quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
We gaan naked twister spelen toch?
Heb je daar moeite mee?quote:
Wil daar binnenkort aan beginnenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:17 schreef Zwansen het volgende:
Als je ooit de Sopranos hebt gekeken en de serie kan waarderen snap je dat dit in de top 100 hoort.
Maar is ie nou dood of niet!!quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:17 schreef Zwansen het volgende:
Als je ooit de Sopranos hebt gekeken en de serie kan waarderen snap je dat dit in de top 100 hoort.
ja dat geeft altijd een raar gevoel als je doet of je een drumstel bentquote:
Ik was dit jaar in Litouwen en op het station van Vilnius staat een metershoog beeld van Tony Soprano. Super random, maar wel grappigquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:17 schreef Zwansen het volgende:
Godverquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat geeft altijd een raar gevoel als je doet of je een drumstel bent
Oud-Sovjetstaten hebben wel vaker van dat soort gekke standbeelden ineensquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was dit jaar in Litouwen en op het station van Vilnius staat een metershoog beeld van Tony Soprano. Super random, maar wel grappig
je snappt jut nietquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat geeft altijd een raar gevoel als je doet of je een drumstel bent
Stukje StalinGOD.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oud-Sovjetstaten hebben wel vaker van dat soort gekke standbeelden ineens
nee en ik snap jul ook nietquote:
Ja heb het steeds al zo koudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |