SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bloep!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Klimaat is mooi meegenomenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:33 schreef ToT het volgende:
Mijn huis is sinds 3 dagen volledig gasvrij.
Niet vanwege de klimaat, maar de portemonnee.:')![]()
Ik krijg maandelijks zo'n energierapport, maar ik hou het allemaal niet zo bij,quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hoeveel kWh gebruik je op een dag @:tot?
Wel weet ik dat ik mijn maandbedrag veel en veel te hoog heb gezet, en dat terwijl ik de airco hier vaak op 23 graden heb staan.![]()
Rookie numbers
Mijn laagste dagverbruik in december is 101,88 kWh, hoogste 189,70 kWh.
Totaal zonder vandaag, voor deze maand is 4091 kWh.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
E-auto?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:38 schreef Fogel het volgende:
Rookie numbers
Totaal zonder vandaag, voor deze maand is 4091 kWh.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik krijg ook een maandrapport en ik scoor altijd beter dan het gemiddelde huishouden. Komt door mijn zonnepanelen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg maandelijks zo'n energierapport, maar ik hou het allemaal niet zo bij,
Wel weet ik dat ik mijn maandbedrag veel en veel te hoog heb gezet, en dat terwijl ik de airco hier vaak op 23 graden heb staan.:')![]()
En hoeveel verdien je met de wietplantage die je daarmee verwarmt?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:38 schreef Fogel het volgende:
Rookie numbers
Totaal zonder vandaag, voor deze maand is 4091 kWh.![]()
![]()
Zoveel gas gebruikt ik per maand als ik geen verwarming aan hebquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
3 kwh en 2 m3 gas per dag, om en nabijUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh ik verbruik aardig wat, maar nauwelijks (en nu dus geen) gas.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik krijg ook een maandrapport en ik scoor altijd beter dan het gemiddelde huishouden. Komt door mijn zonnepanelen.![]()
![]()
Twee.quote:Ik heb geen wietplantage.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoeveel verdien je met de wietplantage die je daarmee verwarmt?
Maar ook geen gasaansluiting.
En het is hier koud
I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
bolk dan maarI'm surrounded by morons!
In je schoen.I'm surrounded by morons!
Oh, morgen al?I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: