TR gezet. KIJK snel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk niet dat dit heel spannend gaat worden.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
stukje medicatie.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die gozer zuipt gewoon te veel.
Tenzij hij ermee gaat spelenquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
Bij de volgende ga ik een note zetten voor onzinnige TR'squote:
Ik heb zo’n vermoeden dat MvG het daar niet mee eens is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Littler is ook een veel groter talent dan vGerwen, zeg het maar Vincent.
MvG heeft ook jaren z’n ‘talentendip’ gehadquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Littler is ook een veel groter talent dan vGerwen, zeg het maar Vincent.
@fetX Kijk dit boefje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij de volgende ga ik een note zetten voor onzinnige TR's
Dat zei iedereen ook van Maikol.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het gekke is als hij straks 37 is. Dat hij mogelijks 20 jaar kan domineren
En 37 is nog best jong.
Niemand domineert meer 20 jaar in deze sportquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het gekke is als hij straks 37 is. Dat hij mogelijks 20 jaar kan domineren
En 37 is nog best jong.
DRT is straks meer werk dan VBL, en dit is mijn forum helemaal nietquote:
Werken voor je kkgeldquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
DRT is straks meer werk dan VBL, en dit is mijn forum helemaal niet
Phil Taylor zal dat niet helemaal met je eens zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Niemand domineert meer 20 jaar in deze sport
Van zijn begeleider die hem heerlijk in zijn bedje legt.quote:
Dat zal hij helemaal met me eens zijn want ik schreef ‘meer’quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Phil Taylor zal dat niet helemaal met je eens zijn.
Toch is op je 17e de BDO Masters winnen met gemiddeldes van rond de 90/95 wel iets anders dan wat Littler nu doet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:33 schreef Szura het volgende:
[..]
MvG heeft ook jaren z’n ‘talentendip’ gehad
'ga maar met die man in de witte jas mee'.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Medicijnen voor het sloapen goan innemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |