van mij mag eruit. Helaas is er niemand geweest die zegels had en nu ga ik het al helemaal niet meer reddenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:02 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Alle beetjes helpen! Dankjewel!quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt de mijne (die hele ene zegel) zojuist gekregen...
Lief van je!quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt de mijne (die hele ene zegel) zojuist gekregen...
Jammer dat het niet gelukt is!quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:58 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Die van mij mag eruit. Helaas is er niemand geweest die zegels had en nu ga ik het al helemaal niet meer redden
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:56 schreef Viv het volgende:
[..]
Lief van je!![]()
Betekent dit ook dat je uit de OP gehaald kan worden?
Nog twee erbijquote:
Ik zou al blij zijn met elk zegeltje :-)quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn zegels verdelen, zodat er meerdere mensen een boodschappenpakket op kunnen halen in plaats van dat ik het misschien net red om er één op te halen.
Roep even hoeveel je er nog nodig hebt met je linkje erbij, en dan kijk ik hoe ik mijn zegels kan verdelen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:16 schreef Bosjetulpen het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn met elk zegeltje :-)
Je hebt er 5 bij.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:57 schreef Schanu het volgende:
@:Viv, zou ik misschien toch weer in de op mogen?![]()
We hebben nu 22 zegels over en hopen een extra pakket bij elkaar te kunnen sparen voor vrienden van ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |