SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
tegen in de war zijn blijkbaarquote:
ahaquote:
bang voor spinnen of dat niet echt?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Er zit een joekel van een spin achter m'n bank. We schrokken van elkaar. Ik zit nu steeds weer te spieken of hij zich weer laat zien.
ik ben buiten geweestquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet vaak van de bank gekomen.
Nee maar het is een dikkerd en hij schoot ineens weg.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
aha
[..]
bang voor spinnen of dat niet echt?
[..]
ik ben buiten geweest
was het heftig?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
Film af. Even verwerken op weg naar huis.
kun je gezellig bij NK op bezoekquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Hey er is tegenwoordig een rechtstreekse treinverbinding naar Leiden.
you can do ittt!!!!quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:50 schreef CherryLips het volgende:
Moed verzamelen om PMD naar beneden te brengen.
Hoppakee, naar de Hortus Botanicus.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Hey er is tegenwoordig een rechtstreekse treinverbinding naar Leiden.
Hmmm, dan is verwerken wel fijn. Lukt het een beetje?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Viel mee, maar het raakte wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |