ow en deze stond bij de Drentse 1000 op 1quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:43 schreef Nizno het volgende:
de versie van disturbed is nog steeds beter dan deze versie
Bekijk deze YouTube-video
Oei, hier valt iemand bij mij wel een klein beetje van zijn voetstuk.quote:
Hier ook. Op verzoek.quote:
Niet gekliktquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:43 schreef Nizno het volgende:
de versie van disturbed is nog steeds beter dan deze versie
Bekijk deze YouTube-video
Mijn principes gaan voor een voetstuk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, hier valt iemand bij mij wel een klein beetje van zijn voetstuk.
Wisten waarschijnlijk niet hoe het orgineel heette of het is een grap.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zeggen dat er een dansversie is en dan het origineel beter vinden, maar vervolgens wel op de cover stemmen.![]()
quote:
Neem aan dat je pa de orginele versie bedoeld?quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:44 schreef heywoodu het volgende:
Wel een beetje matig om deze nu te horen. Vader zegt al jaren dat dit het nummer moet zijn op zijn begrafenis, ooit, maar deze maand wat matig nieuws gekregen wat gezondheid betreft (niks acuut, maar toch), dus de radio ging even zachter
verstandigquote:
quote:
Sound of Silence van dn Aldi.quote:
Voor mn Oom een paar jaar terug zijn ze allebei gedraaid, wou ie zo omdat ie niet kon kiezen. S&G is de meest melodieuze, maar juist die kwade uithaal van Draiman raakte me op dat moment veel harderquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:44 schreef heywoodu het volgende:
Wel een beetje matig om deze nu te horen. Vader zegt al jaren dat dit het nummer moet zijn op zijn begrafenis, ooit, maar deze maand wat matig nieuws gekregen wat gezondheid betreft (niks acuut, maar toch), dus de radio ging even zachter
Dat vinden er meerquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, hier valt iemand bij mij wel een klein beetje van zijn voetstuk.
Smakeloos land.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:44 schreef laxus13 het volgende:
Hoger dan het origineel![]()
Nederland is een......
Biatlon is geen sport.quote:
Streling voor het oor. Mensen die zeggen dat 31-12 niks meer te bieden heeft vwb de top 2000 hebben geen gelijk.quote:
To each their own, maar ik luister liever naar je biatlonadviezen vrees ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn principes gaan voor een voetstuk.
Nee, hij is nog wel bij zijn volle verstand.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Neem aan dat je pa de orginele versie bedoeld?
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Streling voor het oor. Mensen die zeggen dat 31-12 niks meer te bieden heeft vwb de top 2000 hebben geen gelijk.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, hij is nog wel bij zijn volle verstand.
Alleen 28 vond ik beterquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]Variatie is misschien iets minder maar 31-12 blijft de geilste dag.
Zijn er mensen die dat zeggen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Streling voor het oor. Mensen die zeggen dat 31-12 niks meer te bieden heeft vwb de top 2000 hebben geen gelijk.
Achja, nothing else mattersquote:
Proostquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Life is ours, we live it our way.. proost
Samson & Marie hebben dit nummer gecoverd.quote:
Bij Veronica of Radio 10 kiezen ze die ook boven deze op de keuzelijst.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Samson & Marie hebben dit nummer gecoverd.
Omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Top 10 is verder wel ruk, op Fix you na
Mwuah Marietje, wat is dat zo Noten Els Matten zo.quote:
Even opgezocht: is Veronica en het zowel deze als S&M in de lijst.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Bij Veronica of Radio 10 kiezen ze die ook boven deze op de keuzelijst.
Bohamian Rhapsodyquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Top 10 is verder wel ruk, op Fix you na
ja ik merk dat mee posten toch wat lastig gaat als je geen idee hebt welk nummer er draaitquote:
Sterretjes straks?quote:
Een beetje. Het is in elkaar gestort.quote:
Nomquote:
ik ken het, hier staat RTL4 opquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik merk dat mee posten toch wat lastig gaat als je geen idee hebt welk nummer er draait
Hang je al in de kroonluchter?quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik merk dat mee posten toch wat lastig gaat als je geen idee hebt welk nummer er draait
Mensen met vrienden en een leven hebben het even drukquote:
Ja veel afhakers en beetje moe enzulksquote:
De Pianowals? Geen Better Wals?quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, op welke plek staat de wals? Ik denk P5, net na de Pianoman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |