hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb een fijne avond lieve HJM, tot in 2025 weer <3
quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga er vandoor mensen want ik moet mijn telefoon zo inleveren, maar ik wil nog even zeggen dat het me weer een waar genoegen was om ook dit jaar weer lief en leed met jullie te delen. Te genieten van de high en low lights van 70 jaar muziek geschiedenis. Van pop queen Taylor Swift, tot ABBA disco, tot gitaar iconen als Jimmy Hendrix, ik ontdek elk jaar wel nieuwe muziek om toe te voegen aan mijn playlist.
Alle kutgrapjes, memes en gifjes horen voor mij bij een geslaagd uiteinde van het jaar.![]()
![]()
Een heel fijn 2025 gewenst![]()
![]()
![]()
![]()
Of juist wel, nieuwe start en allesquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:34 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn mobiel heeft echt geen zin in 2025. Start alweer opnieuw op.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga er vandoor mensen want ik moet mijn telefoon zo inleveren, maar ik wil nog even zeggen dat het me weer een waar genoegen was om ook dit jaar weer lief en leed met jullie te delen. Te genieten van de high en low lights van 70 jaar muziek geschiedenis. Van pop queen Taylor Swift, tot ABBA disco, tot gitaar iconen als Jimmy Hendrix, ik ontdek elk jaar wel nieuwe muziek om toe te voegen aan mijn playlist.
Alle kutgrapjes, memes en gifjes horen voor mij bij een geslaagd uiteinde van het jaar.![]()
![]()
Een heel fijn 2025 gewenst![]()
![]()
![]()
![]()
Ja onze buren zijn inmiddels meer dan buren, maar zeer goede vrienden. Handig met borrelen, er hoeft niemand terug te rijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |