quote:
quote:
quote:
Tenzij ik in slaap val, dit is weer zo’n nummer waar ik heel lui van wordquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:28 schreef Arizona het volgende:
Ik blijf bij de top 2000 tot het bittere eind!
Misschien samen met zijn meisjesquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gitaarsolo hoor
Komt vast nog ergens die David Gilmour
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:31 schreef Zorro het volgende:
Ik ga ook even wat anders doen. Niet Pieter Derks kijken.
Wel eerst nog even Comfortably Numb luisteren.
Wellicht nog terug voor Bohemian Rhapsody
Dus wellicht tot later en anders:
Zoals ik elk jaar zeg is dit enorme tijdverspilling maar wel de leukste tijdverspilling die er is
Met ontzettend leuke mensen, flauwe en goede grappen, verwachte en onverwachte opmerkingen en enorme gezelligheid!
Dus wellicht tot straks, maar in elk geval een goede jaarwisseling en maak er een top 2025 van!
Fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:31 schreef Zorro het volgende:
Zoals ik elk jaar zeg is dit enorme tijdverspilling maar wel de leukste tijdverspilling die er is
Met ontzettend leuke mensen, flauwe en goede grappen, verwachte en onverwachte opmerkingen en enorme gezelligheid!
Dus wellicht tot straks, maar in elk geval een goede jaarwisseling en maak er een top 2025 van!
Fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:31 schreef Zorro het volgende:
Fijne jaarwisseling! ✨️quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:31 schreef Zorro het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:34 schreef Nielsch het volgende:
Wat is Pink Floyd toch een overschatte zeikband
Ook goedenavondquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:34 schreef Nielsch het volgende:
Ah nu snap ik het.quote:
Ook hallo zonnestraaltjequote:Op dinsdag 31 december 2024 22:34 schreef Nielsch het volgende:
Best wel oneensquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:34 schreef Nielsch het volgende:
Een vat.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:36 schreef houdjemond het volgende:
Is Hammy de Haai een shotje waard of een hele fles?
De halve voorraadkast (de andere helft bewaren voor de wals).quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:36 schreef houdjemond het volgende:
Is Hammy de Haai een shotje waard of een hele fles?
Nog beterquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De halve voorraadkast (de andere helft bewaren voor de wals).
Maar toch minder dan op Disturbedquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:37 schreef Evenstar het volgende:
Dat er meer mensen op dit stemmen dan op een Shine On You, Child in Time, November Rain, Telegraph Road ....
Dat dit kan in Nederland.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:37 schreef Evenstar het volgende:
Dat er meer mensen op dit stemmen dan op een Shine On You, Child in Time, November Rain, Telegraph Road ....
Ja was dit niet voor de OS of giro555 ofzo, zoiets?quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:38 schreef Redefine het volgende:
Op zich vind ik het geen slecht nummer (goed ook niet) en ik snap wel dat mensen hier op stemmen (want Nederlandse smaak). Maar voor mij voelt dit echt als enorm vals sentiment.
Misschien kunnen we beter zeggen, 'Dit kan in Nederland' dat past ondertussen wel beter met de wansmaak.quote:
Weet ik niet meer. Maar ze hebben m wel ergens aan het eind van 2020 nog in een lege studio bij een of ander programma werd gedaan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja was dit niet voor de OS of giro555 ofzo, zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |