nanananalalalalalaquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef essnhills het volgende:
In de brugklas met muziekles hadden we een ietwat aparte docent
Hij was fan van de Beatles
Nou is dat opzich niet zo vreemd. Maar hij gebruikte dit in toetsen.
1 van de vragen was: hoevaak wordt het lalala deel herhaalt
Draaide die het hele nummer en moest iedereen gaan meetellenWij gingen tijdens muziekles de John Lennon leeft complotten onderzoeken. Inclusief achterstevoren gedraaide nummer, albumhoezen en teksten ontleden. 2 lessen lang, ik vond het fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent nu ook nog niet zo sterk in je talen...quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet deswegen, ik konnt nog niet english
Vorig jaar 121quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Stond deze altijd al zo hoog?
Wel heerlijk rustig plaatje
Er was ook een simpel liedje dat we iedere keer weer op de xylofoon moesten spelen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had je mazzel.
Mijn muziekleraar deed alleen klassiek, en hij gaf ook nog huiswerk.
Ohja dat hebben wij ook gedaan iddquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Wij gingen tijdens muziekles de John Lennon leeft complotten onderzoeken. Inclusief achterstevoren gedraaide nummer, albumhoezen en teksten ontleden. 2 lessen lang, ik vond het fantastisch
Liggen, hooguitquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef datismijnmening het volgende:
Hier had ook Eva Cassidy kunnen staan
Nee die is al een tijdje geleden geweest.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Komt Through the barricades nog?
Dan is er ook nog een kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |