Klein kansje dat het straks toch nog een jaar later gaat wordenquote:De Tweede Kamer moet vervolgens nog instemmen met alle uitgewerkte voorwaarden. Pas dan wordt duidelijk of het vuurwerkverbod echt vanaf komende jaarwisseling al kan gelden. Aartsen had daar zelf nog goede hoop op, al zei de staatssecretaris vrijdag wel dat het "een uitdaging" gaat worden
De overheid: "VUURWERK IS LEVENSGEVAARLIJK"quote:Op vrijdag 16 januari 2026 14:13 schreef FL_Freak het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)en-buurtverenigingen
Wahaha ze hebben geen idee waar ze mee bezig zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
De overheid: "VUURWERK IS LEVENSGEVAARLIJK"
Ook de overheid: ,, Het is een goed idee om het vuurwerk te concentreren op kleine terreintjes zodat daar in het bijzijn van veel mensen 200 kilo de lucht in kan, een opleiding tot pyrotechnicus is niet meer nodig."
Ik rij dit jaar een keer naar de zuiderburen net na de zomer, via een Pool die ik ken 2 of 3 F3 bakken er bij en hier in de straat hebben weer een leuke show.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:27 schreef derLudolf het volgende:
Duitse buurman zei dat ie wel adresje had voor zwaarder spul (waar je in Duitsland pyroschein) voor moet hebben en waar je ook jaarrond kunt kopen. Vuurwerkverbod, bekijk het maar
Het is toch al lang en breed duidelijk voor iedereen die een beetje rationeel kan nadenken dat heel dit verbod gebaseerd is op paniekvoetbal, onderbuik en emoties?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wahaha ze hebben geen idee waar ze mee bezig zijn
En gebrek aan kennisquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is toch al lang en breed duidelijk voor iedereen die een beetje rationeel kan nadenken dat heel dit verbod gebaseerd is op paniekvoetbal, onderbuik en emoties?
Kijk nu al uit naar de jankende hondenbezitters dit zeggen dat dit waanzin inquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is toch al lang en breed duidelijk voor iedereen die een beetje rationeel kan nadenken dat heel dit verbod gebaseerd is op paniekvoetbal, onderbuik en emoties?
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:48 schreef Frutsel het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)akels/126911731.html
Er zijn nog steeds kansen dat het verbod er dit jaar niet komt
Sinds wanneer kan je vergunningen kopenquote:Op woensdag 28 januari 2026 11:18 schreef incel het volgende:
En ik betwijfel dat gemeentes die vergunning makkelijk uitgeven. En waar moet je het kopen dan?
Begrijpend lezenquote:Op woensdag 28 januari 2026 12:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je vergunningen kopen
quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je vergunningen kopen
quote:
Het vuurwerk natuurlijk. Dan heb je dus een vergunning, maar waar haal je je F2 vuurwerk dan? Of mag je het dan wel in Nederland en Duitsland kopen?quote:
Het werd geleverd op de 31. Ik ga er dan vanuit dat je via een webshop het kan kopen. Of het bij specifieke winkels is is nog niet bekend.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:07 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het vuurwerk natuurlijk. Dan heb je dus een vergunning, maar waar haal je je F2 vuurwerk dan? Of mag je het dan wel in Nederland en Duitsland kopen?
Denk dat ze het alleen maar lastiger maken op deze manier.
Ach ja, beter dan helemaal geen vuurwerk meer, maar denk niet dat dit gaat werken.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het werd geleverd op de 31. Ik ga er dan vanuit dat je via een webshop het kan kopen. Of het bij specifieke winkels is is nog niet bekend.
Als er vuurwerk is blijt het sowieso niet daar. en per locatie mag er 200 kgquote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:14 schreef incel het volgende:
[..]
Ach ja, beter dan helemaal geen vuurwerk meer, maar denk niet dat dit gaat werken.
Kruidgewicht of totaalgewicht? Dat is 1 dikke compound en dan ben je al klaarquote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als er vuurwerk is blijt het sowieso niet daar. en per locatie mag er 200 kg
200kg is niet 1 compound he?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:54 schreef incel het volgende:
[..]
Kruidgewicht of totaalgewicht? Dat is 1 dikke compound en dan ben je al klaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |