Ontwikkel jij even die tijdmachine? Dan ga ik wel mee.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nee maar graag in een vorig leven gewild dan
quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:57 schreef peaceman het volgende:
Wat is er mis met de eerste PM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Jij staat op #1 in de stats toch?quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
Er was nog een single Jessica in het café vanochtend die zocht in een vriend dat diegene net zo Top 2000-gek was als zij.
Hebben er al FOK!kers gereageerd?
Jij?quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
Er was nog een single Jessica in het café vanochtend die zocht in een vriend dat diegene net zo Top 2000-gek was als zij.
Ik krijg hier over 4 maanden nog nachtmerries overquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:58 schreef LekkerWeertje het volgende:
Vlieg een eind weg met je wilde ganzen
Niets mis op zich. Maar niet zo mijn kopje theequote:
Ja, dan ben je hier op Fok wel het alfamannetje.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jij staat op #1 in de stats toch?
ik heb over 310 000quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:57 schreef BillDauterive het volgende:
@:Dagoduck, een reminder dat je bijna aan post 222.222 zit!
Was dat dezelfde die van de week al zoiets postte in die app?quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
M'n flux capacitor is beschadigdquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ontwikkel jij even die tijdmachine? Dan ga ik wel mee.
Heeft ze ook gezegd waarop ze heeft gestemd? Of een uurlijstje-review gegeven?quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
Stjer al gedaan?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja, ik kan geen leuke talen meer vinden om het woord 'ster' in te vertalen. Dat gedeelte zit er dus op voor dit jaar.
Huub geeft elke avond een feestje en Ruben moet nog altijd een aanzoek doen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:59 schreef maily het volgende:
[..]
Was dat dezelfde die van de week al zoiets postte in die app?
En zou Huub al klaar zijn met gourmetten?
Als er niemand staat heeft dat een redenquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:01 schreef Zorro het volgende:
Zo, oliebollen zijn binnen.
Eerst naar bakker Bart. Achterlijk druk.
Op het plein in het centrum is vast ook wel een kraampje. Daarheen. Niemand daar, zo meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |