quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:28 schreef arvensis het volgende:
Mocht iemand nog een zegel over hebben, dan zou dat heel welkom zijn.
Wil je mij Jumbo boodschappenzegels geven via deze link?
https://www.jumbo.com/zeg(...)39-a249-c66a8788557a
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef Lingue het volgende:
Ik wil ook wel graag mee sparen 😊
https://www.jumbo.com/zeg(...)4e-b672-746e91c56fd3
quote:Op maandag 27 januari 2025 22:32 schreef mir1986 het volgende:
Hoi, zou iemand mij kunnen helpen met de jumbo zegels? Bedankt!
https://www.jumbo.com/zeg(...)c1-a9a5-99f6a3be30dc
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:19 schreef Tjacka het volgende:
https://www.jumbo.com/zeg(...)be-9087-4b2a155849b5 ik moet er nog 10! Kan iemand mij misschien helpen?
quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:32 schreef capricia het volgende:
Wil je mij Jumbo boodschappenzegels geven via deze link?
https://www.jumbo.com/zeg(...)60-9b04-e5828314d1fe
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:44 schreef laziness het volgende:
Ik ga het toch ook niet redden dus alles iemand nog zegels over heeft![]()
https://www.jumbo.com/zeg(...)ca-8bab-45bbcb77c00a
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:41 schreef mir1986 het volgende:
Ik zou nog 11 zegels kunnen gebruiken. Dank alvast!
https://www.jumbo.com/zeg(...)c1-a9a5-99f6a3be30dc
Op zich ook logisch, veel mensen willen eerst hun eigen pakket en gaan daarna pas weggeven. Ik kom alleen bij de Jumbo tijdens mijn lunchpauze, maar die 2 croissants helpen ook niet echt meequote:Op donderdag 9 januari 2025 18:29 schreef Post-its het volgende:
Ik denk dat veel mensen zelf sparen helaas. Tot nu toe nog amper zegels mogen ontvangen, terwijl de gourmetzegels met vellen tegelijk gedeeld werden.
Snap ik ook wel weer natuurlijk.
Vandaag zelf gezorgd dat ik zeker boven de 10 euro zat, want laatst 9,70 ofzo en dan krijg je digitaal dus geen zegel.
Ja, snap het ook helemaal. Wel lekker een croissant 😉quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op zich ook logisch, veel mensen willen eerst hun eigen pakket en gaan daarna pas weggeven. Ik kom alleen bij de Jumbo tijdens mijn lunchpauze, maar die 2 croissants helpen ook niet echt mee
Ik heb morgen een doos bij elkaar gespaard. Mijn man heeft dinsdag een grote online bestelling bij de Jumbo voor de bemanning aan boord. Dus die zegels ga ik weggeven.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:29 schreef Post-its het volgende:
Ik denk dat veel mensen zelf sparen helaas. Tot nu toe nog amper zegels mogen ontvangen, terwijl de gourmetzegels met vellen tegelijk gedeeld werden.
Vandaag zelf gezorgd dat ik zeker boven de 10 euro zat, want laatst 9,70 ofzo en dan krijg je digitaal dus geen zegel.
Uiteraard! Komt goed! 🫶🏼quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:13 schreef Post-its het volgende:
Wauw dat is snel bjj elkaar gespaard!
Ik zou er graag een paar willen ontvangen als je uit gaat delen.😃
Ik heb je mijn laatste 4 zegels gegeven. We hebben ze dinsdag niet bij onze bestelling gekregen... Dat is wel balen...quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:12 schreef Post-its het volgende:
Hallo,
Mocht je niet meesparen voor de jumbo boodschappenpakketzegels dan zou ik ze graag ontvangen.
Dan hebben we toch nog een soort van verlaat kerstpakket, want dat krijg je niet van het uwv 😉.
Super bedankt! Balen dat je ze er niet bijgekregen had.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:38 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik heb je mijn laatste 4 zegels gegeven. We hebben ze dinsdag niet bij onze bestelling gekregen... Dat is wel balen...
Ik moet nog even naar de winkel en als ik het vertel dan krijg ik ze alsnog wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:51 schreef Post-its het volgende:
[..]
Super bedankt! Balen dat je ze er niet bijgekregen had.
Daar kan je contact over opnemen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:38 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik heb je mijn laatste 4 zegels gegeven. We hebben ze dinsdag niet bij onze bestelling gekregen... Dat is wel balen...
Dan heb je nog geluk dat je iets hebt mogen ontvangen, denk dat je de enige bent;)quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:29 schreef Post-its het volgende:
Ik had verkeerd geteld, ik had er nog geen gekregen toen 🙈.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:28 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dan heb je nog geluk dat je iets hebt mogen ontvangen, denk dat je de enige bent;)
Maar ik vind het ook niet zo gek, is toch een ander soort actie dan andere. Iedereen wilt wel (bijna) gratis spullen, terwijl dat met glazen, borden of handdoeken natuurlijk veel minder mensen aanspreekt.
Achja, hopelijk krijgt iedereen een boekje vol:)
ik doe er niet meer boodschappen om dan normaal. maar ben het met je eens dat de tijd enorm kort is. vooral ook voor de hoeveelheid zegels.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:12 schreef Schanu het volgende:
Ik vind vooral de tijd om te sparen dit keer kort, of ligt dat aan mij? Wij doen altijd bij zowel de Jumbo als de Lidl boodschappen, maar dan is de tijd tot 11 februari eigenlijk te kort om zo'n hele spaarkaart vol te kunnen krijgen. Nu doen we dus meer boodschappen bij de Jumbo, wat dat betreft bereiken ze wel een doel natuurlijk
Ja klopt, tijd vind ik ook erg kort. Ik zorg nu ook echt dat ik niet op een halve euro een zegel misloop. Dan gooi ik nog iets extra's in de kar.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:12 schreef Schanu het volgende:
Ik vind vooral de tijd om te sparen dit keer kort, of ligt dat aan mij? Wij doen altijd bij zowel de Jumbo als de Lidl boodschappen, maar dan is de tijd tot 11 februari eigenlijk te kort om zo'n hele spaarkaart vol te kunnen krijgen. Nu doen we dus meer boodschappen bij de Jumbo, wat dat betreft bereiken ze wel een doel natuurlijk
Kan je fysieke zegels niet om laten zetten zoals dat bijvoorbeeld bij de ah wel vaak kan?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:17 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ja klopt, tijd vind ik ook erg kort. Ik zorg nu ook echt dat ik niet op een halve euro een zegel misloop. Dan gooi ik nog iets extra's in de kar.
Ik denk ook dat het misschien beter loont om papieren zegels te sparen. Een caissière wil er nog wel eens één extra meegeven.
Maar dan kun je weer geen zegelverzoek aanmaken volgens mij.
Ja dat kan ook bij jumboquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:18 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Kan je fysieke zegels niet om laten zetten zoals dat bijvoorbeeld bij de ah wel vaak kan?
Heb je al mijn wel 8 zegels gegevenquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:12 schreef Post-its het volgende:
Hallo,
Mocht je niet meesparen voor de jumbo boodschappenpakketzegels dan zou ik ze graag ontvangen.
Dan hebben we toch nog een soort van verlaat kerstpakket, want dat krijg je niet van het uwv 😉.
Ah super bedankt! Heel lief.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je al mijn wel 8 zegels gegeven
Zo zo, goed bezigquote:[ afbeelding ] Op donderdag 2 januari 2025 12:12 schreef Post-its het volgende:
Hallo,
Dan hebben we toch nog een soort van verlaat kerstpakket, want dat krijg je niet uwv
Link weggehaald, mijn kaart is vol. Hartelijk dank!
quote:Op maandag 27 januari 2025 23:21 schreef Post-its het volgende:
Ik heb meer anonieme gulle gevers gehad zie ik nu. Ik heb ineens mijn kaart vol. Hartelijk dank.
@Viv kan jij of een andere mod de OP aanpassen?quote:Op maandag 27 januari 2025 23:22 schreef Post-its het volgende:
Ik kan mijn op niet meer aanpassen helaas om mijn link te verwijderen.
Ja. Graag!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:02 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoi! Geef even door of jouw wens nog actueel is, dan zet ik het in de OP.
Mijne is actueel!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:02 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Yes!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:02 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja graag! Het sparen gaat langzaam in je eentje. Ik had ergens wel verwacht dat er bepaalde producten zouden zijn waar je een extra zegel bij krijgt. Maar tot nu toe niet. Bedankt!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:02 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
yupquote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:02 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zag achterop de folder in grote letter staan: sneller je boodschappenpakket sparen?. Ik dacht nu komen de producten met extra zegels, maar helaas. Het antwoord was, spaar samen door zegels te delen via de app.🫤quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:02 schreef Bosjetulpen het volgende:
[..]
Ja graag! Het sparen gaat langzaam in je eentje. Ik had ergens wel verwacht dat er bepaalde producten zouden zijn waar je een extra zegel bij krijgt. Maar tot nu toe niet. Bedankt!
Ja graag, zeker nog actueel. Dankjewel.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:02 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zekerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:02 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |