SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Rustige jaarwisseling in Amersfoort lees ik. Wel iemand in zn gezicht gestoken maar geen rellen zoals vorig jaar.:')![]()
jawel en fan van.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kent de term "mannenhuishouding" niet?
Do what you love, love what you do!![]()
Standaard nachtjequote:Op donderdag 2 januari 2025 09:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rustige jaarwisseling in Amersfoort lees ik. Wel iemand in zn gezicht gestoken maar geen rellen zoals vorig jaar.![]()
lol het zou idd wel iets in zelfde strekking zijn? wat had jij?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:22 schreef ToT het volgende:
Ik zag de kaap niet aankomen, maar verwachtte deze TT wel!
Druk baasje ben je ook.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Mini-ToT hier de hele tijd en die heeft ook veel aandacht nodig, wat ook energie kost. (Ook al ben ik suuuuuuuper blij met hem natuurlijk!)
M'n echte verjaardag tussendoor, gisteren was ik vreselijk moe. Ondertussen ook 2x de was gedaan en andere meuk opgeruimd.
Leer aan om gelijk na bezoek de zooi op te ruimen, dat scheelt echt. Gewoon gelijk afwassen en de boel even stofzuigenJe vraagt of ik langs wil komen, niet of ik wil schoonmakenquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar wordt het huis niet opgeruimd van
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het was geen kaapquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:22 schreef ToT het volgende:
Ik zag de kaap niet aankomen, maar verwachtte deze TT wel!
![]()
![]()
ja dat ff duidelijk hebben is goed idee wel. hahahahaquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Druk baasje ben je ook.
Leer aan om gelijk na bezoek de zooi op te ruimen, dat scheelt echt. Gewoon gelijk afwassen en de boel even stofzuigen
[..]
Je vraagt of ik langs wil komen, niet of ik wil schoonmakenDo what you love, love what you do!![]()
Ik dacht dat je me wel zou begrijpenquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Druk baasje ben je ook.
Leer aan om gelijk na bezoek de zooi op te ruimen, dat scheelt echt. Gewoon gelijk afwassen en de boel even stofzuigen
[..]
Je vraagt of ik langs wil komen, niet of ik wil schoonmaken![]()
![]()
Ja dit dus.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
lol het zou idd wel iets in zelfde strekking zijn? wat had jij?![]()
![]()
Ik was ongelooflijk brak van het feestje en de slaapgebrek enzo daardoor. Heb wel wat gedaan uiteraard, maar gewoon wat realistisch was voor me. Als ik te veel van mezelf verwacht, werkt dat echt zwaar demotiverend.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Druk baasje ben je ook.
Leer aan om gelijk na bezoek de zooi op te ruimen, dat scheelt echt. Gewoon gelijk afwassen en de boel even stofzuigensinterklaaskapoentje
![]()
Was je vroeg wakker door mini ToT?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was ongelooflijk brak van het feestje en de slaapgebrek enzo daardoor. Heb wel wat gedaan uiteraard, maar gewoon wat realistisch was voor me. Als ik te veel van mezelf verwacht, werkt dat echt zwaar demotiverend.:')![]()
en is eerlijk trouwens, ik kan echt wel zorgen dat mijn hele huis er ok uit ziet en opgeruimd.
Maar het boeit me ook geen reet omdat ik er alleen ben?
Dus ok denk ik kan volgende week nog wel ook. LOL
Voor mij is dat ok denk, maarja dan komt er bezoek en moet ik wel ff wat meer opruimen.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Zolang ik geen bezoek krijgt is er ook nauwelijks motivatie. Maar ik krijg vrijwel elke dag bezoek.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:30 schreef kree het volgende:
en is eerlijk trouwens, ik kan echt wel zorgen dat mijn hele huis er ok uit ziet en opgeruimd.
Voor mij is dat ok denk, maarja dan komt er bezoek en moet ik wel ff wat meer opruimen.:')![]()
Gewoon vaste dagen de boel schoonmaken en of opruimen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Liev!quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:32 schreef Lovely het volgende:
Gewoon vaste dagen de boel schoonmaken en of opruimen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha nou dan snap je me, ik heb niet zoveel bezoek. dus tja dan is het best als het best is voor mij he. en ik ben niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zolang ik geen bezoek krijgt is er ook nauwelijks motivatie. Maar ik krijg vrijwel elke dag bezoek.Do what you love, love what you do!![]()
Met het feestje?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was je vroeg wakker door mini ToT?
Er was beneden de hele nacht door veel geluid.En om 7.00 was er iemand in de badkamer!
![]()
![]()
ik heb er geld voor over om iemand te vinden die dat doet enzo?quote:
maarja ok wie laat je in je huis he?Do what you love, love what you do!![]()
Meteen eruit gezet neem ik aan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Met het feestje?
Er was beneden de hele nacht door veel geluid.En om 7.00 was er iemand in de badkamer!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ow sorryquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Met het feestje?
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Nee rond 11 uur waren we wel op. Heb die middag nog geslapenquote:
:')![]()
Ik ben er in de loop der tijd wel wat anders naar gaan kijken, sowieso sinds m'n huwelijk.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:30 schreef kree het volgende:
Voor mij is dat ok denk, maarja dan komt er bezoek en moet ik wel ff wat meer opruimen.
Maar regulier bezoek van Mini-ToT's ambulant begeleider enzo helpt ook enorm.![]()
Tja dat is idd een goede vraag.. misschien gaan zoeken naar een goede schoonmaaksterquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er geld voor over om iemand te vinden die dat doet enzo?
maarja ok wie laat je in je huis he?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
schoonmaakster sta ik wel ok voor open en denk is het geld waard. maar kon nog ff niemand vinden.Do what you love, love what you do!![]()
ZIjn mensen genoeg die willen schoonmaken en je kan het altijd laten doen als je zelf ook in huis bentquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er geld voor over om iemand te vinden die dat doet enzo?
maarja ok wie laat je in je huis he?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Nou daar heb ik geen geld voor hoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:36 schreef kree het volgende:
schoonmaakster sta ik wel ok voor open en denk is het geld waard. maar kon nog ff niemand vinden.:')![]()
Heb het er niet voor overquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou daar heb ik geen geld voor hoor![]()
Gewoon een kaartje bij de supermarkt hangen of ergens op een facebook plaatsen . bv bij gratis ophalen of wie goed doet goed ontmoet of zo, zijn zat vrouwen die zwart willen werkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:36 schreef kree het volgende:
schoonmaakster sta ik wel ok voor open en denk is het geld waard. maar kon nog ff niemand vinden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
staat in overweging. net als tuin trouwens, ik denk die dingen betaal ik liever voor als zelf te doen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja dat is idd een goede vraag.. misschien gaan zoeken naar een goede schoonmaakster
Maar ok staat hier wat spul en dus als schoonmaakster, want kan er niet bij zijn. moet die te vertrouwen zijn. dat meer en heeeeeeeeel erg wantrouwig ben ik ermee, dus moet via via komen etc. anders doe ik t zelf wel.Do what you love, love what you do!![]()
ALs je gezond bent is het toch ook niet nodig.quote:
Wees blij dat je het zelf nog kan doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zo is het hoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je gezond bent is het toch ook niet nodig.
Wees blij dat je het zelf nog kan doen.![]()
Je kan ook op zaterdag iemand laten komen, of op een dag dat je vrij bentquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:38 schreef kree het volgende:
[..]
staat in overweging. net als tuin trouwens, ik denk die dingen betaal ik liever voor als zelf te doen.
Maar ok staat hier wat spul en dus als schoonmaakster, want kan er niet bij zijn. moet die te vertrouwen zijn. dat meer en heeeeeeeeel erg wantrouwig ben ik ermee, dus moet via via komen etc. anders doe ik t zelf wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja weet en wil best zwart betalen, maar de ellende is ik kan er niet bijzijn vaak. dus moet referentie hebben dat ze te vertrouwen zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon een kaartje bij de supermarkt hangen of ergens op een facebook plaatsen . bv bij gratis ophalen of wie goed doet goed ontmoet of zo, zijn zat vrouwen die zwart willen werkenDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb er heel wat voor over als ik alles nog zelf zou kunnenquote:
Ik ben blij met mijn hulp een keer in de week, maar had het liever niet gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar jij moet het welquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er heel wat voor over als ik alles nog zelf zou kunnen
Ik ben blij met mijn hulp een keer in de week, maar had het liever niet gehad![]()
Dan doe je alleen op de dagen dat je er wel bij kan zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet en wil best zwart betalen, maar de ellende is ik kan er niet bijzijn vaak. dus moet referentie hebben dat ze te vertrouwen zijn
Het hoeft niet allemaal moeilijk te zijn
EN is dat een keer in de 14 dagen is het toch ook goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zou iemand willen die ik de sleutel kan geven en eens in paar weken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook op zaterdag iemand laten komen, of op een dag dat je vrij bent
En wil daar nog aardig voor betalen, probleem? tja. die moet te vertrouwen zijn.
niet gevonden nog.Do what you love, love what you do!![]()
jaja kap is met dat bolken?
Jullie laten toch ook niet zomaar iemand toe in je huis of sleutel geven?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
50 euro voor het grijpen klaarleggen. Als die er nog ligt zit het wel goed.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet en wil best zwart betalen, maar de ellende is ik kan er niet bijzijn vaak. dus moet referentie hebben dat ze te vertrouwen zijn:')![]()
Helaas wel en ben ook blij met haarquote:
Maar ik vind het helemaal niets, 4 uur lang iemand in huis, en zeker niet dat je niet kan doen hoe je het zelf wil.
Ik was zelf heel heel secuur, h ier ging een keer in de maand in de keuken de wasmachinen en koeling aan de kant. Het gasforinuis naar buiten. Ik was echt heel secuur. Plintjes, randjes boven de ramen en deurenHet werd iedere week gedaan.
Maar dat kan je van een hulp niet verwachten in 4 uur dat ze iedere maand de keuken boel verschuift.
Ramen werden iedere week gelapt, nu soms 2 maanden niet en dat stoort mij.
Maar ik weet ook dat het niet anders kan en de tijd dat ik het dan toch zelf deed en ik daar achter voor moest betalen met nog meer een zeer lijf liggen achter mij
ja en dure tv en MacBook Ipad etc,...... no way. LOLquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
50 euro voor het grijpen klaarleggen. Als die er nog ligt zit het wel goed.Do what you love, love what you do!![]()
Nou dan doe je het tot die tijd lekker zelf, je bent een gezonde vent met genoeg vrije tijdquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
zou iemand willen die ik de sleutel kan geven en eens in paar weken.
En wil daar nog aardig voor betalen, probleem? tja. die moet te vertrouwen zijn.
niet gevonden nog.
Ow daarna was je ook nog wakker hoor!quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het nog 3:00 uur zien worden.![]()
![]()
Druk, druk, druk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
dit dus, hoewel ik andere standaarden heb. maar wil er ook niet naast zitten enzo en kijken hoe ze dat doen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas wel en ben ook blij met haar
Maar ik vind het helemaal niets, 4 uur lang iemand in huis, en zeker niet dat je niet kan doen hoe je het zelf wil.
Ik was zelf heel heel secuur, h ier ging een keer in de maand in de keuken de wasmachinen en koeling aan de kant. Het gasforinuis naar buiten. Ik was echt heel secuur. Plintjes, randjes boven de ramen en deurenHet werd iedere week gedaan.
Maar dat kan je van een hulp niet verwachten in 4 uur dat ze iedere maand de keuken boel verschuift.
Maar ik weet ook dat het niet anders kan en de tijd dat ik het dan toch zelf deed en ik daar achter voor moest betalen met nog meer een zeer lijf liggen achter mij
Lol ik zoek iemand die ff gewoon in paar uur schoonmaakt en dat ik er geen zorgen over hoef moet te maken, vandaar iemand die dat kan dus in huis hier zonder dat ik er ben.
Als ik er op moet staan kan net zo goed zelf doen.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Oh echtquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow daarna was je ook nog wakker hoor!
Het was gezellig ok:')![]()
Oh dan was jij idd wel heel secuur.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas wel en ben ook blij met haar
Maar dan moet je je er idd bij neerleggen. Iets minder secuur, maar wordt alsnog goed bijgehouden toch![]()
Arme jijquote:
Whehe sowieso!quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh echt
Het was gezellig ok![]()
![]()
Als je er op gaat staan, kan die persoon het werk al helemaal niet doen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:46 schreef kree het volgende:
[..]
dit dus, hoewel ik andere standaarden heb. maar wil er ook niet naast zitten enzo en kijken hoe ze dat doen.
Lol ik zoek iemand die ff gewoon in paar uur schoonmaakt en dat ik er geen zorgen over hoef moet te maken, vandaar iemand die dat kan dus in huis hier zonder dat ik er ben.
Als ik er op moet staan kan net zo goed zelf doen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
je vergist je erin hoor met 40 uur werk en alles zelf doen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:45 schreef Lovely het volgende:
Nee kree heeft geen tijd, heel erg druk
ik vind dat ik weinig tijd heb of energie voor alle rest buiten werk. maarja.Do what you love, love what you do!![]()
Zeker, ik probeer toch altijd na het positieve te kijken. De wasmachine enzo ga ik niet meer aan de kant zetten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan was jij idd wel heel secuur.
Maar dan moet je je er idd bij neerleggen. Iets minder secuur, maar wordt alsnog goed bijgehouden toch
Maar ik doe wel even iedere dag even stoffen en zwifferen en de toilet schoonmaken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar kree je zit nu op Fok te posten, als je in die tijd nu even gaat schoonmaken en opruimen is dat ook weer gedaan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
Maar kree je zit nu op Fok te posten, als je in die tijd nu even gaat schoonmaken en opruimen is dat ook weer gedaan![]()
![]()
Stof is er ook zo snel weer, vooral in de badkamer/douche waar de wasmachine dus staat.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
wel waar ja. haha hoeveel tijd ik verspil.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
Maar kree je zit nu op Fok te posten, als je in die tijd nu even gaat schoonmaken en opruimen is dat ook weer gedaanDo what you love, love what you do!![]()
Deze vrouw hequote:Op donderdag 2 januari 2025 09:49 schreef Lovely het volgende:
Stof is er ook zo snel weer, vooral in de badkamer/douche waar de wasmachine dus staat..![]()
Dus geen tijd=geen zinquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:49 schreef kree het volgende:
[..]
wel waar ja. haha hoeveel tijd ik verspil.![]()
Ga je rotzooi bolken ipv onsquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:49 schreef kree het volgende:
[..]
wel waar ja. haha hoeveel tijd ik verspil.
I'm surrounded by morons!
beide, maar ontspanning tijd is ook tijd, dus die plan ik in.quote:
LOL. moet wel zeggen opruimen en schoonmaken staat bij mij beetje onderaan het lijstje van belangrijk.
En als je alles bijhoudt des te minder rommel, troep je hebt om op te ruimen en schoon te maken
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Pics?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vanavond gezellig uit eten met mijn zus trouwens![]()
![]()
Gezellig klaasjequote:Op donderdag 2 januari 2025 09:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vanavond gezellig uit eten met mijn zus trouwens"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
hoezeer ik dat ook weet, maar denk er moet een vrouw in me leven komen voor dit in de praktijk gebracht wordt. LOLquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:50 schreef Lovely het volgende:
En als je alles bijhoudt des te minder rommel, troep je hebt om op te ruimen en schoon te makenDo what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Isn inmiddels al 10 jaar getrouwd. Heb je niks aanquote:
![]()
Nou zegquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zelf moest je je ook inhouden sint:')![]()
Scheelt weer wat opruimen en afwassenquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen zin om te ontbijten![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Scheelt weer wat opruimen en afwassen!
Pics?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vanavond gezellig uit eten met mijn zus trouwens
Maar leuk joh!![]()
![]()
Mijn dochter werkt 40 uur en heeft ook een gezin, een huis en daar ziet het er tip top uitquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:48 schreef kree het volgende:
[..]
je vergist je erin hoor met 40 uur werk en alles zelf doen?
ik vind dat ik weinig tijd heb of energie voor alle rest buiten werk. maarja.
Mijn andere dochter werkt 36 uur nog een kleintje van 2 en een zoon van 15 in huis, daar ziet het er ook op tip top uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Isn inmiddels al 10 jaar getrouwd. Heb je niks aan![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
Maar kree je zit nu op Fok te posten, als je in die tijd nu even gaat schoonmaken en opruimen is dat ook weer gedaanik durfde het niet te zeggen
quote:
Daarom. Geen tijd is vaak een smoesquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn dochter werkt 40 uur en heeft ook een gezin, een huis en daar ziet het er tip top uit
Mijn andere dochter werkt 36 uur nog een kleintje van 2 en een zoon van 15 in huis, daar ziet het er ook op tip top uit![]()
O lekker Klaasje, je gaat wel vaak uit eten of niet, lekker hoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vanavond gezellig uit eten met mijn zus trouwensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ja die hebben kinderen die mee kunnen doen aan het huishoudenquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn dochter werkt 40 uur en heeft ook een gezin, een huis en daar ziet het er tip top uit
Mijn andere dochter werkt 36 uur nog een kleintje van 2 en een zoon van 15 in huis, daar ziet het er ook op tip top uit:')![]()
De Sint neemt het ervanquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker Klaasje, je gaat wel vaak uit eten of niet, lekker hoor![]()
![]()
Hierin geef je dus aan dat je zonder vrouw niets bentquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:51 schreef kree het volgende:
[..]
hoezeer ik dat ook weet, maar denk er moet een vrouw in me leven komen voor dit in de praktijk gebracht wordt. LOLen niets kunt
![]()
Ja nu wel snel na die vorige keerquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker Klaasje, je gaat wel vaak uit eten of niet, lekker hoor
Dit keer bij een Indiër:')![]()
Doei Liev, tot laterquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:54 schreef Lovely het volgende:
Nou ik ga koffie drinken en dan dingen doen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Een gezegende dag gewenstquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:54 schreef Lovely het volgende:
Nou ik ga koffie drinken en dan dingen doen
Maar als ie niks kan, kan ie ook geen vrouw vinden. Catch22.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hierin geef je dus aan dat je zonder vrouw niets benten niets kunt
I'm surrounded by morons!
Oeh lekkerquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja nu wel snel na die vorige keer
Dit keer bij een Indiër![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit keer bij een Indiër![]()
![]()
Een relatie is zeer zeker wel een motiverende factor, en samen dingen doen is ook een stuk fijner dan in je eentje.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
Mensen hadden vroeger ook meer tijd om dingen te doen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daarom. Geen tijd is vaak een smoes
Nu is er internet/mobiel en dergelijke waar men veel tijd aan besteed.
Ik weet wel toen ik de kinderen klein had had ik echt geen tijd om op internet te zitten.
Ik vind het geen fijne ontwikkelng als je zo rondom je heen kijkt en ziet dat kinderen ontbijten en eten voor de buis en ouders op hun mobieltje zitten.
Ik nam de tijd met eten juist om met de kinderen gezellig te zitten en dat ze konden vertellen wat ze hadden beleefd die dag.
ALs ik nu de kleinkinderen heb dan heb ik ook geen tijd om er op te zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja vrouwen zijn daar handiger in als mannen denk?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn andere dochter werkt 36 uur nog een kleintje van 2 en een zoon van 15 in huis, daar ziet het er ook op tip top uitDo what you love, love what you do!![]()
Een kind van 2quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die hebben kinderen die mee kunnen doen aan het huishoudennou die doet nog niets hoor. En die van 15 ook niet, die gaat naar school en loopt stage
Tot strakkies Lovelyquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:54 schreef Lovely het volgende:
Nou ik ga koffie drinken en dan dingen doen
Groot gelijk heeft hijquote:
niet helemaal. maar als ik eerlijk ben dan zou het wss helpenquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent gewoon lui. Heeft niks met man of vrouw zijn te maken. Er zijn ook genoeg vrouwelijke luiaards.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja vrouwen zijn daar handiger in als mannen denk?I'm surrounded by morons!
Lekker van genieten en lekker met zus kletsebetsenquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit keer bij een IndiërWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
met schoon maken en opruimen wel denk ik.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je bent gewoon lui. Heeft niks met man of vrouw zijn te maken. Er zijn ook genoeg vrouwelijke luiaards.nu weet ik niet wat jullie je voorstellen dan? valt ook nog wel mee, maar zie zelf mss moet ff opruimen ofzo.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je bent gewoon lui. Heeft niks met man of vrouw zijn te maken. Er zijn ook genoeg vrouwelijke luiaards.Do what you love, love what you do!![]()
En dat is dus ook het probleemquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar als ie niks kan, kan ie ook geen vrouw vinden. Catch22.
![]()
Toen ik nog met een vriend samenwoonde was ik veel secuurder. Hij zeurde ook snel als het rommelig was. Was een goede motivator. In mn eentje tja... Doe het vooral idd als ik bezoek heb.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Een relatie is zeer zeker wel een motiverende factor, en samen dingen doen is ook een stuk fijner dan in je eentje.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ja er is genoeg te bespreken. Ze heeft wel der kids mee dus de vraag is hoeveel aandacht die drie opeisen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker van genieten en lekker met zus kletsebetsen:')![]()
preciesquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen ik nog met een vriend samenwoonde was ik veel secuurder. Hij zeurde ook snel als het rommelig was. Was een goede motivator. In mn eentje tja... Doe het vooral idd als ik bezoek heb.Do what you love, love what you do!![]()
Stop er gewoon een hete curry in en dan zijn ze wel ff rustigquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja er is genoeg te bespreken. Ze heeft wel der kids mee dus de vraag is hoeveel aandacht die drie opeisen.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Stop er gewoon een hete curry in en dan zijn ze wel ff rustig
Nee zij mogen aan het kindermenu:')![]()
Word ik net even voor de gek gehouden door de buurvrouw
Krijg ik een berichtje, kan je mij even bellen kan mijn tel niet vinden.
Ik zei de gek bel haar ook nog.
Ze zegt jij denkt ook niet na.
Dacht leuke begroeting, bel je omdat je je tel niet kan vinden.
Dus ik zeg pardon, wat bedoel je
Ze zegt ...............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
Als ik je een berichtje stuur heb ik toch mijn telefoon in mijn handen.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. euhhh domme ik![]()
Monitor omgekochtquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe heb jij trouwens nu al zon hoge score![]()
![]()
Berichtje sturen via Web Whatsapp en dan laten bellen om te horen waar ie afgaat.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
Ze zegt ...............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. euhhh domme ik![]()
Had gewoon gekund hoor![]()
![]()
Ben jaren en jaren alleen geweest en hadd geem motivatie nodig om mijn huishouden te doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Een relatie is zeer zeker wel een motiverende factor, en samen dingen doen is ook een stuk fijner dan in je eentje.
Je doet het voor je zelf en je kinderen. Kinderen horen in een opgeruimd huis en niet in een chaos
DIngen samen doen is ook leuk, maar huishouden hoefde een man voor mij niets te doen.
Heb ik geen man voor nodigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
Ze zegt ...............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. euhhh domme ik![]()
Onzin, kan genoeg mannen die fultime werken en hun huis er netjes bij hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja vrouwen zijn daar handiger in als mannen denk?
Henk werkte ook volop, volgde daarnaast nog cursussen en zijn huis is schoon, netjes en opgeruimdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onzin, kan genoeg mannen die fultime werken en hun huis er netjes bij hebben.
Henk werkte ook volop, volgde daarnaast nog cursussen en zijn huis is schoon, netjes en opgeruimd![]()
![]()
ALtijd een leuke afleiding kinderen tochquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja er is genoeg te bespreken. Ze heeft wel der kids mee dus de vraag is hoeveel aandacht die drie opeisen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd een leuke afleiding kinderen toch![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Stop er gewoon een hete curry in en dan zijn ze wel ff rustig
O ja dat kan ook nogquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Berichtje sturen via Web Whatsapp en dan laten bellen om te horen waar ie afgaat.
Had gewoon gekund hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ja ik ben gek op ze. Wil zelf ook graag kinderen ooit.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd een leuke afleiding kinderen toch:')![]()
Neuh, domme buurvrouw, je kan ook op andere manieren een berichtje sturenquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
Ze zegt ...............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. euhhh domme ik![]()
![]()
![]()
Paar kleine pietjes erbijquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik ben gek op ze. Wil zelf ook graag kinderen ooit.![]()
Ik raad het mensen altijd afquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik ben gek op ze. Wil zelf ook graag kinderen ooit.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Voor altijd alleen blijven lijkt me een nachtmerriescenarioquote::')![]()
Jij hebt niets met kinderen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe oud zijn haar kids?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik ben gek op ze. Wil zelf ook graag kinderen ooit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
5, 7 en 8quote:
Is een hoop drukte samen hoor. Ik vind 2 wel genoeg.:')![]()
Dat heb ik haar net ook even gezegd, want ik heb doe zelf whatapp berichten via mijn laptop overdag als ik er achter zit. Had er alleen even niet aan gedacht.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Neuh, domme buurvrouw, je kan ook op andere manieren een berichtje sturen
Maar ik heb door jullie haar even een gelikt berichtje met humor terug gestuurd
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik haar net ook even gezegd, want ik heb doe zelf whatapp berichten via mijn laptop overdag als ik er achter zit. Had er alleen even niet aan gedacht.
Maar ik heb door jullie haar even een gelikt berichtje met humor terug gestuurd![]()
![]()
![]()
O echt?quote:
In deze tijd zou ik zelf geen kinderen meer nemen, maar ben altijd blij met mijn kinderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is zeker waar en zeker in deze tijd niet meerquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoef er zelf geen en ze zijn zeker niet altijd leuk
Grote monden en vaak onopgevoedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O die zijn nog jong.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
5, 7 en 8
Is een hoop drukte samen hoor. Ik vind 2 wel genoeg.
Ik had er twee en wilde er nog eentje bij. Het werd een tweeling
![]()
Gekkenhuisquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die zijn nog jong.
Ik had er twee en wilde er nog eentje bij. Het werd een tweeling![]()
Hoe oud zijn ze nu?:')![]()
tweeling is wel druk hoor vooral met zzelf voedenquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gekkenhuis![]()
Hoe oud zijn ze nu?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Is overbevolking echt nog een probleem? Ik begreep dat in de meeste landen de bevolking zelfs krimptquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:17 schreef JustinK het volgende:
https://npo.nl/start/video/over-bevolking
Interessant:')sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet quoten haal de het zo wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar voordat we op een aantal zitten dat de aarde aankan ben je wel ff verder. 8 mld is echt veel te veel voor deze aardkloot.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is overbevolking echt nog een probleem? Ik begreep dat in de meeste landen de bevolking zelfs krimptsinterklaaskapoentje
![]()
Ik zet die uitzending wel in mn to watch lijstquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar voordat we op een aantal zitten dat de aarde aankan ben je wel ff verder. 8 mld is echt veel te veel voor deze aardkloot.:')![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zet die uitzending wel in mn to watch lijst![]()
![]()
Gewoon continu iedereen bolken; er zijn genoeg mensen die niet de hele tijd meteen weer terug willen bolken als je weet dat hij toch meteen weer gaat bolken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe heb jij trouwens nu al zon hoge score![]()
![]()
Gewoon doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Zou best nog een dutje kunnen doen![]()
![]()
Hebben jullie dat trouwens ook? "Laat ik dit op deze plek neerleggen; da's een hartstikke logische plek er voor en dan kan ik het zo weer terug vinden!"
Een week later: "Waar heb ik godverdomme dat kutding ergens gelaten zeg???"![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:23 schreef ToT het volgende:
Hebben jullie dat trouwens ook? "Laat ik dit op deze plek neerleggen; da's een hartstikke logische plek er voor en dan kan ik het zo weer terug vinden!"
Een week later: "Waar heb ik godverdomme dat kutding ergens gelaten zeg???"![]()
![]()
Altijdquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:23 schreef ToT het volgende:
![]()
Ontbijt al op, euhh fff optuimen dan maarquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik nog een pot koffie zetten
Heyquote:
Das de leeftijd ToTquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:23 schreef ToT het volgende:
Een week later: "Waar heb ik godverdomme dat kutding ergens gelaten zeg???"
![]()
Gewoon doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Zou best nog een dutje kunnen doen
![]()
Broodje ei met kaasquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ontbijt al op, euhh fff optuimen dan maarnu
Ik heb een vrijkaartje voor een indoor speelparadijs voor Mini-ToT.
Ik had het altijd in de lade van mijn bureau liggen of in het kastje achter me, maar blijkbaar heb ik hem een keer elders opgeborgen, of Mini-ToT is een keer stiekem er naar toe gegaan toen hij het kaartje vond!
Ik wil eigenlijk vandaag met hem er naar toe gaan.![]()
Dat laatste waarschijnlijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:33 schreef ToT het volgende:
Ik had het altijd in de lade van mijn bureau liggen of in het kastje achter me, maar blijkbaar heb ik hem een keer elders opgeborgen, of Mini-ToT is een keer stiekem er naar toe gegaan toen hij het kaartje vond!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Gewoon doen joh. Terwijl hij speelt kun jij bolkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:33 schreef ToT het volgende:
Ik had het altijd in de lade van mijn bureau liggen of in het kastje achter me, maar blijkbaar heb ik hem een keer elders opgeborgen, of Mini-ToT is een keer stiekem er naar toe gegaan toen hij het kaartje vond!
Ik wil eigenlijk vandaag met hem er naar toe gaan.:')![]()
O dat is kut en het is een mooie dag om er op uit te gaan. De zon schijnt zowaarquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:33 schreef ToT het volgende:
Ik wil eigenlijk vandaag met hem er naar toe gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet ie wel het kaartje vindenquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Terwijl hij speelt kun jij bolken![]()
![]()
Ja maar dan wil ik dat kaartje wel eerst terug vinden!quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Terwijl hij speelt kun jij bolken
Ik kijk zo in de auto, er is een kans dat ik het daar in heb gelegd om te voorkomen dat ik het kwijt zou raken en we sowieso toch met de auto daar naar toe zouden gaan.![]()
Kijk anders ook even op de minst logische plek die je nu kan bedenkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar dan wil ik dat kaartje wel eerst terug vinden!
Ik kijk zo in de auto, er is een kans dat ik het daar in heb gelegd om te voorkomen dat ik het kwijt zou raken en we sowieso toch met de auto daar naar toe zouden gaan.![]()
![]()
Ik ben ook blij met mijn kind maar de leeftijd 0-4 heb ik als extreem zwaar ervaren met een huilbaby, veel ziektes en ziekenhuisopnames, kind die tot 2 jaar niet sliep, dagelijkse dertig tantrums enzovoorts. Ik sla een tweede even over.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt?
In deze tijd zou ik zelf geen kinderen meer nemen, maar ben altijd blij met mijn kinderen![]()
![]()
Als je geen kind hebt realiseer je niet hoeveel vrije tijd je hebt - en hoe erg je dat zal missen als ze er eenmaal zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor altijd alleen blijven lijkt me een nachtmerriescenario![]()
Snap ik ellende is dat. Dan kan ik mij voorstellen dat je niet snel aan een tweede wil beginnen. Zijn die boze buien nu wel over dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met mijn kind maar de leeftijd 0-4 heb ik als extreem zwaar ervaren met een huilbaby, veel ziektes en ziekenhuisopnames, kind die tot 2 jaar niet sliep, dagelijkse dertig tantrums enzovoorts. Ik sla een tweede even over.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb mijn vrije tijd nooit gemist eigenlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als je geen kind hebt realiseer je niet hoeveel vrije tijd je hebt - en hoe erg je dat zal missen als ze er eenmaal zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze is nog steeds snel heetgeblakerd, maar wel minderquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik ellende is dat. Dan kan ik mij voorstellen dat je niet snel aan een tweede wil beginnen. Zijn die boze buien nu wel over dan?![]()
![]()
Misschien ligt het aan de mensquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb mijn vrije tijd nooit gemist eigenlijk.![]()
![]()
Hebben ze ook ontdekt waar dat door komt?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze is nog steeds snel heetgeblakerd, maar wel minderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoor geen diagnose. Ze heeft gewoon veel peper in haar kont zeggen artsen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze ook ontdekt waar dat door komt?![]()
Zou maar zo kunnen, iedereen is daar anders in natuurlijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou je dat nu hebben?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja dan moet 113 wel een link sturen![]()
Is een van jullie ook zo peperig in de kontquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee hoor geen diagnose. Ze heeft gewoon veel peper in haar kont zeggen artsen.
Wonen in Ziedendzeequote:Op donderdag 2 januari 2025 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze ook ontdekt waar dat door komt?sinterklaaskapoentje
![]()
Nee heb niks en de afspraak staat voor 10;45quote::')![]()
nou mijn man zeker niet. Ik ben eigenlijk ook best relaxed. Meestal danquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een van jullie ook zo peperig in de kont![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee heb niks en de afspraak staat voor 10;45![]()
![]()
Snap ik heel goed, man.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor altijd alleen blijven lijkt me een nachtmerriescenario
Eerst ff goed aan jezelf werken, en als je lekkerder in je vel zit, straal je dat ook meer uit en heb je meer kans bij de ladies!![]()
![]()
Gisteren net een filmpje over gekeken:quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is overbevolking echt nog een probleem? Ik begreep dat in de meeste landen de bevolking zelfs krimpt
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:48 schreef ToT het volgende:
Vrijkaartje lag overigens ook niet in de auto.![]()
![]()
Succes!quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb hem al gevonden. Tot later!![]()
Dat is vreemd, even bellen dan maar?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee heb niks en de afspraak staat voor 10;45Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is vreemd, even bellen dan maar?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb hem al gevonden. Tot later!![]()
Succes Klaasje hopelijk heb je er wat aanquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb hem al gevonden. Tot later!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dank jequote:Op donderdag 2 januari 2025 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Succes Klaasje hopelijk heb je er wat aan
Is het geen bot?quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze typt niet zo snel![]()
![]()
Zijn ze er nog niet?quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die chat schiet ook voor geen meter opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan ondertussen hier zitten ppfff klaasje toch hou je aandacht bij je gesprekquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze typt niet zo snel
Ja ben ondertussen van alles aan het doenquote:en dan kijk ik weer ffkes hier
Ja dat werkt dus niet hequote:Op donderdag 2 januari 2025 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben ondertussen van alles aan het doenen dan kijk ik weer ffkes hier
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik sluit jullie even af hoor. Dank voor alle mentale steunquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ondertussen hier zitten ppfff klaasje toch hou je aandacht bij je gesprek
quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik sluit jullie even af hoor. Dank voor alle mentale steun![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: