Fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:27 schreef sacha het volgende:
tot volgend jaar skatjens! [ afbeelding ]
En een bittergarnituurtje er naastquote:
In plaats van een fonteintje?quote:
Lolnee, ik heb gewoon weekend en straks naar buiten met m'n veel te dure bier.quote:
Haagsbot2.0quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon even scriptje maken die precies op juiste moment post zet.
Oeh. Welk?quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolnee, ik heb gewoon weekend en straks naar buiten met m'n veel te dure bier.
Ja, even buiten bier drinken als de pijlen de lucht in gaan en dan naar bedquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolnee, ik heb gewoon weekend en straks naar buiten met m'n veel te dure bier.
Fijne jaarwisseling!quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:27 schreef sacha het volgende:
tot volgend jaar skatjens! [ afbeelding ]
Dat is niet leukquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon even scriptje maken die precies op juiste moment post zet.
Deugcabaret?quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:14 schreef UitStraling het volgende:
Die Pieter Derks, wat een brave treurneus
Hoezo, held Tino Martin is toch op tv..quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Die tv programmering vanavond is echt lachwekkend slecht.
ik kijk narcos. altijd heerlijk dood en verderf om het nieuwe jaar in te luidenquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Die tv programmering vanavond is echt lachwekkend slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |