Helaasch, maar zijn vier rondesquote:
potverdriedubbeltjesquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Helaasch, maar zijn vier rondesHad nog 1 cijfer nodig voor drie auto's
Ik vind het tot aan het eind van de gitaarsolo interessant, dat gemurmel daarna hoeft niet. Maak dan die solo gewoon langer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het Outro is wel fenomenaal. Ik zit hem altijd te stangen maar 8.42 maakt de plaat veeeeeeeel beter
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:38 schreef houdjemond het volgende:
Bedoel vind wel mooi ofzo, maar verder blijft de badjas aan.
ja .... het kaar wordt met een kolonaise afgeslotenquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik besef me nu pas dat van Inkel het kaar afsluit.![]()
Lekker walsje dwars door Queenquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik besef me nu pas dat van Inkel het jaar afsluit.![]()
Oeh dat willen wij horenquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Komende twee nummers maar even meezingen want dat heb ik nog te weinig gedaan deze week.
Absolute horrorquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Komende twee nummers maar even meezingen want dat heb ik nog te weinig gedaan deze week.
ga je het concert van Frans Bauer opzetten?quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je het concert van Frans Bauer opzetten?
Kun je dat wel een concert noemen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je het concert van Frans Bauer opzetten?
het is niet erg warm maar ook niet echt koudquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:43 schreef houdjemond het volgende:
Ligt het trouwens nou aan mij omdat niet lekker of is het gewoon koud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |