RIP jouw burenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:57 schreef Ama het volgende:
Krijg nu al hoofdpijn van mijn eigen gebler.
Ik zat me ook af te vragen welke plaat ze nou precies bedoeldenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:58 schreef alopio het volgende:
[..]
1 maar die niks in de top100 te zoeken heeft. Ik ken er wel meer
Fijne jaarwisseling! ✨️quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef LTVDK het volgende:
Ja ik ga afsluiten voor dit jaar en sociaal doen
Bedankt weer voor een mooie reeks vol met matige grapjes, een overkill aan gifjes, het uitkotsen en ophemelen van platen maar bovenal jullie gezelligheid
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en dat 2025 maar een mooi jaar mag worden!
Buitentemperatuur is nu ideaal.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga even bier koud(er) zetten en kijken of er oliebollen zijn.
Hij is nu klaar, dus kan hij dat dit jaar niet meer doenquote:
Fijne jaarwisseling!quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef LTVDK het volgende:
Ja ik ga afsluiten voor dit jaar en sociaal doen
Bedankt weer voor een mooie reeks vol met matige grapjes, een overkill aan gifjes, het uitkotsen en ophemelen van platen maar bovenal jullie gezelligheid
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en dat 2025 maar een mooi jaar mag worden!
Volgend jaar weer nieuwe kansenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is nu klaar, dus kan hij dat dit jaar niet meer doen
Gelukkig is alles hier van beton. Ik heb meer medelijden met Solo straks.quote:
Ja. ach we kunnen ons nog lekker ergeren aan Ruud en Jeroenquote:
Bedankt Peter Vos.quote:
De schuld van de hoogste binnenkomer ook nog.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:59 schreef Isorden het volgende:
Vond het wel jammer dat Creedence net de top 100 niet gehaald heeft.
Die had wel mogen wisselen met Sorryquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:59 schreef Isorden het volgende:
Vond het wel jammer dat Creedence net de top 100 niet gehaald heeft.
3.32 lang genieten.quote:
Nutteloos nieuws ja.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:00 schreef Isorden het volgende:
Oh ja nu krijg je weer te horen waar het allemaal al 2025 is.![]()
![]()
Vind het altijd wel vriendelijk dat de heren van cantsington nog even hun excuses komen maken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had wel mogen wisselen met Sorry
in Sydney staan ze allemaalquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:00 schreef Isorden het volgende:
Oh ja nu krijg je weer te horen waar het allemaal al 2025 is.![]()
![]()
@tong80quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |