Degenen die het gekregen hebben zijn aardigerquote:
Ik ook al. Raarquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:02 schreef MTheBassman het volgende:
Als jullie niks meer van me meekrijgen, ik ben zojuist in oorlogsgebied beland, dan weten jullie dat.
Ah zo. Meestal heb je wel dat niet liefhebbers Creep goed vinden. En Radiohead liefhebbers juist niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:03 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee, die vinden alles van Radiohead niks. Ik vind Creep wel iconisch.
Zo groot is het glas nietquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook uitschieten met de tonic!
Opgelost, slotje!
quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het stond er echt![]()
[ afbeelding ]
Goh, dat was uitdagend.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.nporadio2.nl/(...)wie-is-het-origineel
Leuk quizje voor jullie
3 vollequote:Op dinsdag 31 december 2024 18:01 schreef Gunner het volgende:
Iemand nog staatsloten?
Heb twee halve loten gedeeltelijk met de 'opbrengst' van de decemberkrasloten gehaald.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het stond er echt![]()
[ afbeelding ]
9/10quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.nporadio2.nl/(...)wie-is-het-origineel
Leuk quizje voor jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Erg makkelijk ja.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
9/10Dat was de enige niet triviale ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja. Bij de rest waren zowel de originelen als de covers beiden wel bekend.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was de enige niet triviale ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |