hahaha. moest hier toch nog ff binnenvallen zo voor jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Och de tering, denk je alle ellende van het afgelopen jaar achter je hebben gehad!Hee kerel!
Welkom natuurlijk!
Nou zeg dat wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:56 schreef ToT het volgende:
Ja jeetje, het was me een jaartje wel he, mensen!
Mooi man!quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:56 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha. moest hier toch nog ff binnenvallen zo voor jaarwisseling
voor mij redelijk ok jaar, hoop voor jullie ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:56 schreef ToT het volgende:
Ja jeetje, het was me een jaartje wel he, mensen!
heb ik de reputatie van dikke pensquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor mij is dat de sportschool; die pens van mij wordt zelfs @:hemarookworst jaloers op inmiddels!
Daar komt morgen verandering in. Sportschool?quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ik de reputatie van dikke pens
Soms zoog het ezelpiemels, soms was het tof.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
voor mij redelijk ok jaar, hoop voor jullie ook
neeeeeeh ik moest nog werken. vandaag en eigenlijk had ik ook niet zo zin om naar mijn broertje te gaan en te blauwbekken in de wind enzo.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi man!En hoe heb jij het oudejaar doorgebracht? Fappend aan de telefoon met je liefje?
Zie je UI!quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ik de reputatie van dikke pens
quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar komt morgen verandering in. Sportschool?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |