Druk.quote:
We zitten inmiddels dan ook al in de kwartfinales. Alleen de scherpste FOK!ers blijven over in het toernooi.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Peter Wright dus...
Fouten worden hier zo altijd hard afgestraft.
Heeft wel een pijpgezichtje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme [ afbeelding ]
Hoewel ik deze Wright piek leuk vind verdient hij het op basis van dit jaar verder écht niet. Als hij nou met pensioen na dit toernooi zou gaan, maar je weet dat hij vervolgens twee jaar op het prijzengeld gaat teren en verder vrijwel nooit kan opbrengen om een fatsoenlijk niveau te halen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:25 schreef fetX het volgende:
Wright of Bunting is mij een beetje om het even al denk ik dat Wright (van de afgelopen potjes) - Littler een leukere halve finale is.
Leuke spring in 't veld.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Excuse me?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heeft wel een pijpgezichtje.
quote:
Geen navel genotquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
ze kan goed pijp roken bedoel ik hequote:
Puntige knieënquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
DIbsquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker het nieuwe jaar ingaan zoquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op 1 januari al dit is genot:
Like Alert
01-01-2025 @ 20:28:09
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #102 - Van Gerwen met zijn pofkop"
Akkoordquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog altijd normaler dan een Belg.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heeft wel een pijpgezichtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |