Ga dat zo goed mogelijk doen de komende tijdquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sterkte er mee.Kan je nog wel afscheid nemen
?
Wel jammer idd.. hoop dat je toch een fijne tijd hebtquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, dit was ook door eigen toedoen hoor. Ik ben altijd weer veel te laat met plannen maken en iedereen is er vroeg mee heb ik het idee. Ik denk dan altijd 'Ach, komt wel los' en dan zit ik toch op het laatste moment mn vrienden rond te appen of ze al plannen hebben. En ja, vandaag was het antwoord bij iedereen ja![]()
Maar goed, een keertje hier tot wat later op FOK zitten is ook wel leuk. Het gaat meer om de acceptatie dat ik een keertje thuis zit tijdens O&N. Objectief gezien is dat geen ramp, maar ik maak het dan in mijn hoofd wat erger door die voorgenoemde FOMO. Dus het zal uiteindelijk wel meevallen.
Ik snap je helemaal hoor. Dit is ook altijd mn grootste FOMO. Niet weten wannee rje moet beginnen met appen/benaderen van vrienden. Want als je te vroeg begint loop je kans om afgewezen te worden/ dat mensen zeggen: ik denk er nog even over na. Dus dan blijft het heel lang in mn hoofd hangen, maak ik me er druk over en zie ik vooral op tegen deze dagen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, dit was ook door eigen toedoen hoor. Ik ben altijd weer veel te laat met plannen maken en iedereen is er vroeg mee heb ik het idee. Ik denk dan altijd 'Ach, komt wel los' en dan zit ik toch op het laatste moment mn vrienden rond te appen of ze al plannen hebben. En ja, vandaag was het antwoord bij iedereen ja![]()
Maar goed, een keertje hier tot wat later op FOK zitten is ook wel leuk. Het gaat meer om de acceptatie dat ik een keertje thuis zit tijdens O&N. Objectief gezien is dat geen ramp, maar ik maak het dan in mijn hoofd wat erger door die voorgenoemde FOMO. Dus het zal uiteindelijk wel meevallen.
Dat zeker!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het wordt iig een gedenkwaardige oudjaar, @:ok01
Wie gaat er optreden danquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:00 schreef datismijnmening het volgende:
Met wie zou jij naar een concert willen gaan?
Ik wil met Taylor Swift naar de Eras Tour
Met jullie allemaal naar Suzan & Freek.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:00 schreef datismijnmening het volgende:
Oh wat top.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gelukkig voor 17.00 uur afgelopen
Staat hier iemand een paar straten verderop met zo'n mekbus in de voortuin de hele dag al voetballen omhoog te schieten met carbidquote:
Ik weet niet of ik er de laatste uren bij ben, afhankelijk van mn huisgenoten. Dus ik kan niks belovenquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het laatste uur zijn we vaak niet met heel veel meer, maar fijn dat je er ook een keer bij bent.
Ik stond in de buurt van Girl in Red bij Billie Eilish op Sziget!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:00 schreef datismijnmening het volgende:
Dat ook.Want 2 dagen doorgaan ging niet op Dextro.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of überhaupt met een prettig gevoel in het lijf.
Dat lijkt me eigenlijk wel lachenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met jullie allemaal naar Suzan & Freek.
en dan het hele concert de boel afzeikenquote:
Ja daaromquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan het hele concert de boel afzeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |