Snap ik ook wel. Ze zijn dan toch op anderen aangewezen als ze met vakantie gaan of wat dan ook. Ik vond het niet erg om ze te verzorgen, deed het met liefde en plezier. Maar een huisdier nemen is een grote verantwoordelijkheid.quote:
Helemaal mee eens. Er komt een hoop bij kijken.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Ze zijn dan toch op anderen aangewezen als ze met vakantie gaan of wat dan ook. Ik vond het niet erg om ze te verzorgen, deed het met liefde en plezier. Maar een huisdier nemen is een grote verantwoordelijkheid.
Precies. En toch blijven ze zo schattigquote:Op maandag 13 januari 2025 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Er komt een hoop bij kijken.
Heb zelf twee kleine papegaaien en die zijn minder schattig.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. En toch blijven ze zo schattig![]()
Kletsmajoren!quote:Op maandag 13 januari 2025 13:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb zelf twee kleine papegaaien en die zijn minder schattig.
Die van mij praten niet, maar herrie maken kunnen ze wel.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 13:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die van mij praten niet, maar herrie maken kunnen ze wel.
Schildpad!quote:Op maandag 13 januari 2025 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb liever rustige dieren
Die overleeft mij!quote:
Leuk voor je vriendin.quote:
Nou zegquote:
Wie is die sukkel?quote:
Zijn leuke beesten hoor.quote:
Lord!quote:
Stigs!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord!
Tijd om de nieuwe auto op te halen
Tesla?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord!
Tijd om de nieuwe auto op te halen
Ford Focusquote:
ST Line X. Ding is zo luxe, ik moet alles nog uitzoekenquote:
Ik heb geen verstand van auto'squote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ST Line X. Ding is zo luxe, ik moet alles nog uitzoeken
99% digitaal, dus even zoeken waar alles zitquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van auto's![]()
Maar wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |