SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mooie ttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
GeeuwenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat was niet de bedoelingquote:Op donderdag 2 januari 2025 02:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij was het een sneer van @:devzero naar mij![]()
![]()
Nee joh, ben je mal.quote:Op donderdag 2 januari 2025 02:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij was het een sneer van @:devzero naar mij![]()
Hoelang geleden is dat wel niet?quote:Op donderdag 2 januari 2025 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Leuke en originele user die een tijdje mod is geweest op ONZUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh die ken ik nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Leuke en originele user die een tijdje mod is geweest op ONZ♡♡♡♡![]()
Ze vroeg hoeveel 12" is en voor het eerst dacht ik dat ze het niet over piemels had. Om dan te antwoorden: 25cm is een beetje saai, dus maar een standaard langspeelplaat gepostquote:![]()
![]()
Best wel lang. 10 jaar of zo?quote:Op donderdag 2 januari 2025 03:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoelang geleden is dat wel niet?![]()
Toen was ik wel al actief maar toch zegt het mij niksquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik zeg niksquote:Op donderdag 2 januari 2025 03:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit al meer dan 20 jaar op FOK! Dus zou best kunnen![]()
Dat topic herken ik nog wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow, maar het is toch 30,5cm?quote:Op donderdag 2 januari 2025 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze vroeg hoeveel 12" is en voor het eerst dacht ik dat ze het niet over piemels had. Om dan te antwoorden: 25cm is een beetje saai, dus maar een standaard langspeelplaat gepost
Ik dacht dat je bedoelde dat ik vaak in herhaling val met bepaalde thema's en opmerkingen. Wat ook wel zo is misschien, maar dat doet eigenlijk iedereen hier wel.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Die zwartwit foto waren de oude mods insomaniaca en knut oa.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh ja. 12*2.5 is geen 25 cmquote:Op donderdag 2 januari 2025 03:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, maar het is toch 30,5cm?
Ik dacht dat je bedoelde dat ik vaak in herhaling val met bepaalde thema's en opmerkingen. Wat ook wel zo is misschien, maar dat doet eigenlijk iedereen hier wel.Maar je overdenkt mijn posts te veel
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 03:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wow plaatjes die het nog doen
Toen de ONZ mods nog meer bagger poste dan de usersquote:Op donderdag 2 januari 2025 03:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die zwartwit foto waren de oude mods insomaniaca en knut oa.ONZ van nu is braver dan het oude SC forum
![]()
Ik zal hier eens een nachtje over gaan slapenquote:Op donderdag 2 januari 2025 03:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh ja. 12*2.5 is geen 25 cmMaar je overdenkt mijn posts te veel
![]()
![]()
Slaap zequote:Op donderdag 2 januari 2025 03:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zal hier eens een nachtje over gaan slapen![]()
![]()
![]()
![]()
Je had ook die gast die elke dag zijn verjaardag veranderde in zijn profiel en elke dsg gefeliciteerd werd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 03:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Toen de ONZ mods nog meer bagger poste dan de usersONZ van nu is braver dan het oude SC forum
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je had ook die gast die elke dag zijn verjaardag veranderde in zijn profiel en elke dsg gefeliciteerd werd.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
sp3c?quote:Op donderdag 2 januari 2025 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je had ook die gast die elke dag zijn verjaardag veranderde in zijn profiel en elke dsg gefeliciteerd werd.![]()
@Conflict volgens mijquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik doe dat bij de Jumbo dan krijg ik elke dag korting op gebakquote:Op donderdag 2 januari 2025 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je had ook die gast die elke dag zijn verjaardag veranderde in zijn profiel en elke dsg gefeliciteerd werd.![]()
Awww dat vind ik liefquote:Op donderdag 2 januari 2025 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je had ook die gast die elke dag zijn verjaardag veranderde in zijn profiel en elke dsg gefeliciteerd werd.♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: