Hey, het is na tienen.quote:
Die komt vast ook niet meer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ook al ruim twee weken op een kaart te wachten.
Fair enoughquote:
Het weerbericht is breder dan de waarschuwingen van het KNMI.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom waarschuwingen van het knmi in de gaten houden
En zij wisten ook nog niet dat het zo extreem zou worden.
Ik heb nu 2x een kaart naar het buitenland gestuurd en allebei niet aangekomenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ook al ruim twee weken op een kaart te wachten.
Vroem vroem, zijwaarts met de schoenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga mijn schoen niet blootstellen aan ijzel.
Mindquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het weerbericht is breder dan de waarschuwingen van het KNMI.
Of hij is de hele voorraad kaarten weg aan het stoppen...quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:34 schreef Ama het volgende:
Ik ken wel iemand die bij het sorteercentrum werkt van PostNL. Ik kan hem ook gewoon vragen natuurlijk maar hij slaapt nog.
Ik ga ook een kalender maken met wijsheden.quote:
dan gaat een appje wel wat sneller. Of je doet een online hallmark gevalquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu 2x een kaart naar het buitenland gestuurd en allebei niet aangekomen![]()
Ik had het een keer met een Landrover, banden zo groot en machtig als van een tractor, bullbar en een werkende lier voorop, stoere Metallica stickers erop. lage giering zelfs maar die auto kreeg ik nog geen meter van zijn plek af zonder weg te glijden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, godver, ik had een keer gladheid met niet-mijn-auto, dat was wel even wat extra voorzichtig wegrijden.
Zou kopen en lezenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga ook een kalender maken met wijsheden.
Wel gewoon zo'n twaalf maanden ding hoor, zo veel heb ik er niet.
Achterstevoren met een BiFi in de mond.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroem vroem, zijwaarts met de schoen
Klinkt om te gieren.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had het een keer met een Landrover, banden zo groot en machtig als van een tractor, bullbar en een werkende lier voorop, stoere Metallica stickers erop. lage giering zelfs maar die auto kreeg ik nog geen meter van zijn plek af zonder weg te glijden.
Een echt kerstkaartje vond ik wat leukerquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan gaat een appje wel wat sneller. Of je doet een online hallmark geval
Dat laatste, heb je snack als je gelopen hebt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:37 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, eerst een rondje lopen of eerst kindjes maken
Aan de kant bitchessssssquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achterstevoren met een BiFi in de mond.
Fles is vast blij met een nieuwe oma.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga ook een kalender maken met wijsheden.
Wel gewoon zo'n twaalf maanden ding hoor, zo veel heb ik er niet.
Wel een goede ja, zal er waarschijnlijk toch weer veel te veel maken dat ik het ook wel als lunch kan nemenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste, heb je snack als je gelopen hebt.
Kijk, wijsheid nummer twee.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een goede ja, zal er waarschijnlijk toch weer veel te veel maken dat ik het ook wel als lunch kan nemen
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:37 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, eerst een rondje lopen of eerst kindjes maken
Zo heel veel heuvels heb je nu ook weer niet in NL.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Lage gearing is wel ideaal voor hellinkjes trouwens.
Verkeersdrempels.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zo heel veel heuvels heb je nu ook weer niet in NL.
Jij komt nooit in parkeergarages?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zo heel veel heuvels heb je nu ook weer niet in NL.
Ok doei.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:42 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zit totaal in de verkeerde SC te posten
Was gezellig.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:42 schreef datismijnmening het volgende:
nee hoor, goedemorgenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:42 schreef datismijnmening het volgende:
Huh. Bestaan die echt ?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij komt nooit in parkeergarages?
Wel wat exotisch natuurlijk.quote:
Heerlijk voor in de bossen, vroem vroem US met zijn Panzermaus, aan die kant jawohl.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Lage gearing is wel ideaal voor hellinkjes trouwens.
zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:43 schreef bitterbal het volgende:
oliebollen in thailand![]()
[ afbeelding ]
Pad Bol Oliecurry?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Gefrituurde kip is geen oliebolquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
wel lekkerderquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gefrituurde kip is geen oliebol
Voor de vogeltjes?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Al die vogeltjes meteen een hartaanval.quote:
Ook meteen de vorm van een oliebol.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Al die vogeltjes meteen een hartaanval.
Variatie op de vetbolquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook meteen de vorm van een oliebol.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mensen is dat ook zoquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* IJsdraakje checkt spiegelquote:
Morgen is die verwarring weer over.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:42 schreef datismijnmening het volgende:
Ik hoefde helemaal niet te wachtenquote:09:52
Anderhalf uur wachten op oliebol in Almere
Bij een populaire oliebollenkraam in Almere moeten klanten anderhalf uur wachten voordat ze aan de beurt zijn, meldt Omroep Flevoland. Voor de kraam zijn linten gespannen om de stroom klanten in goede banen te leiden. Maar mensen in de rij hebben het ervoor over. "Het zijn de lekkerste oliebollen", zegt een man tegen de omroep.
In kleine zakjes verhandelen aan nietsvermoedende dronken toeristenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:50 schreef bitterbal het volgende:
zit ook poedersuiker bij maar dat bewaar ik voor vanavond
Ga je dan alleen poedersuiker oplebberen of wat?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:50 schreef bitterbal het volgende:
zit ook poedersuiker bij maar dat bewaar ik voor vanavond
Klinkt echt overheerlijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je dan alleen poedersuiker oplebberen of wat?
Krijgt bal straks ook zo'n sticker op d'r gezicht.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In kleine zakjes verhandelen aan nietsvermoedende dronken toeristen
nee met de ballenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je dan alleen poedersuiker oplebberen of wat?
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Krijgt bal straks ook zo'n sticker op d'r gezicht.
Dan nee.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
kzit me af te vragen of ik nog champagne moet halen.
Echt heeel lekker vind ik het ook weer niet
Je moet niks.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
kzit me af te vragen of ik nog champagne moet halen.
Echt heeel lekker vind ik het ook weer niet
ja had toch fotos hier geplaats van mensen die waren opgepakt. De politie plakt dan zo'n fb sticker van een manga figuur ofzo op hun gezichtquote:
OOooh, die heb ik gemist denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had toch fotos hier geplaats van mensen die waren opgepakt. De politie plakt dan zo'n fb sticker van een manga figuur ofzo op hun gezicht
Waar ik zit geldt een vuurwerkverbod.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:57 schreef Ama het volgende:
Oké deze dag is nog maar net begonnen maar het vuurwerk zal niet minder worden buiten.
Braaf volk daar in Scandinaviëquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:57 schreef Fogel het volgende:
Ik heb nog steeds geen vuurwerk gehoord.
Ik krijg niet het idee dat mensen zich daar echt aan houden. Geen idee of er in Emmen een verbod is maar zo klinkt het niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar ik zit geldt een vuurwerkverbod.
Bwahahaha.
Mag je die dan zelf kiezen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had toch fotos hier geplaats van mensen die waren opgepakt. De politie plakt dan zo'n fb sticker van een manga figuur ofzo op hun gezicht
Hier ook. Maar buiten het gebouw niet vrees ik.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar ik zit geldt een vuurwerkverbod.
Bwahahaha.
De bommen gaan net zo vrolijk door als voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg niet het idee dat mensen zich daar echt aan houden. Geen idee of er in Emmen een verbod is maar zo klinkt het niet.
Volgens Google is er hier geen vuurwerkverbod.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De bommen gaan net zo vrolijk door als voorgaande jaren.
dat denk ik niet. Ik zou iets met een rode panda dan wel leuk vindenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je die dan zelf kiezen?
Daarom ook de "waar ik zit"quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens Google is er hier geen vuurwerkverbod.
Wanneer verloopt je visum?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik niet. Ik zou iets met een rode panda dan wel leuk vinden
Ja snap ik maar ik dacht eigenlijk dat het vrijwel landelijk was maar nee dus. Ik dacht ja mensen doen het gewoon.quote:
Dat valt wel mee.quote:
Ik ook niks. Begint meestal zo vanaf 21u met hier en daar wat vuurwerk dat afgestoken wordt voor kleine kinderen die daarna in slaap vallen. En rond 1u is het weer stil.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:57 schreef Fogel het volgende:
Ik heb nog steeds geen vuurwerk gehoord.
volgende x vier ik het in Zwitserlandquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niks. Begint meestal zo vanaf 21u met hier en daar wat vuurwerk dat afgestoken wordt voor kleine kinderen die daarna in slaap vallen. En rond 1u is het weer stil.
voorlopig nog nietquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer verloopt je visum?
HDPquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niks. Begint meestal zo vanaf 21u met hier en daar wat vuurwerk dat afgestoken wordt voor kleine kinderen die daarna in slaap vallen. En rond 1u is het weer stil.
Kindervuurwerk is hier geloof ik al om 19u. Vanaf 0030 is het meestal al vrij stil met alleen hier en daar nog een keer een pijl of knal.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
noodraketten?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kindervuurwerk is hier geloof ik al om 19u. Vanaf 0030 is het meestal al vrij stil met alleen hier en daar nog een keer een pijl of knal.
Wel altijd veel noodraketten, maar die maken weinig geluid.
Correct.quote:
Ja vind het ook wel lekker. En in een aantal grote steden zijn door de overheid georganiseerde vuurwerkshows, daar wordt sowieso niet veel afgestoken door de inwoners zelf.quote:
Ja, van die dingen die je verplicht bij je moet hebben op een boot. Ze zijn maar een jaar of 2 houdbaar, dus dan kan je ze net zo goed als vuurwerk gebruiken.quote:
Ga je ergens op de bar dansen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:01 schreef bitterbal het volgende:
straks mijn jurk aantrekken
[ afbeelding ]
Lijkt mij wat enthousiastquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je ergens op de bar dansen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |