Ohquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die aan het einde van het intro
AVG zegt neequote:Op dinsdag 31 december 2024 23:44 schreef Zorro het volgende:
Dit gaat over dit topic.
Iets met check out en leave of zoiets
Ik zeg stemactiequote:Op dinsdag 31 december 2024 23:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou ik echt wel mee kunnen leven...
Hotel California verveelt nooit in tegenstelling tot Bohemian Rhapsody.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Stairway To Heaven.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ja nog liever child in timequote:
lovelyquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:45 schreef essnhills het volgende:
Such a lovely place
Such a lovely face
Eruit met de Schreeuw. Lekker een nieuw jaar in. Beter dan een gongquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Stairway To Heaven.
Of Child In Time natuurlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Je hebt zelf een lovely facequote:Op dinsdag 31 december 2024 23:45 schreef essnhills het volgende:
Such a lovely place
Such a lovely face
Onmogelijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:44 schreef Zorro het volgende:
Dit gaat over dit topic.
Iets met check out en leave of zoiets
Het is geen pubquizquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh
Ik zit stiekem weer naar kampermuziek te luisteren omdat ik de top 5 al wist
quote:
Och met BR heb ik ook geen problemen. Die gong maakt het altijd wel af.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hotel California verveelt nooit in tegenstelling tot Bohemian Rhapsody.
misschien komt ze nogquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:46 schreef Evenstar het volgende:
ik had eigenlijk wel verwacht dat Desiree hier nu ook bij zou zijn
Deels maar zit wel opbouw in.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Het hotel kabbelt toch ook maar een beetje voort eigenlijk?
Child in Time heeft ook een soort van gong aan het einde, past veel beter.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Och met BR heb ik ook geen problemen. Die gong maakt het altijd wel af.
Welke tijdzone heeft de Gazastrook?quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:46 schreef Nizno het volgende:
ik woon ineens in een andere tijdzone...
blijkbaar is het hier nu 12u
Haar laatste shift was 22 uur geleden. Laat dat mens toch.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:46 schreef Evenstar het volgende:
ik had eigenlijk wel verwacht dat Desiree hier nu ook bij zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |