SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Doe die sneeuw maar achter den dieje doarquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Als het hier gesneeuwd heeft zijn mensen wel zo aardig om de sneeuw te schuiven op het parkeerterrein, maar dan schuiven ze het achter mijn auto
Je komt toch wel met je hoofd boven het stuur uit?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet even kijken of er een sneeuwvlok op staat, dan kan ik ook naar DE
Een soort van marianentrog?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer bijna mee verongelukt straalbezopen op een Zwitserse berg op zo'n sleetje, kon net remmen voor een afgrond van minimaal zes kilometer diep.
'Dat ene zeikwijf.'quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe die sneeuw maar achter den dieje doar
even brainstormen wat je daarop kan doenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Als het hier gesneeuwd heeft zijn mensen wel zo aardig om de sneeuw te schuiven op het parkeerterrein, maar dan schuiven ze het achter mijn auto
'ja doe maar achter die auto, die werkt toch altijd thuis'quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Garages proberen je juist die troep aan te smeren omdat de levensduur minder is dan zomerbandenquote:
Nee, moet dat?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je komt toch wel met je hoofd boven het stuur uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Kijk ik had natuurlijk de kaasboer kunnen vragen of hij de stukken die er lagen wat kleiner kon snijden. Maar die arme man zal het vast zo druk hebben deze dagen dat ik daar van af zag. Ook al was de winkel verder rustig, maar dat is slechts een momentopname natuurlijk.quote:
Bij sommige garages werken fatsoenlijke lui die je wél graag terug zien komen he.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Garages proberen je juist die troep aan te smeren omdat de levensduur minder is dan zomerbanden
Oké garage.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Garages proberen je juist die troep aan te smeren omdat de levensduur minder is dan zomerbanden
Lol, denk eerder het tegenovergesteldequote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
even brainsneeuwstormen wat je daarop kan doen
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, moet dat?Ik ga nog even trainen in de sportschool zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Doe maar een wiel kaas.. nee hoeft niet gesneden te worden, scheelt jou ook weer werk he.. hehehehehelp."quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kijk ik had natuurlijk de kaasboer kunnen vragen of hij de stukken die er lagen wat kleiner kon snijden. Maar die arme man zal het vast zo druk hebben deze dagen dat ik daar van af zag. Ook al was de winkel verder rustig, maar dat is slechts een momentopname natuurlijk.
Ja, dus adviseren ze je banden die sneller vervangen moeten worden om je zo snel mogelijk weer te zienquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij sommige garages werken fatsoenlijke lui die je wél graag terug zien komen he.
Ja denk dat solidariteit met de kaasboer wel de voornaamste reden is geweestquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kijk ik had natuurlijk de kaasboer kunnen vragen of hij de stukken die er lagen wat kleiner kon snijden. Maar die arme man zal het vast zo druk hebben deze dagen dat ik daar van af zag. Ook al was de winkel verder rustig, maar dat is slechts een momentopname natuurlijk.
Je moet wel bijblijven bij die #fitgirl natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga nog even trainen in de sportschool zo.
Goed zoquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
succes om door de vuurwerkstorm te komenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |