151, Mew niet vergeten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vroeger, 'in mijn tijd', waren er iets van 150 pokémons.
Wel 11 plekken gezakt, hoeft van mij niet per se in top 100 maar ik snap waarom het er staatquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:23 schreef alopio het volgende:
Dit blijft ook wel constant hoog staan zeg
quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Over Denen gesproken.
Ben wel benieuwd wat jij van Myrkur zou vinden. Deense chick, ooit begonnen als een black metal project, maar ondertussen is het meer folk geworden. Denk dat jij album Folkesange wel prima zou kunnen waarderen.
[ afbeelding ]
Snap het ook wel, maar top500 is primaquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wel 11 plekken gezakt, hoeft van mij niet per se in top 100 maar ik snap waarom het er staat
* Dagoduck schrijft het opquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:23 schreef Tussle266 het volgende:
Trouwens Biopic met aap alarm in 2025, dus schrijf maar vast op.
Pics?quote:
Vorig jaar stond ie ook op 151quote:
Ik wist dat ik op jou kon rekenenquote:
Over Deense bands gesproken!quote:
Helaaschquote:
Ik weet nog steeds niet wat ik mij daarbij moet voorstellen. Een biopic en Robbie gespeeld door een aapquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:23 schreef Tussle266 het volgende:
Trouwens Biopic met aap alarm in 2025, dus schrijf maar vast op.
Vorig jaar bonusje, voilgend jaar weer bonusje, dus zal heen en weer gaan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wel 11 plekken gezakt, hoeft van mij niet per se in top 100 maar ik snap waarom het er staat
Thanksquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Over Denen gesproken.
Ben wel benieuwd wat jij van Myrkur zou vinden. Deense chick, ooit begonnen als een black metal project, maar ondertussen is het meer folk geworden. Denk dat jij album Folkesange wel prima zou kunnen waarderen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |